Με ιδιαίτερη χαρά το σχολείο μας συμμετείχε στην ημερίδα για τις καλές Διδακτικές Πρακτικές των Δημοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο χώρο του 4ου δημοτικού σχολείου Άργους Ορεστικού. Το σχολείο μας παρουσίασε από κοινού με τα μέλη του Μαθητικού Συμβουλίου, το έργο και τις δράσεις που ανέπτυξε το Μαθητικό Συμβούλιο κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Αφετηρία της προσπάθειάς αυτής αποτέλεσαν οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, τους οποίους επιλέξαν να προσεγγίσουν όχι μόνο θεωρητικά, αλλά κυρίως βιωματικά.

Υιοθετώντας μια ολιστική προσέγγιση, επιδιώξανε να διερευνήσουνε, να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τις αρχές των στόχων αυτών στη μικρή κλίμακα της σχολικής μας κοινότητας. Άλλωστε, το σχολείο αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας, έναν χώρο όπου οι αξίες της συνεργασίας, της ισότητας, της συμμετοχής, της υπευθυνότητας και της αειφορίας μπορούν να καλλιεργηθούν έμπρακτα.

Μέσα από τις δράσεις του Μαθητικού Συμβουλίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να αναλάβουν πρωτοβουλίες, να συνεργαστούν, να προβληματιστούν και να συμβάλουν ενεργά στη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος που αντανακλά τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και της ενεργού πολιτειότητας.

Οι δράσεις του συμβουλίου παρουσιάστηκαν από τα μέλη του Συμβουλίου τους μαθητές/ – τριες και τις εκπαιδευτικούς κ. Παρασκευή Γαβαλιάτση, κ. Τσαρσιώτου Αγγελική, κ. Ευανθία Τσουλουκίδου και κ. Φραντζέζου Χιονία.

Αξίζει να αναφερθεί ότι πολύ συγκινητική στιγμή ήταν όταν  οι μαθητές και οι μαθήτριες του 4ου Δ.Σ. Άργους Ορεστικού παρουσίασαν με εξαιρετικό τρόπο  και μέσω ενός τραγουδιού το πρόγραμμα που υλοποίησαν στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη με θέμα τον εθελοντισμό και τη δωρεά μυελού των οστών, μεταφέροντας μηνύματα αλληλεγγύης και κοινωνικής ευαισθησίας. Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να εγγραφούν εθελοντές δότες, καθώς πολλοί από αυτούς προχώρησαν σε λήψη στοματικού επιχρίσματος, στηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθεια σε συνεργασία με το «Όραμα Ελπίδας».

Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και ιδιαίτερα στους μαθητές, μας κάνετε περήφανους!