2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Γ ΤΑΞΕΩΝ

2 ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

«Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά»
Στο πλαίσιο του 2 ου εργαστηρίου Δεξιοτήτων οι μαθητές των Γ τάξεων
γνώρισαν τα μουσεία και την αξία των πολιτιστικών μνημείων. Ιδιαίτερα
γνώρισαν την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου τους και τα μνημεία της.
Πιο συγκεκριμένα, έκαναν κατασκευές, είδαν βίντεο και γνώρισαν μνημεία της
περιοχής τους. Επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στο Μουσείο Τύπου και τον
Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα Πατρών. Ακόμα, επισκέφθηκαν τα ερείπια των
ρωμαϊκών λουτρών στην περιοχή Παναγίτσα, το πολιτιστικό κέντρο «Μελίνα
Μερκούρη» και διάφορα μικρά μνημεία της περιοχής.
Άλλωστε, κάθε τόπος έχει τη δική του ιστορία!



Λήψη αρχείου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

Σε δράση του σχολείου μας οι διαμεσολαβητές ενημέρωσαν οι ίδιοι την ολομέλεια
του σχολείου για τον τρόπο, το μέρος και τη διαδικασία της διαμεσολάβησης.
Ακόμα, έλυσαν τις απορίες των συμμαθητών τους και συζήτησαν για το πρόγραμμα
λίγο πριν την έναρξη των διαμεσολαβήσεων.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Τα δικαιώματα μου»

Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Τα δικαιώματα μου»

Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων της τρίτης θεματικής ενότητας με τίτλο “Ενδιαφέρομαι και
ενεργώ: Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” οι μαθητές του Α ́1 και του Α ́2 τμήματος στοχάστηκαν
σχετικά με τα δικαιώματα των ανθρώπων και πιο συγκεκριμένα τα δικαιώματα των παιδιών. Ο τίτλος του
εργαστηρίου ήταν «Τα Δικαιώματά μας». Αρχικά, διαβάσαμε παραμύθια και μάθαμε την ιστορία της
Μαλάλα ενώ εκμυστηρευτήκαμε και τα δικά μας όνειρα που θα κάναμε πραγματικότητα αν είχαμε ένα
μαγικό μολύβι. Έπειτα διαβάσαμε το παραμύθι της Unicef με τίτλο «Η ζωή στην Λουλουδόπολη» και τα
παιδιά ζωγράφησαν τα δικαιώματα τους. Επεξεργαστήκαμε πολλά κείμενα όπως «Το μαγικό Πανί» της
Γεωργίας Κοκκινάκη και το «Έχω, έχεις, έχει όλοι έχουμε δικαιώματα» του συνηγόρου του πολίτη. Οι
μαθητές μας στην καθημερινότητά τους έχουν πολλά παραδείγματα παιδιών που τα δικαιώματα τους
καταπατώνται γι’ αυτό και το θέμα αυτό δυσκόλεψε πολύ τους μικρούς μαθητές της Α’ δημοτικού που
πραγματοποιήθηκε το εργαστήριο. Μέσα όμως από τις δραστηριότητες και τα παιχνίδια οι μαθητές
κατάλαβαν πως ένα καλύτερο κόσμο τον δικαιούμαστε όλοι και θα τον χτίσουμε μαζί.

 

Βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=TP0xnA6it-8

Παραμύθια
https://drive.google.com/file/d/12tjqp69cuUrRpIS1RSmP53CN0ft63w7S/view

https://anyflip.com/hbcij/dsma/
Διαδικτυακά παιχνίδια
https://learningapps.org/view15298752
https://wordwall.net/resource/264540/%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-
%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-
%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%AF%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%B7-
%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CF%89%CE%BD-
%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B5%CF%89%CE%BD
https://wordwall.net/el/resource/13685029/%cf%84%ce%b1-
%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%b9%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-
%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b9%cf%89%ce%bd



Λήψη αρχείου

 

Σχολική διαμεσολάβηση

Στο πλαίσιο της Σχολικής Διαμεσολάβησης φέτος στο σχολείο μας ολοκληρώθηκαν οι επιμορφώσεις των διαμεσολαβητών. Έγραψαν τους λόγους που θέλουν να γίνουν και ετοιμάζονται να βοηθήσουν στην ειρηνική λύση των προβλημάτων του σχολείου μας. Άλλωστε με διάλογο και ενεργό ακρόαση, λύνονται όλα!

 



Λήψη αρχείου

 

Εσωτερικός Κανονισμός 2024 -2025

Εσωτερικός Κανονισμός 2024 -2025

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 

Δράση για τις Ιογενείς λοιμώξεις

Στις 13/12 οι επισκέπτριες υγείας από το Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας μίλησαν στους μαθητές των μικρότερων τάξεων για τις ιογενείς λοιμώξεις, τους τρόπους μετάδοσης και πώς να προστατευτούν από αυτές. Ακολούθησε συζήτηση και έτσι δόθηκε η ευκαιρία για ενημέρωση προστασίας για εμάς και για τους γύρω μας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ PHOTO

Παγκόσμια Ημέρα ΑΜεΑ

Στις 3/12/2014 το σχολείο μας τίμησε με δράσεις την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Οι μαθητές των μικρών τάξεων είδαν βίντεο, διάβασαν παραμύθια, συζήτησαν και ζωγράφισαν και ευαισθητοποιήθηκαν για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία. Παράλληλα, οι μεγαλύτερες τάξεις, είδαν ταινία μικρού μήκους και έπαιξαν βιωματικά παιχνίδια στην ίδια κατεύθυνση για κατανόηση σε θέματα αναπηρίας και για κινητοποίηση υπέρ των δικαιωμάτων τους.

