Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μυτιλήνης σας εύχονται Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με Υγεία και Αισιοδοξία.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μυτιλήνης σας εύχονται Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με Υγεία και Αισιοδοξία.