ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ!!!
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΙΣ 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ , ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ. ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΕΙΔΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ, ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΑΣ.

ΕΚΔΡΟΜΗ-ΖΩΑΚΙΑ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΣ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟ
Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ, ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΟΙΤΑΣ , ΔΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΨΙΘΥΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ… ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΥΣ… ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ … ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ…
Η ” ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ” ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ…ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΦΤΑΝΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ, Η ΠΟΛΗ ΤΟΝ ΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ.
ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΟΔΗΓΟΙ ΤΥΦΛΩΝ
Το νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε ο Νίτρο, ένα σκυλάκι που βοηθάει τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης. Ευχαριστούμε το “Κέντρο Σκύλοι Οδηγοί Ελλάδας” για όλα όσα μας έμαθαν.
Website: https://www.greekguidedogs.gr/
(Βαπόρι στολισμένο βγαίνει στα βουνά κι αρχίζει τις μανούβρες βιρα μαινα). Το τρελοβαπορο είναι ένα ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη που γράφτηκε την περίοδο της γερμανικής κατοχής. Επεξεργαστηκαμε το ποίημα, το αναλύσαμε, το ακούσαμε μελοποιημένο και φτιάξαμε το δικό μας τρελοβαπορο στολισμένο με χαρούμενες ζωγραφιές των παιδιών
.
ΤΡΥΓΟΣ Β’ ΜΕΡΟΣ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ
ΓΛΥΚΟ ΤΣΑΜΠΙ ΣΤΑΦΥΛΙ
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΡΑΣΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΥΓΟ , ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ -Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ- ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΤΩΝ ΑΜΠΕΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟ . ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΥΓΟ.


ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΑΚΙ.
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ, ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Φ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ. ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥΣ ΥΠΝΟ. ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ”ΑΟΥΤΣ” ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΥ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗΛΙΑ, ΟΤΑΝ… ΑΟΥΤΣ…. ΕΝΑ ΖΟΥΜΕΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΗΛΟ ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ. ΠΩΣ ΘΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ;

Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΛΟΓΑΚΙΑ
Η ΚΥΡΙΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΡΘΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ -ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ -ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑΝ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΟΠΩΣ ”ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΣΥΓΓΝΩΜΗ, Σ ΑΓΑΠΩ, ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ,ΚΛΠ. ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΒΙΒΛΙΑ -”ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΕΡΝΟΥΝΕ” ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΓΩΝΟΥΜΕ”. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΓΕΝΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ , ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥΣ.



















































