Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 14/05/2026 οι μαθητές των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄ δε θα προσέλθουν στο σχολείο. Την ημέρα εκείνη οι δάσκαλοι των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων θα συμμετέχουν στην επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: “Αποδομώντας στερεότυπα:”Προς μια συμπεριληπτική Εκπαίδευση” (Αρ. Πρωτ. εγγράφου (7115/05-05-2026) που διοργανώνει η κ. Ιωακειμίδου Βασιλική, Σύμβουλος Εκπαίδευσης 6ης Θέσης Δ.Π.Ε Γ΄ Αθήνας.Από τη διεύθυνση του σχολείου
Copyright © 2026. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Κάτω από : Ανακοινώσεις
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας
Αφήστε μια απάντηση