Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι η επίδοση της βαθμολογίας του Β’ Τριμήνου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2026, από 1:20 μ.μ. έως 2:00 μ.μ..
Στις τάξεις Α΄ και Β΄ θα γίνει ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς.
Στις τάξεις Γ΄ έως ΣΤ΄ θα πραγματοποιηθεί επίδοση βαθμολογίας.
- Παρακαλούμε όπως καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής σας στον σχολικό χώρο να συνοδεύετε τα παιδιά σας, καθώς την ώρα αυτή δεν υπάρχει εφημερία και ο εκπαιδευτικός του Ολοήμερου είναι υπεύθυνος αποκλειστικά για τους μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι σε αυτό.
- Οι υπόλοιποι μαθητές δεν επιτρέπεται να παραμείνουν χωρίς συνοδεία στον σχολικό χώρο, για λόγους ασφάλειας και εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υπευθυνότητα που επιδεικνύετε σε κάθε συνεργασία μας.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων
Η Διευθύντρια
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.