Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ, ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΟΙΤΑΣ , ΔΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΨΙΘΥΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙΑ  ΠΟΥ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ… ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΥΣ… ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ … ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ…

Η ” ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ” ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ…ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΦΤΑΝΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ, Η ΠΟΛΗ ΤΟΝ ΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ.

 

πολεμοσ πολεμοσ2 πολεμοσ3 πολεμοσ4 πολεμοσ5 πολεμοσ7 πολεμοσ9

ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΟΔΗΓΟΙ ΤΥΦΛΩΝ

Το νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε ο Νίτρο, ένα σκυλάκι που βοηθάει τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης. Ευχαριστούμε το “Κέντρο Σκύλοι Οδηγοί Ελλάδας” για όλα όσα μας έμαθαν.

Website: https://www.greekguidedogs.gr/

SKYLOI ODDFSZXRESKYLOI23SKYLOI ODHGOI

SKYLOIDSSDSKYLOIEEWSX SKYLOIFFFSKYLOISSWSKYLOITTRE SKYLOITTT SKYLOIUUU

(Βαπόρι στολισμένο βγαίνει στα βουνά κι αρχίζει τις μανούβρες βιρα μαινα). Το τρελοβαπορο είναι ένα ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη που γράφτηκε την περίοδο της γερμανικής κατοχής. Επεξεργαστηκαμε το ποίημα, το αναλύσαμε, το ακούσαμε μελοποιημένο και φτιάξαμε το δικό μας τρελοβαπορο στολισμένο με χαρούμενες ζωγραφιές των παιδιώνΤΡΕΛΟΒΑΠΟΡΟ.

ΤΡΥΓΟΣ Β’ ΜΕΡΟΣ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ

GRAMMA T ME TO SVMA 2 GRAMMA T 1 GRAMMA TTT 1 MOYSSSTOS 2 MOYSTOS 2 STAFIDES TRYGOS2 1 TRYGOS22 2 TRYGOSSSS 2 TRYYYYYYY 2 TTTTTTTRYGOS 2ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΥΓΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ. ΛΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ  ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΤΟ. ΤΡΩΜΕ ΣΤΑΦΙΔΕΣ. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ -Τ- ΤΟΥ ΤΡΥΓΟΥ. ΤΟ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ  ΜΕ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ. ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ . ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

ΓΛΥΚΟ ΤΣΑΜΠΙ ΣΤΑΦΥΛΙ

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ  ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΡΑΣΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΥΓΟ , ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ -Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ- ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ  ΤΩΝ ΑΜΠΕΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟ . ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ  ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΥΓΟ.  1σταφυλι 2σταφυλι 3σταφυλι IMG 20240926 112506 2 IMG 20240926 114336 1 IMG 20240926 114336 2 IMG 20240926 114336 3 IMG 20240927 092221 2 IMG 20240930 091009 1 IMG 20240930 091300 1 IMG 20240930 123735

IMG 20240930 171133 edit 411660236240307
ptr

IMG 20240930 171140

ΔΙΟΝΥΣΟΣ δωρα αμπελι Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ τα δωρα του αμπελιου Ωhttps://youtu.be/E2uFx0yG3qUτα δωρα του

ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΑΚΙ.

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ, ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Φ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ. ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥΣ ΥΠΝΟ. ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ”ΑΟΥΤΣ”  ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΥ  ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗΛΙΑ, ΟΤΑΝ… ΑΟΥΤΣ…. ΕΝΑ ΖΟΥΜΕΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΗΛΟ ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ. ΠΩΣ ΘΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ;ΖΖΖΖ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ

 

 

Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΛΟΓΑΚΙΑ

Η ΚΥΡΙΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΡΘΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ -ΑΦΟΥ  ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ  ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ -ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ  ΚΑΙ ΕΜΑΘΑΝ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΟΠΩΣ ”ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΣΥΓΓΝΩΜΗ, Σ ΑΓΑΠΩ, ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ,ΚΛΠ. ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΒΙΒΛΙΑ -”ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ  ΔΕΡΝΟΥΝΕ” ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΓΩΝΟΥΜΕ”.   ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ  ΚΑΙ ΑΓΕΝΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ , ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ  ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ  ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΥΣ.νεραιδα ευγενια 1

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ

ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΒΙΒΛΙΑ”ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ -ΤΙΠ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ ” ΚΑΙ ”ΕΝΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ” ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ”.  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ  ΈΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ” . Σ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ Ο ”ΝΩΝΤΑΣ” ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΑΠΕΤ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑς ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΟΠΩΣ… ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ; ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ;κανονασ βιβλιο κανονες κανονες2 κανονεσ3 νωντασ κανονεσ