Η Γ΄ τάξη κατασκεύασε χιονάνθρωπο με υλικά: μια παλιά άσπρη κάλτσα, ρύζι, κόλλα, λαστιχάκια και κάποια διακοσμητικά υλικά για την τελική μορφή. Τα παιδιά της Γ΄ τάξης σας εύχονται ολόψυχα…
«Χρόνια Πολλά!»
Από τη διεύθυνση του σχολείου
Copyright © 2022. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Κάτω από : Δραστηριότητες | Με ετικέτα: Γ΄ τάξη, Κατασκευή χιονάνθρωπου, μαθητές

3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας
Αφήστε μια απάντηση