ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2025-26
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΑΞΟΝΑΣ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
ΤΑΞΕΙΣ Δ’ – Ε’ – ΣΤ’
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΑΞΟΝΑΣ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
ΤΑΞΕΙΣ Δ’ – Ε’ – ΣΤ’
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΑΞΟΝΑΣ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΤΑΞΕΙΣ Α’ – Β’- Γ’
Πάνω από το Σχολείο μας υπάρχει ένα δασάκι με πανέμορφη βλάστηση, πέτρινα σκαλάκια από τα οποία ανεβοκατεβαίνουν καθημερινά μαθητές για το σχολείο και ένα Βυζαντινό μνημείο κάπου στην μέση, την Βυζαντινή Εκκλησία της Παναγίας Φανερωμένης.
Εμείς, οι μαθητές του Σχολείου, προσπαθούμε να τα δια
τηρούμε καθαρά!


Οι μαθητές των τάξεων Α’ και Β’ επισκέφθηκαν τον φούρνο της γειτονιάς του Σχολείου μας!
Η φουρνάρισσα κ. Στέλλα τους έδειξε τους φούρνους, τα ταψιά και τα κοφίνια που βάζουν το ψωμί και στο τέλος ζύμωσαν και έπλασαν μικρά ψωμάκια!
Ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία και την ξενάγηση στον φούρνο “Ο ΓΡΑΜΜΟΣ” 😀


Στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κ. Αλίκη Καζταρίδου, μας μίλησε για το πολλαπλό βιβλίο, αλλά και για την δημιουργική ένταξη των λογοτεχνικών κειμένων στην καθημερινή μας διδασκαλία.
Την ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο της και την ουσιαστική συμβολή της για την κατανόηση των νέων δεδομένων στην εκπαίδευση και τον τρόπο να τα εντάξουμε στην τάξη.
Η Δ/ντρια του 3ου Δημ. Σχ. Καστοριάς
Δρ. Δώρα Τελλίδου – Τζηκαλάγια
Επιλέξαμε από την δανειστική Βιβλιοθήκη του Σχολείου μας όλα τα βιβλία κατάλληλα για τους μικρούς μαθητές της Α’ Τάξης.
Η δασκάλα τους, κ. Λίτσα Καραμανίδου, ανέλαβε το δύσκολο έργο… να αγαπήσουν το διάβασμα, την λογοτεχνία, τα παραμύθια, τους μύθους!
Μάλλον το πετύχαμε, αφού τα μικρά μας διαβάζουν και στα διαλείμματα και μάλιστα φωναχτά, για να ακούμε πόσο καλά τα πάνε!

Συγχαρητήρια και μπράβο σας!
Η Διευθύντρια σας
Δρ. Δώρα Τελλίδου
Για την ενημέρωση των μαθητών σχετικά με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
και την ασφαλή μετακίνηση σε σχέση πεζού – οχήματος
προσκαλέσαμε στο Σχολείο την αγαπητή Τροχονόμο για να μιλήσει στα παιδιά.
Μας μίλησε και για τον ρόλο της δικής μας Σχολικής Τροχονόμου.
Την ευχαριστούμε πολύ!
Μια εθελοντική βιωματική δράση από τους μαθητές της Δ’ τάξης στο πλαίσιο των δράσεων Ενεργού Πολίτη.
Μοίρασαν στα διερχόμενα αυτοκίνητα φυλλάδια με οδηγίες και συμβουλές! Οι οδηγοί ενθουσιάστηκαν και οι μαθητές ένιωσαν ότι οι κόποι τους ανταμείφθηκαν!
Συγχαρητήρια για την ιδέα παιδιά!
Από την δασκάλα τους κ. Ελένη Κομπάνη

και την Διευθύντριά τους Δώρα Τελλίδου