ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΒΙΒΛΙΑ”ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ -ΤΙΠ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ ” ΚΑΙ ”ΕΝΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ” ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ”. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΈΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ” . Σ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ Ο ”ΝΩΝΤΑΣ” ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΑΠΕΤ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑς ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΟΠΩΣ… ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ; ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ;
