Εκπαιδευτικά προγράμματα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστοριάς
Οι μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων στα πλαίσια του προγράμματος «Λίμνη Καστοριάς: Γνωρίζω το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον» του μαθήματος των Εργαστήριων Δεξιοτήτων παρακολούθησαν μέσω webex την διαδικτυακή παρουσίαση με θέμα «Λίμνη της Καστοριάς» από το Κ.Π.Ε. της πόλης μας.
Οι μαθητές περιηγηθήκαν εικονικά μέσω της google earth και ταξίδεψαν μέσα από φωτογραφίες από τη νεολιθική εποχή στη σημερινή κατανοώντας το ρόλο και τη σημασία της λίμνης μας καθώς και την ανάγκη για την προστασία της.
Η παρουσίαση έγινε στην αίθουσα της βιβλιοθήκης από την εκπαιδευτικό κ. Αναστασία Ατζέμη, την οποία ευχαριστούμε θερμά!