Σχολική Διαμεσολάβηση 2024-2025

Σχολική Διαμεσολάβηση 2024-2025

Στο πλαίσιο του προγράμματος Σχολικής Διαμεσολάβησης που τρέχει από
φέτος στο σχολείο μας, οι μαθητές δημιούργησαν διάφορα κολάζ, για να
στολίσουν την αίθουσα που θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα. Ετοίμασαν και το
κουτί, όπου θα τοποθετούνται τα αιτήματα διαμεσολάβησης και το
τοποθέτησαν στο αμφιθέατρο. Αναμένεται η συνέχεια με τις διαμεσολαβήσεις!!

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ 3Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑΣ

Εργαστήριο δεξιοτήτων Α δημοτικού

«Ο Δοντάκης είναι υγιεινός όταν υγιεινά τρως» Α΄ Δημοτικού

Στο πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και ειδικότερα του άξονα Ευ ζην και της
ενότητας υγεία – διατροφή- αυτομέριμνα- οδική ασφάλεια οι μαθητές της Α΄ τάξης και
των δύο τμημάτων πραγματοποίησαν σειρά εργαστηρίων με τίτλο « Ο Δοντάκης είναι
υγιεινός όταν υγιεινά τρως». Συγκεκριμένα, στο πρώτο εργαστήριο οι μαθητές διάβασαν
με τις δασκάλες τους το παραμύθι «Σοκολάκης Ζαχαρούλα Τρυποδόντη», προκειμένου
να εισαχθούν στο θέμα των εργαστηρίων και αφού συζήτησαν πάνω σε αυτό,
ζωγράφισαν κάτι που τους έκανε εντύπωση από το παραμύθι. Στο επόμενο εργαστήριο
οι μαθητές έμαθαν για τα είδη των δοντιών και τη λειτουργία τους και συμπλήρωσαν
σχετικά φύλλα εργασίας. Στο τρίτο εργαστήριο οι μαθητές και των δύο τμημάτων
παρακολούθησαν μαζί το εκπαιδευτικό βίντεο «Ο Λουκάς και η τριχονεράιδα»,
συμπλήρωσαν φύλλο εργασίας και με τη βοήθεια των δασκάλων τους δραματοποίησαν
κάποιες σκηνές. Στο εργαστήριο που ακολούθησε οι μαθητές κάθε τμήματος μίλησαν με
τις δασκάλες τους για τους κανόνες σωστής υγιεινής των δοντιών και συμπλήρωσαν
σχετικά φύλλα εργασίας. Στο πέμπτο εργαστήριο οι μαθητές παρακολούθησαν και πάλι
μαζί σε βίντεο το παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά «Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της
γαμήλιας τούρτας» και αφού συζήτησαν πάνω σε αυτό και ενημερώθηκαν για τις
αρρώστιες των δοντιών, συμπλήρωσαν σχετικό φύλλο εργασίας. Στο τελευταίο
εργαστήριο πραγματοποιήθηκε ανακεφαλαίωση των όσων έμαθαν οι μαθητές μέσα από
διαδικτυακά παιχνίδια, τραγούδια και ομαδικές εργασίες. Οι μαθητές δεσμεύτηκαν να
τηρούν τους κανόνες για τη σωστή υγιεινή των δοντιών τους.
Παραμύθια
https://www.youtube.com/watch?v=hQsWfxbHzJM
https://www.slideshare.net/slideshow/ss-12770866/12770866
Παιχνίδια
https://wordwall.net/el/resource/7808452/%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%
B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-
%CF%85%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE-
%CF%83%CF%84%CE%BF-
%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B
5%CE%AF%CE%BF
https://wordwall.net/el/resource/23009160/%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CE
%AF%CE%BD%CF%89-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-
%CE%B4%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-
%CE%BC%CE%BF%CF%85
https://wordwall.net/el/resource/14150464/%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE
%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-
%CF%85%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE

https://www.liveworksheets.com/w/el/stomatiki-ygieini/191303
Τραγούδια
https://www.youtube.com/watch?v=1f0aQyMleiY
https://www.youtube.com/watch?v=xmkplFqqH4U



Λήψη αρχείου

 

Πρώτος Άξονας Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Γ Δημοτικού «Ευ Ζην», «Αγαπώ το σώμα μου, το φροντίζω και το προστατεύω»

Πρώτος Άξονας Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Γ Δημοτικού «Ευ Ζην»,
«Αγαπώ το σώμα μου, το φροντίζω και το προστατεύω»

Τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο στις Γ τάξεις πραγματοποιήθηκαν τα
Εργαστήρια Δεξιοτήτων με τίτλο « Αγαπώ το σώμα μου, το φροντίζω και το
προστατεύω». Μέσα από αυτά, γνωρίσαμε τον εαυτό και τα συναισθήματά
μας. Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και παίξαμε παιχνίδια με τα μέρη του
σώματος.

Πρώτος Άξονας Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Γ Δημοτικού

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση