Κατασκευή χιονάνθρωπου από τη Γ΄ τάξη !

IMG 20221222 110823

Η Γ΄ τάξη κατασκεύασε χιονάνθρωπο με υλικά: μια παλιά άσπρη κάλτσα, ρύζι, κόλλα, λαστιχάκια και κάποια διακοσμητικά υλικά για την τελική μορφή. Τα παιδιά της Γ΄ τάξης σας εύχονται ολόψυχα…

«Χρόνια Πολλά!»

Από τη διεύθυνση του σχολείου

 

Copyright © 2022. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.

;


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση