Εικόνα κεφαλίδας 3ο Δημoτικό Σχολείο Άργους Ορεστικού

Ετικέτα: μαθητικό συμβούλιο

Συμμετοχή του σχολείου στην επιμορφωτική ημερίδα παρουσιάσεων καλών Διδακτικών Πρακτικών

Με ιδιαίτερη χαρά το σχολείο μας συμμετείχε στην ημερίδα για τις καλές Διδακτικές Πρακτικές των Δημοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο χώρο του 4ου δημοτικού σχολείου Άργους Ορεστικού. Το σχολείο μας παρουσίασε από κοινού με τα μέλη του Μαθητικού Συμβουλίου, το έργο και τις δράσεις που ανέπτυξε το Μαθητικό Συμβούλιο κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Αφετηρία της προσπάθειάς αυτής αποτέλεσαν οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, τους οποίους επιλέξαν να προσεγγίσουν όχι μόνο θεωρητικά, αλλά κυρίως βιωματικά.

Υιοθετώντας μια ολιστική προσέγγιση, επιδιώξανε να διερευνήσουνε, να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τις αρχές των στόχων αυτών στη μικρή κλίμακα της σχολικής μας κοινότητας. Άλλωστε, το σχολείο αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας, έναν χώρο όπου οι αξίες της συνεργασίας, της ισότητας, της συμμετοχής, της υπευθυνότητας και της αειφορίας μπορούν να καλλιεργηθούν έμπρακτα.

Μέσα από τις δράσεις του Μαθητικού Συμβουλίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να αναλάβουν πρωτοβουλίες, να συνεργαστούν, να προβληματιστούν και να συμβάλουν ενεργά στη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος που αντανακλά τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και της ενεργού πολιτειότητας.

Οι δράσεις του συμβουλίου παρουσιάστηκαν από τα μέλη του Συμβουλίου τους μαθητές/ – τριες και τις εκπαιδευτικούς κ. Παρασκευή Γαβαλιάτση, κ. Τσαρσιώτου Αγγελική, κ. Ευανθία Τσουλουκίδου και κ. Φραντζέζου Χιονία.

Αξίζει να αναφερθεί ότι πολύ συγκινητική στιγμή ήταν όταν  οι μαθητές και οι μαθήτριες του 4ου Δ.Σ. Άργους Ορεστικού παρουσίασαν με εξαιρετικό τρόπο  και μέσω ενός τραγουδιού το πρόγραμμα που υλοποίησαν στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη με θέμα τον εθελοντισμό και τη δωρεά μυελού των οστών, μεταφέροντας μηνύματα αλληλεγγύης και κοινωνικής ευαισθησίας. Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να εγγραφούν εθελοντές δότες, καθώς πολλοί από αυτούς προχώρησαν σε λήψη στοματικού επιχρίσματος, στηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθεια σε συνεργασία με το «Όραμα Ελπίδας».

Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και ιδιαίτερα στους μαθητές, μας κάνετε περήφανους!

Φτερωτοί κάτοικοι του Άργους Ορεστικού

Στις 9 Ιουνίου με αφορμή για τις ημέρες περιβάλλοντος και με τη συνδρομή του κ. Τάσου βασιλείου από το κέντρο περιβάλλοντος και Αειφορίας Καστοριάς γνωρίσαμε τους φτερωτούς κατοίκους του Άργους Ορεστικού. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη του κ. Αλέξανδρο Σαρρή, γονέα μαθήτριάς μας, δημιούργησε ένα εργαστήρι κατασκευής ταΐστρας και φωλιάς πουλιών.

«Ο κόσμος των πουλιών είναι γεμάτος μικρά θαύματα!
Τα πουλιά δεν είναι μόνο όμορφα· είναι και πολύτιμοι “δείκτες” της υγείας της φύσης. Εκεί όπου υπάρχουν πολλά και διαφορετικά πουλιά, συνήθως υπάρχει και ένα υγιές οικοσύστημα.
Και κάπου ανάμεσα σε ουρανό, λίμνες, δάση και χωράφια, το Άργος Ορεστικό είναι κι αυτό σταθμός για πολλά από αυτά — μόνιμους κατοίκους αλλά και φτερωτούς επισκέπτες από μακρινές χώρες.»

Έχω δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις!

Στις 5 Ιουνίου οι μαθητές της Γ΄ τάξης με την καθοδήγηση της κ. Δέσποινας Σπυροπούλου και της κ. Άννας Τακαρίδου πραγματοποίησαν μια εκδήλωση για να αναδείξουν τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις που έχουν οι μαθητές στο σχολείο και στη ζωή.

Βραδιά Αστρονομίας

Το Μαθητικό Συμβούλιο συνεχίζει τις δραστηριότητές του με μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στο διάστημα και σε ό,τι περιβάλλει τον πλανήτη μας.

Τη Δευτέρα 25 Μαΐου, στις 8:30 το βράδυ, πραγματοποιήθηκε μια βραδιά αστρονομίας με πολλή γνώση και παρατήρηση του ουρανού. Αρχικά μάθαμε πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για το διάστημα, τους πλανήτες και τους αστερισμούς και στη συνέχεια παρατηρήσαμε ουράνια σώματα με τη βοήθεια τηλεσκοπίων.

Μετά από τους πολύ μικρούς γείτονές μας που γνωρίσαμε μέσα από τα μικροσκόπια, ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε τους πολύ μεγάλους γείτονές μας: τους πλανήτες, τα άστρα και τους αστερισμούς που φωτίζουν τον ουρανό μας.

Ημέρες αφιερωμένες στο περιβάλλον-Επίσκεψη Βιολόγου Γιώργου Κοσμίδη

Την Τρίτη 12 Μαΐου, στα πλαίσια των ημερών αφιερωμένων στο περιβάλλον, μετά από πρόσκληση του σχολικού συμβουλίου, ήρθε στο σχολείο μας ο βιολόγος Κοσμίδης Γιώργος, πατέρας μαθητών του σχολείου και μας μίλησε με θέμα «Αόρατοι αλλά Σπουδαίοι: Γνωρίζοντας τους Μικροσκοπικούς Κατοίκους της Γης» για τον μικρόκοσμο και ό,τι αυτός περιέχει. Η παρουσίαση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων των μαθητών μέχρι το τέλος. Ακολούθησε παρατήρηση στοιχείων του μικρόκοσμου με το μικροσκόπιο.

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς