Ύστερα από αρκετές εβδομάδες φροντίδας, υπομονής και καθημερινής παρατήρησης, οι μαθητές του Δ1 πραγματοποίησαν σήμερα τη συγκομιδή από το μικρό τους μποστάνι. Οι πατατούλες που φύτεψαν πριν από καιρό μεγάλωσαν και έδωσαν τους πρώτους καρπούς τους, χαρίζοντας στα παιδιά μεγάλη χαρά και ικανοποίηση.
Μέσα από αυτή τη βιωματική δράση, οι μαθητές ήρθαν πιο κοντά στη φύση, γνώρισαν τα στάδια ανάπτυξης των φυτών και κατανόησαν τη σημασία της φροντίδας και της υπευθυνότητας. Η σημερινή συγκομιδή αποτέλεσε την όμορφη ολοκλήρωση μιας ξεχωριστής μαθησιακής εμπειρίας!

Πρόσφατα σχόλια