ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ”ΤΟ ΓΑΝΤΙ”

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΣΤΟ YOU TUBE. ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΣΕ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΤΟΠΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΑΙΞΑΝ ”ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. ΦΤΑΞΑΜΕ ΜΕ ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΑ ΕΝΑ ΓΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΖΩΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΝΑ  ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΕΜΠΑΙΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΑΝΤΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ. ΕΠΕΙΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ (BIGIAGIAKIDS ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ) ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΓΑΝΤΙΑ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ. ΡΙΧΝΑΜΕ ΤΟ ΖΑΡΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΝΤΙ. ΕΠΕΙΤΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΑΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΓΑΝΤΙ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.   ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΓΙΝΕ Η ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Γγ.ΓΑΝΤΙ ΓΑΝΤΙ2 ΓΑΝΤΙ3 ΓΑΝΤΙ4 ΓΑΝΤΙ5 ΓΑΝΤΙ6 ΓΑΝΤΙ7 ΓΑΝΤΙ8 ΓΑΝΤΙ9 ΓΑΝΤΙ10 ΓΑΝΤΙ12 ΓΑΝΤΙ15 ΓΑΝΤΙ20