Εκπαιδευτικά προγράμματα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καστοριάς

Οι μαθητές των Ε’ και Στ’ τάξεων  στα πλαίσια του προγράμματος «Λίμνη Καστοριάς: Γνωρίζω το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον» του μαθήματος των  Εργαστήριων Δεξιοτήτων παρακολούθησαν μέσω webex την διαδικτυακή παρουσίαση  με θέμα «Λίμνη της Καστοριάς» από το Κ.Π.Ε. της πόλης μας.

Οι μαθητές περιηγηθήκαν εικονικά μέσω της google earth και ταξίδεψαν μέσα από φωτογραφίες από τη νεολιθική εποχή στη σημερινή κατανοώντας το ρόλο και τη σημασία της λίμνης μας  καθώς και την ανάγκη  για την προστασία της.

Η παρουσίαση έγινε στην αίθουσα της βιβλιοθήκης  από την εκπαιδευτικό κ. Αναστασία Ατζέμη, την οποία ευχαριστούμε θερμά! received 478750440955179 received 519562256274792 received 665012071727122 received 668417011240995

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

Ο Ελληνικός Αγώνας στη Μακεδονία, κατά τα έτη 1904-1908, με
τις θυσίες των ηρώων Μακεδονομάχων, κληρικών, εκπαιδευτικών
και αγνών Ελλήνων πατριωτών έσωσε τη Μακεδονία από τη
βουλγαρική και σλαβική απειλή. Η Ορθόδοξη Εκκλησία και το
Ελληνικό Σχολείο υπήρξαν οι πρώτοι στόχοι της σλαβικής
προπαγάνδας και του βουλγαρικού κομιτάτου. Όμως, οι
Μακεδονομάχοι αντιμετώπισαν όλες τις ανθελληνικές ενέργειες του
Βουλγαρικού Κομιτάτου, των πολυάριθμων πρακτόρων του και
των ένοπλων κομιτατζήδων του, που απέβλεπαν στον αφανισμό
του Ελληνισμού της Μακεδονίας και την πραγματοποίηση του
βουλγαρικού επεκτατισμού.
Οφείλουμε απέραντη ευγνωμοσύνη και σεβασμό στους ήρωες
Μακεδονομάχους, που με την δύναμη της ψυχής τους, το
ανυπέρβλητο αγωνιστικό τους πνεύμα, διασφάλισαν την Ελεύθερη
Μακεδονική Γη για να ζούμε εμείς σήμερα ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.
Η Δ/ντρια του Σχολείου
Δρ. Δώρα Τελλίδου-Τζηκαλάγια

received 1066552230676800 received 1141201323156275 received 1819171241748861

ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ.

Την Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022  η Γ΄ και η ΣΤ΄ τάξη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς , επισκέφτηκαν το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα και συμμετείχε στο πρόγραμμα δράσεων του Σπουδαστηρίου του Μουσείου που αφορά τη προβολή της τοπικής μας ιστορίας. Η εκπαιδευτικός -συγγραφέας κ. Σόνια Ευθυμιάδου -Παπασταύρου μίλησε στα παιδιά για τον ήρωα του Μακεδονικού Αγώνα Γερμανό Καραβαγγέλη και για τη συμβολή του στην απελευθέρωση της Μακεδονίας. Ο πρόεδρος  του συλλόγου κ. Μάρκος Λάτσιος ξενάγησε τα παιδιά στο χώρο του Μουσείου. Στη συνέχεια τα παιδιά επισκέφτηκαν το κενοτάφιο του Παύλου Μελά στην εκκλησία των Ταξιαρχών καθώς και το Μητροπολιτικό μέγαρο.
Την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022 ημέρα επίσημου εορτασμού του Μακεδονικού Αγώνα, Σημαιοφόρος, παραστάτες και καταθέτες Στεφάνου, συνοδευόμενοι από την εκπαιδευτικό τους κ. Καραμανίδου, τίμησαν με δάφνινο στεφάνι την μνήμη των ηρώων Μακεδονομάχων.20221029 171528 20221029 173006 310864132 606312601232751 3937282279344671760 n 310939134 1258805918292641 8155275785261578392 n 311318566 682149003490770 8342289952330797992 n

ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Οι μαθητές ασχολήθηκαν με την κηπουρική σήμερα. Σκάλισαν, καθάρισαν και τσάπισαν τα παρτέρια της αυλής.
Παράλληλα οι δασκάλες και η σχολική καθαρίστρια περιποιήθηκαν τις γλάστρες! 1 1 2 1 3 1 4 1

