Η Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου. Καθιερώθηκε για πρώτη φορά το 1992 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ψυχικής Υγείας και σκοπός της είναι η αφύπνιση της κοινής γνώμης επί θεμάτων ψυχικής υγείας και η προαγωγή της ανάληψης σχετικών δράσεων και πρωτοβουλιών.
Στο πλαίσιο εορτασμού της μέρας αυτής, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μυτιλήνης συμμετείχαν σε σχετική δράση που διοργανώθηκε στο σχολείο μας, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024. Η δράση αυτή προσέφερε στους μαθητές μας την ευκαιρία να εκφράσουν τους φόβους τους και να αναγνωρίσουν τα συναισθήματά τους.

