Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας κατέκτησε την 1η θέση, μεταξύ όλων των σχολείων του Περιστερίου που συμμετείχαν στον σχολικό μαραθώνιο “Πάμε Ανακύκλωση” που διοργάνωσε ο Δήμος Περιστερίου για το έτος 2024 – 2025 στο πλαίσιο συνεργασίας με το Followgreen. Το σχολείο μας θα εκπροσωπηθεί από την Ε΄ τάξη, ώστε οι μαθητές να παραλάβουν τον έπαινο, το δώρο και το βραβείο μας σε εκδήλωση που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025 στο Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης στην οδό Πελασγίας στο Περιστέρι, από τις 10:30 π.μ. Πριν την εκδήλωση, στον ίδιο χώρο, οι μαθητές θα έχουν την δυνατότητα να ψυχαγωγηθούν στο Εκπαιδευτικό Πάρκο Ανακύκλωσης Followgreen σε δραστηριότητες. Η μετακίνηση των μαθητών και των δυο δασκάλων τους θα γίνει με πούλμαν και θα είναι δωρεάν.
Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές μας!
Από τη διεύθυνση του σχολείου
Copyright © 2025. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Κάτω από : Συμμετοχή σε διαγωνισμούς - Βραβεύσεις | Με ετικέτα: 1ο βραβείο, FollowGreen, ανακύκλωση, διαγωνισμός, σχολείο
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας
Αφήστε μια απάντηση