Λέμε «ΌΧΙ» στο bullying

Μαρ 202431

εικόνα Viber 2024 03 13 13 32 13 640 εικόνα Viber 2024 03 13 13 20 01 006 

εικόνα Viber 2024 03 13 13 19 47 697    εικόνα Viber 2024 03 13 13 19 57 333

Την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας παρουσίαση με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό. Την παρουσίαση επιμελήθηκαν η ψυχολόγος Σελέν Σαΐτ και η εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας Ελένη Καζαντζή. Σκοπός της παρουσίασης ήταν η ευαισθητοποίηση μαθητών και εκπαιδευτικών για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, το οποίο απασχολεί ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων παγκοσμίως.

Στ Λέμε όχι στο byilling   Λέμε όχι στο byilling ST

Λέμε όχι στο byilling D  Λέμε όχι στο byilling E

Αρχικά, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας μαζεύτηκαν στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Προβλήθηκε σχετικό βίντεο και παρουσίαση PowerPoint, από τα οποία ενημερωθήκαμε για τον ορισμό και τις μορφές σχολικού εκφοβισμού, τα χαρακτηριστικά των εκφοβιστών και των θυμάτων, τους τρόπους αντιμετώπισης, καθώς και τη γραμμή βοήθειας 1056 του Χαμόγελου του Παιδιού.

Λέμε όχι στο byilling B  Λέμε όχι στο byilling A2

Λέμε όχι στο byilling A1   Λέμε όχι στο byilling B1

Έπειτα, οι μαθητές μετέβησαν στις τάξεις τους όπου προετοίμασαν ζωγραφιές, κατασκευές και χειροτεχνίες σχετικά με το σχολικό εκφοβισμό, τα οποία στη συνέχεια παρουσίασαν στην ολομέλεια του σχολείου.

Αφήστε μια απάντηση

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
European SchoolRadio Logo

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 
Πρώτες βοήθειες για παιδιά1

Αυτό είναι ένα παράδειγμα σελίδας του blogs.sch.gr, στην οποία μπορείτε να προσθέσετε πληροφορίες σχετικά με εσάς ή το Ιστολόγιο, ώστε οι αναγνώστες να ξέρουν ποιος είστε. Μπορείτε να δημιουργήσετε όσες σελίδες θέλετε σαν και αυτή ή υποσελίδες και να διαχειριστείτε το περιοχόμενο τους μέσα από το blogs.sch.gr.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων