Ρομποτική

Ημερολόγιο μαθημάτων:

Ημερομηνία/Τμήμα Περιγραφή
07(08)/10/2019 (Ρόμπο1 κ Ρόμπο2) Γνωριμία, συμβόλαιο-κανόνες, ομάδες
14(15)/10/2019 (Ρόμπο1 κ Ρόμπο2) Εισαγωγή στο Scratch, απλά animation (χαρακτήρες, υπόβαθρα, ήχοι, κίνηση)
21(22)/10/2019 (Ρόμπο1 κ Ρόμπο2) Δημιουργία Ιστορίας.  Οδηγίες βήμα-βήμα εδώ, για να δείτε τον κώδικα πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε το Scratch, πατήστε εδώ

29/10/2019 (Ρόμπο2) Το τμήμα Ρόμπο1 έχασε το χθεσινό μάθημα λόγω αργίας.  Φτιάξαμε μια ιστορία στο Scratch 2.0 χρησιμοποιώντας ένα έτοιμο πρότυπο πρόγραμμα.  Δυσκολευτήκαμε λίγο αλλά στο τέλος οι πιο πολλές ομάδες προχώρησαν αρκετά την ιστορία τους.  Η δημιουργία ιστορίας θα μας φανεί χρήσιμη για τα animation που θα χρειαστούν αργότερα.
4(5)/11/2019 (Ρόμπο1 κ Ρόμπο2) Οι μαθητές άνοιξαν τα 2 νέα κιτ ρομποτικής WeDo 2.0 (προσφορά και αυτά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας).  Χρησιμοποιήσαμε τα smarthubs και τα bluetooth dongles και τα συνδέσαμε στο φορητό υπολογιστή της κάθε ομάδας για δοκιμές.  Φτιάξαμε, με τις οδηγίες του συνοδευτικού προγράμματος του πακέτου WeDo 2.0 ένα απλό ανεμιστήρα.

Μιλήσαμε για το θέμα του φετινού διαγωνισμού (κατηγορία open): «Από τον Αρχιμήδη στον Da Vinci«! Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα του φετινού διαγωνισμού πατήστε εδώ

11(12)/11/2019 (Ρόμπο1 κ Ρόμπο2) Προχωρήσαμε σε πιο πολύπλοκες κατασκευές (δορυφόρος, κινούμενο όχημα κ.α.) και το βάλαμε σε λειτουργία με το Scratch 2.0.  Χρησιμοποιήσαμε για πρώτη φορά και το πρόγραμμα s2bot της picaxe που είναι απαραίτητο για τη σύνδεση του Scratch 2.0 με το smarthub του κιτ ρομποτικής.
18(19)/11/2019 (Ρόμπο1 κ Ρόμπο2) Σήμερα (18/11) ανοίξαμε και το 3ο καινούριο κιτ ρομποτικής (που αγοράστηκε από το σχολείο), αλλά δυστυχώς ήταν ελαττωματικό (έλειπαν κάποια κομμάτια) και δεν το χαρήκαμε!  Η εταιρεία που το αγοράσαμε (Διερευνητική Μάθηση) θα μας το αντικαταστήσει το συντομότερο για να προχωρήσουμε.
25(26)/11/2019 (Ρόμπο1 κ Ρόμπο2) Ανακοινώθηκε στους μαθητές ο τρόπος που θα γίνει η επιλογή των 3 ομάδων που θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό.  Μοιράστηκε επίσης ενημερωτικό σημείωμα για τους γονείς (πατήστε εδώ για να το διαβάσετε).  Στη συνέχεια κάναμε μια ελεύθερη κατασκευή: μια μικρή ανεμογεννήτρια χωρίς να κοιτάμε τις οδηγίες!

 

Αφήστε μια απάντηση