Αγαπητοί γονείς
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Ζηνοδώρειου σας ευχαριστεί θερμά για την παρουσία σας στη χθεσινή χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του Συλλόγου στο σχολείο μας.
Τα παιδιά με φαντασία και μεράκι δημιούργησαν μπισκοτάκια και τρουφάκια στο εργαστήρι ζαχαρωτών και διασκέδασαν με τα ομαδικά παιχνίδια και τη συμβολή των δύο συντονιστριών, τις οποίες και ευχαριστούμε πολύ!!
Σας ευχόμαστε καλές γιορτές με υγεία και δύναμη όπως και πολλή όρεξη για τις επόμενες δράσεις του Συλλόγου μας με την καινούρια χρονιά!!!























