Κι αν ήσουν εσύ…πρόσφυγας; (2)

2. Προαγωγή της Μάθησης

Επειδή το ενδιαφέρον μας για τους πρόσφυγες ήταν αυξημένο,
και έτσι οι δράσεις μας συνεχίστηκαν…

Είδαμε εικόνες από τους πρόσφυγες
και συζητήσαμε για τους λόγους για τους οποίους εγκαταλείπουν την πατρίδα τους
και γιατί αποφασίζουν να ρισκάρουν την ζωή τους για να έρθουν εδώ…
Με πολύ ενδιαφέρον μελετήσαμε τις εικόνες από το αφιέρωμα του Guardian ¨Η Ευρώπη είναι ήπειρος προσφύγων – Τότε και τώρα¨
και διαπιστώσαμε με λύπη ότι οι πρόσφυγες δεν αποτελούν ένα σύγχρονο φαινόμενο…
Αναλογιζόμενοι τις χώρες από τις οποίες καταγόμαστε
αποφασίσαμε ότι θέλουμε κι εμείς με τη σειρά μας να καλωσορίσουμε τους πρόσφυγες στην χώρα μας!
Γι’ αυτό και καταγράψαμε τις σκέψεις μας
δημιουργώντας τα δικά μας card postal.


Τα μηνύματά μας όμως αποφασίσαμε ότι έπρεπε να ακουστούν
και πέρα από το Νηπιαγωγείο μας…
Γι’ αυτό και δημιουργήσαμε το δικό μας ραδιοφωνικό μήνυμα
το οποίο έχει τον τίτλο “Ζούμε μαζί!”.

Το Ραδιοφωνικό μας μήνυμα στάλθηκε στον Μαθητικό διαγωνισμό Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού “Καν ’το ν’ ακουστεί 2018”, που διοργανώθηκε από την επιστημονική εταιρεία «Διαθεματικό Ραδιόφωνο της Εκπαιδευτικής Κοινότητας με τον διακριτικό τίτλο: European School Radio, το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο, την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.