Η κ. Ελευθερία Κεντρωτή με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε΄ τάξης τις ώρες των Γαλλικών έφτιαξαν όμορφες κάρτες για να ευχηθούν…
Χρόνια Πολλά κι Ευτυχισμένη Νέα Χρονιά!
Δείτε σχετικές φωτογραφίες!
Copyright © 2022. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Κάτω από : Δραστηριότητες | Με ετικέτα: Ε΄ τάξη, κάρτες, μαθητές, Χριστούγεννα
3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας
Αφήστε μια απάντηση