9η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2022-2023

Σήμερα Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022, καλούμαστε (με εγκύκλιο) όλες οι σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να οργανώσουμε και να υλοποιήσουμε αθλητικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις καθ ́ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.
Το φετινό σύνθημα της ημέρας αυτής είναι «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ».
Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου οργάνωσαν αθλητικές δραστηριότητες. Η ημέρα μας ξεκίνησε με ομιλίες στις τάξεις σχετικά με την αξία της άθλησης στην ζωή μας. Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκαν αθλητικά παιχνίδια στο προαύλιο του Σχολείου και ακολούθησε πεζοπορία όλων των μαθητών.
Στόχος είναι να αναδειχθεί μέσω των αθλητικών δράσεων και δραστηριοτήτων η Φυσική Αγωγή προς όφελος όλων των παιδιών, αλλά και η θεμελιώδης σημασία της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία.
Η Δ/ντρια του Σχολείου
Δρ. Δώρα Τελλίδου-Τζηκαλάγια

1 2 3 4 5

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 12-09-2022

Αγαπητοί μας μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς
Με την ευλογία του Θεού ξεκινάμε την φετινή σχολική χρονιά.
Σας καλωσορίζουμε στο σχολείο και ευχόμαστε να έχουμε καλή σχολική χρονιά με πρόοδο για τους μαθητές μας, μα πάνω από όλα με υγεία.
Ιδιαιτέρως καλωσορίζουμε τους μικρούς μαθητές και τους γονείς της πρώτης τάξης του Δημοτικού, τους νέους μαθητές που θα φοιτήσουν από φέτος στο σχολείο μας και τους γονείς τους, καλωσορίζουμε και τα νήπια που ξεκινούν φέτος τη φοίτηση στην Προσχολική εκπαίδευση.
Όλοι μαζί, γονείς και εκπαιδευτικοί, με καλή θέληση, θετική ενέργεια και αγάπη θα συνεργαστούμε για την πρόοδο των παιδιών με πολλή υπομονή και εποικοδομητικό διάλογο.
Στόχος μας είναι μέσα από την εκπαιδευτική κοινότητα να μάθουν να σέβονται, να αγαπούν το σχολείο, να χαίρονται την κάθε ημέρα, να χαίρονται με όσα έχουν, να λειτουργούν με αγάπη και κατανόηση, να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες τους και να λύνουν τις διαφορές τους!
Οι σχολικές μονάδες όλης της χώρα ξεκινούν την λειτουργία τους χωρίς τα περιοριστικά μέτρα της χρήσης μασκών, όμως θα συνεχίσουμε να καθοδηγούμε τα παιδιά σε απλά μέτρα προστασίας, όπως το πλύσιμο των χεριών, χρήση αντισηπτικού και γενικά θα πορευόμαστε βάση οδηγιών του ΕΟΔΥ.
Σας εύχομαι ολόψυχα υγεία και Καλή Σχολική Χρονιά!
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Δρ. Δώρα Τελλίδου- Τζηκαλάγια

1 2 3 4 5

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ

15 Ιουνίου 2022
Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς επιλέξαμε να γιορτάσουμε την λήξη του σχολικού έτους με τραγούδια, χορό, παιχνίδια. Οι μαθητές της Στ’ τάξης μας συγκίνησαν με λόγια αποχαιρετισμού εκφράζοντας τα συναισθήματά τους. Όλοι οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου και οι Γονείς παρακολουθήσαμε τις γιορτινές εκδηλώσεις και νιώσαμε υπερήφανοι για τα παιδιά που αποφοιτούν με επιτυχία από το Δημοτικό με υγεία και χαρά!
Συγχαρητήρια

σε όλους τους μαθητές μας,

συγχαρητήρια

και στους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας!

Θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων κ Κηδεμόνων και σε όλους τους γονείς!
Η Δ/ντρια του Σχολείου
Δρ. Δώρα Τελλίδου- Τζηκαλάγια
1 2 3 4 5 6

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ

Οι σχολικές εκδρομές αποτελούν ίσως το ωραιότερο μέρος της μαθητικής ζωής. Όλοι τις περιμένουν με χαρά, μαθητές και εκπαιδευτικοί. Αυτήν την χρονιά, παρά τις δυσκολίες, καταφέραμε να επισκεφθούμε τα Ιωάννινα με τους μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων, τον Νομό Θεσπρωτίας με μαθητές και γονείς και ολοήμερη εκδρομή στο Δασάκι Μεσοποταμίας.
 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
received 310633514555463 received 740260267109851 received 2903556746456577