Οι μαθητές της Δ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μυτιλήνης επισκέφθηκαν, την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024, τον υδροβιότοπο της Καλλονής στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Ευεργέτουλα. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις αλυκές της Καλλονής και να ενημερωθούν για τη διαδικασία παραγωγής αλατιού. Επίσης επισκέφθηκαν το παρατηρητήριο πουλιών και στη συνέχεια συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του Μουσείου Βιομηχανικής Ελαιουργίας της Αγίας Παρασκευής.
Επίσκεψη στον υγρότοπο της Καλλονής
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.





