«

»

Απρ 05

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Την Τρίτη 13-3-2019 οι δάσκαλοι με τους μαθητές τους αξιοποιώντας ένα
δίωρο από το ημερήσιο πρόγραμμά τους, υλοποίησαν τις παρακάτω δράσεις
μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας.
Α΄ ΤΑΞΗ
1. Γράφουμε ο καθένας σ’ ένα χαρτάκι τον φόβο που νιώθουμε για κάτι
και τον πετάμε στη «θάλασσα».
2. Πιανόμαστε σ’ έναν κύκλο και μεταφέρουμε με σφίξιμο του χεριού την
ένωσή μας σαν ομάδα φωνάζοντας το σύνθημα: «Μίλα τώρα, σταμάτα
το bullying».
3. Το «χαλί των συναισθημάτων».
4. Πάζλ με τα ονόματά τους (Όλοι κολλάμε κάπου, δεν περισσεύει κανείς).
Β΄ ΤΑΞΗ
1. Παραμύθι «Το λυπημένο αρκουδάκι» Ευγένιος Τριβιζάς
2. Ζωγραφίζουν καρδιές και γράφουν σύνθημα (μίλα-μην πονάς-να
γελάς)
Γ1 ΤΑΞΗ
1. Γράφουμε και εικονογραφούμε ένα παραμύθι – ιστορία με τίτλο:
«Μίλα».
2. Παίζουμε το παιχνίδι «λέξεις που πονάνε». Σ’ ένα κουτί υπάρχουν
διάφορες λέξεις π.χ. δε σ’ αγαπώ, δε σε παίζω κ.λ.π. μαζί με λέξεις
που δηλώνουν όμορφα συναισθήματα ή καταστάσεις όπως: «Είσαι ο
καλύτερός μου φίλος» κ.λ.π. Τα παιδιά διαβάζουν τη λέξη που τραβάνε
απ’ το κουτί και συζητούν για τα συναισθήματα που τους προκάλεσαν
αυτές οι λέξεις. Δημιουργία παραμυθιού με τίτλο « Μίλα»
Γ2 ΤΑΞΗ
1. Βίντεο του «χαμόγελου του παιδιού» με τίτλο « Μίλησε τώρα»
2. Παιχνίδι ενσυναίσθησης με θέμα την ανάγκη της αποδοχής από τους
άλλους.
3. Τραγούδι: « Εγώ κι εσύ μαζί».

 

Δ1 ΤΑΞΗ

1. Μουσικοί χαιρετισμοί
2. Αλλαγή θέσης
3. Μετάδοση μηνύματος
4. Μουσικά περπατήματα
5. Όλοι μαζί ένα γλυπτό
6. Καυτή πατάτα
7. Σταυρόλεξο ονομάτων
Δ2 ΤΑΞΗ
1. Γράφουμε σε ένα χαρτάκι τι είναι αυτό που φοβόμαστε ή ντρεπόμαστε
2. Διαβάζουμε δυνατά τους φόβους.
3. Δραματοποιούμε τους φόβους, φτιάχνοντας μικρές ομάδες.
4. Ζωγραφίζουμε τα συναισθήματά μας.
Ε ΤΑΞΗ
1. Παρακολούθηση βίντεο και συζήτηση.
2. Ζωγραφίζουν και φτιάχνουν μια αφίσα με θέμα «ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, ΝΑΙ
ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ».
3. Τραγουδούν το τραγούδι της φιλίας
ΣΤ ΤΑΞΗ
1. Προβολή βίντεο με θέμα το bullying σε διαφορετικούς άξονες.
2. Χωρισμός των μαθητών σε ομάδες και επεξεργασία από αυτούς των
συγκεκριμένων βίντεο.
3. Συζήτηση, προβληματισμός από κάθε ομάδα και εξαγωγή
συμπερασμάτων.
4. Τεχνικές επίλυσης πιθανών συγκρούσεων με οδηγό την ενσυναίσθηση,

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων