Οι απόκριες στο σχολείο μας!!!

Οι απόκριες ήρθαν στο σχολείο μας, γεμίζοντάς το χρώμα, χαρά και τραγούδια. Μιλήσαμε για τις απόκριες και τα έθιμα που τις συνοδεύουν ανά την Ελλάδα. Αναφερθήκαμε στον παλιάτσο και μέσα από αυτόν γνωρίσαμε το συναίσθημα της χαράς και της λύπης, γίναμε καλλιτέχνες και εκφραστήκαμε μέσα από δικά μας έργα τέχνης. Μάλιστα ήρθε στο σχολείο μας και ένας κροκόδειλος για να μας δείξει την δικιά του τέχνη και να ομορφύνει τον χώρο του σχολείου μας με όμορφες ζωγραφιές και χρώματα.
2b6dfaa3 1671 46dd 9634 108308afbb1d 7b2bf8c6 2215 4b90 a114 abe5fddced30 227c205c a010 476a 9e01 59fe69c6b0e9 d2068862 1d06 40b8 86f0 0ded0a5f6e39 f3624dc5 4e49 493d b33c a4c0d537a143 1c323ea9 3dd3 4a68 8075 f65907f7ce07569b8567 aec7 4f99 addf 7e828061a301 913159cf f2ec 482d b0ea 772bd9bfd243 6bbd4493 aa30 46bb 8cc2 77b5fd6fc325 389076ef b3c3 48ef be11 f5d3ceb9c269
Την Τσικνοπέμπτη,  φτιάξαμε αυτοσχέδιες στολές φανάρια, με τις οποίες υποδεχτήκαμε τους γονείς στο σχόλασμα.

c4218da2 8787 45be b5e6 922f4705d60c a53cf2b4 71d5 4017 9b7b 42491387569b c95f9349 bb01 4170 afe5 56b7cdc7a99d
Αφού μάθαμε το γράμμα Μ της μάσκας φτιάξαμε τις δικές μας Βενετσιάνικες μάσκες με πολύ χρώμα και λάμψη. Τις φορέσαμε και ξεκίνησε ο χορός…  2693b748 dae0 47e3 9a45 adf46c265245 1 da50b6a2 ced6 4f58 b728 6854de119cc8 1  71b294d6 0994 4f64 9d47 57cddde7d28f 89b797ff bf2e 4bee adc1 69a55c381e37 f5b812cb 5669 4eea 9503 17892d825e34 f21b31f5 c50a 4500 bc67 81b61e66a275
Τέλος αφού φτιάξαμε τους δικούς μας χαρταετούς για να είμαστε έτοιμοι την Καθαρά Δευτέρα, αποχαιρετήσαμε τις απόκριες με ένα μεγάλο αποκριάτικο πάρτι στην αυλή του σχολείου με μεγάλο μπουφέ, πολύ χορό, τραγούδι και παιχνίδι.  489c4207 780d 4098 b7a8 c2278e15bace 1  ffd494fd cbcc 4264 a6c4 ed438116619a    5b28fbd5 6b72 468b 81c2 5b2f4a7ec90b013f67c4 1d95 48a5 886d 6c210399614a  80b20de8 4e4b 4c32 8408 4dc14d4da140 589f3b65 255d 4733 a02b 6f1e62e7ceb8 91729998 9057 4a84 b6ae 480e98db4df6 f37b63ba 0a04 40b6 82cb 73bf7325823d f239b1d3 c9d2 40d0 91d3 4fc44cb1a778 f836097a de65 4103 be2d 8f8285c28ff1

Καλή Σαρακοστή!!!

Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Στον χώρο του σχολείου μας σε συνεργασία με το 16ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου φιλοξενήσαμε την εθελοντική ομάδα “Φίλιος Ζευς” όπου μέσα από ένα θεωρητικό αλλά και βιωματικό σεμινάριο μας δίδαξαν τεχνικές πρώτων βοηθειών και αντιμετώπισης επειγοντων περιστατικών. Το σεμινάριο ήταν ανοιχτό για όλους τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Να ευχαριστήσουμε όλους όσους συμμετείχαν και να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα “Φίλιος Ζευς” που μας μετέδωσαν την γνώση τους, γνώση απαραίτητη για όλους.

 

f434e1e2 9267 40c6 95b1 eb160c6cbf6a ebbfd26c 1671 4076 8e4f dde2751ecc5b e7d4f0b6 5a21 49db 8b86 c3017d7251a3 bcec8895 f7b1 4f78 9e9c 8c828eeb0601 73975493 868b 44a1 bdfd 4d9a73233eb0 2685964a e4f1 42fc 9d48 e99f719e8776 65380cf4 f488 4489 9d90 d91719f24e89 8254f255 9965 4022 869f f582af7b7e85 6586dfae f171 4a77 ad2d b9790134f7aa 3e41a36b ac5e 40c5 a289 11728605f819 1 3f3c6d0e b830 4c50 ba9d 5f1e4140c0a8 6d7ec9c1 89c8 4ba5 8cc1 4e68f728fb5f 7f44e624 d837 4e45 97db 0953a9e3825a 8a4b88bd d084 402c 9b34 ddc88dbb8e90 09f328bb 5a85 4064 8ab0 dc7962fd9002 92dbe4e9 d925 4636 93d0 a91b62795eab 392fcd6c 5ec1 465a 94e1 080e1a1e3ab2

ΘΕΜΑ : «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24»

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ.  53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού..

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

→ Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

→ Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

→ Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)::

  1. τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
  2. τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
  3. τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
  4. εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  5. τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Για το 34ο Νηπιαγωγείο, η προθεσμία αυτή ορίζεται έως το τέλος Μαρτίου, καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-1300.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

  1. η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
  3. Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
  4. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Ο/Η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

  1. αποδοχή της αίτησης
  2. επιστροφή της αίτησης στον γονέα/κηδεμόνα υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση
  3. προώθηση της αίτησης στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται η σχολική μονάδα, σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Μπαίνω στην θέση του άλλου!!!

Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων μας “Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή”, επισκεφτήκαμε τον Α.Σ.ΚΑ. (Αθλητικό Σωματείο Κινητικά Αναπήρων) στο κλειστό γυμναστήριο “Μελίνα Μερκούρη”. Αφού μας μίλησαν για την δράση τους και την ομάδα τους, παρακολουθήσαμε ένα μικρό αγώνα μπάσκετ με αμαξίδια. Στο τέλος του αγώνα, είχαμε την ευκαιρία να μπούμε και εμείς στον χώρο του γηπέδου όπου γίναμε μικροί δημοσιογράφοι κάνοντας ερωτήσεις στους παίκτες, ερωτήσεις που αφορούσαν τόσο το παιχνίδι όσο την αναπηρία τους και την καθημερινή τους ζωή. Στην συνέχεια μπήκαμε στην θέση τους στην κυριολεξία, καθώς μας έδωσαν την ευκαιρία να κάτσουμε στα αμαξίδια τους, να τρέξουμε με αυτά αλλά και να παίξουμε και εμείς μπάσκετ μαζί τους. Ήταν πραγματικά μία αξέχαστη εμπειρία.

Ευχαριστούμε τον Α.Σ.Κ.Α. για την φιλοξενία!

616fc7c5 42bc 4bad ad05 b46749f70bba 30574aeb 3d8f 4898 8910 01a8563d7dbc 078c8aaa 9c5a 4d28 a1a3 2668f85ae190 7c1ea049 da80 42a7 8f62 4451d0568052 ab2f4b10 602f 4b20 a1c5 bfd8a927ff26 7acfb019 4f39 4091 a864 d539469d3ca6 8ec042d8 d8d3 4d48 a239 77e882297333 8228c8c1 a548 4a8e 8a42 aab65181ead2 d92382a3 a533 4188 8ac1 0194439caf37 ef5c4128 bcf1 47f4 b50d 63e864a94755 f889c5ea 8e86 4c07 b0a9 90974e8005a2 349e23f1 ed8a 4dad 9bd8 10ba75e98dc8 c81d0439 4dc0 4230 8c1b f3aeaae6d904

Ο χειμώνας στην τάξη μας

Ο Ιανουάριος ήρθε και μαζί έφερε το κρύο του χειμώνα. Με την επιστροφή μας στο σχολείο λοιπόν, μάθαμε για τον χειμώνα, το γράμμα του, τα ρούχα του και τα χαρακτηριστικά του καιρού που τον συνοδεύουν.

Φτιάξαμε τα δικά μας σκουφάκια, γράψαμε, ζωγραφίσαμε και αναζητήσαμε το γράμμα “Χ”. Φυσικά από τον χειμώνα δεν θα μπορούσε να λείπει ο κρύος καιρός, το χιόνι και οι χιονάνθρωποι που χαρακτηρίζουν την εποχή μας αυτή, γι’ αυτό φτιάξαμε και στολίσαμε την τάξη μας με τους δικούς μας χιονάνθρωπους.

 

9486f8d1 8d2d 44ad b82f c7f9601a0075 1 15ef852b 8b99 4c22 8e31 b84c24fc4178  aaadf4a8 5075 44b9 ae85 c6dadb63ffe5 f77ca0a2 415c 4c89 8f1b 235ed99cc877782d61d2 126e 47cd a4f0 505534025f8e f170d434 80ad 4ac1 aa33 3d3c7950330e ad66c239 cb09 45ed 8e7a 770cebc1fda2 0d9fba70 79fc 4d80 b5a2 fe8b76a1ef70 b11f2307 b642 42aa ab07 6c5a85be5c7e f1c0484d f9a6 4432 b2a5 2281034d448b f5e37950 2cad 4f87 aaa7 ef2191817c22e359649c a668 43eb b5f8 a04c1dea6494  1fad6fa5 d39d 46fa a9e9 744567f6615a

 

Μιλήσαμε για τα φρούτα του χειμώνα, τα πολικά ζώα και για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη καθώς και για τους λόγους που συμβαίνει αυτό. Την διδασκαλία μας ακολούθησαν φύλλα εργασίας μαθηματικών, παιχνίδια σειροθέτησης, χρονικής- λογικής ακολουθίας και αινίγματα καθώς και το γράμμα “Β” του βάτραχου, ενός από των ζώων που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.

Τέλος μάθαμε για τον μύθο της Αλκυόνης, φτιάξαμε την δική μας αλκυόνα στην φωλιά της και διαβάσαμε το παραμύθι “Το γάντι”.

5a2acbc9 08e4 4d59 aebb ba5f8984556a Αντιγραφή 5a72d5c9 4834 4bc4 8ba9 7d51966ce743 Αντιγραφή 5f8e59b1 f34f 4b6e b554 f3c97f6e9790 06b1b661 ed5d 4d07 953a 1be21969af4e 7e83d132 962c 480d b800 bdce2e64c4f3 8d3d4e64 3008 4e39 841a dc864811c2ae 9e6d1f22 c028 4443 a5fa c4a1fd98e980 88c9ec37 a930 40df 871b 56e72f3f3e70 c9a6ecac bfd0 44bc 9c4b 90f5541c81f4 d94d313d 90c6 44a0 9272 945138f9fcdb d6206357 0b28 472f 824d 3154e2bd1230 f7c81b8e b74d 4be2 b10b 3b7c86703b02 615fa25e ad7f 4e4e bc24 98b73e820196 837f5a6b 1573 4b98 b7c2 6e0df07a751a 6984a063 3972 4e13 bac0 0a65508b6a47 85886204 a824 4bb3 b022 0cb73326add8 e0414e08 e617 4f6b ae6f d87bf40740a6 f21f6873 f5bd 4eb9 826f 4736d8ff8bfa f1939c1d 2f12 4f18 b3a0 5fd73eaba8f4  b764e14c 95b3 42f6 a846 e02206eef65b   02d1c7d3 9a42 4584 88c8 8f702eb612ef1e4bff9f ce16 4453 9563 24307ed0d300

 

Δωρεά από τα “Πλαστικά Κρήτης”

Οι εκπαιδευτικοί, μαζί με  τα παιδιά του 34ου Νηπιαγωγείου θέλησαν να ευχαριστήσουν τα Πλαστικά Κρήτης για την δωρεά τους. Τα “Πλαστικά Κρήτης” πρόσφεραν στο σχολείο μας έναν βιντεοπροβολέα (projector), ένα δώρο που θα ενισχύσει την εκπαιδευτική διαδικασία, κάνοντάς την πιο ενδιαφέρουσα, όχι μόνο για τα παιδιά αλλά και για τους εκπαιδευτικούς. Με την σειρά τους τα παιδιά, έστειλαν το δικό τους ευχαριστήριο και το δικό τους μήνυμα.
Ευχαριστούμε πολύ!!!

WhatsApp Image 2023 01 17 at 2.49.26 PM WhatsApp Image 2023 01 17 at 2.49.25 PM

Ήρθαν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά!!

Ο μήνας Δεκέμβριος είναι ο αγαπημένος μας μήνας στο νηπιαγωγείο καθώς είναι ο μήνας των Χριστουγέννων!!!!! Από τις πρώτες μέρες του μήνα μιλήσαμε για την ωραιότερη γιορτή του χρόνου και στολίσαμε εορταστικά τις τάξεις μας!!!!

 

 

 

                                                               320488450 1530773537429304 4078232143738951068 n 1      

320173657 1610990919333326 1617860282065774472 n320638318 551578976880192 836156441567029841 n 1320689499 875444656941905 8206344944099236460 n321203116 844290556853911 8876446897643862385 n

320638318 551578976880192 836156441567029841 n320838031 870048557650235 4941192228826365004 n 1   

320701443 677708430500716 1596366248459745546 n  320890212 1493200041187495 2149096545584062451 n 

 

 

Τίς επόμενες ημέρες ασχοληθήκαμε με τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας!! Φτιάξαμε το δικό μας βαζάκι- κηροπήγιο, ένα πέταλο για γούρι για τον νέο χρόνο που έρχεται, ένα στεφανάκι από ζωγραφισμένα μακαρόνια και χριστουγεννιάτικα χρωματιστά στολίδια  απο αλατοζύμη και άπειρη  χρυσόσκονη!!!

 

 

321419945 849405273002336 8893305946639011036 n 319781467 5804683826286243 6685829536015934413 n 320179097 571013238198191 5705734141858765102 n 320229385 715145686513557 1492896491485049688 n 1 320508660 4224428047681179 1996896406453192342 n 320518560 473583391603961 8651974834451146252 n 320822942 856110985440937 8210641663496352211 n 321077476 438285848368453 92382350908087821 n    

 

 

Χρωματίσαμε χριστουγεννιάτικα δεντράκια και καμπανούλες και φυσικά γράψαμε το γράμμα μας στον Άγιο Βασίλη!!!

 

 

320213255 627819569029660 6981783490149735454 n                                   320385348 1145232123023659 732246784490617795 n 320385876 1341894433250988 4092611950474671403 n 1                            320508660 4224428047681179 1996896406453192342 n 1 320518560 894282535037910 7443715687742360949 n                            320583185 560398958869142 1220465773284821757 n320360233 528119535912005 7623885986098515000 n                               320417462 704291954552968 87466918244535750 n

 

                                                                     320407747 3493509397592128 3952196557170002477 n 1

 

 

Ο Άγιος Βασίλης έλαβε το γράμμα μας και ήρθε αυτοπροσώπως στο σχολείο μας για να μας  δώσει τα δώρα μας και να φέρει την τούρτα στον συμμαθητή μας Γιάννη για τα γενέθλια του!!

 

 

 

320430420 875760943482521 6784984945285710666 n

 

 

Πήγαμε σινεμά και παρακολουθήσαμε την διασκεδαστική ταινία Λάιλ, ο φίλος μου ο κροκόδειλος και είπαμε τα κάλαντα στο δημοτικό σχολείο δίπλα από το νηπιαγωγείο μας!!

                                                         LYLELYLECROCODILEPOSTER 1

 

320247699 1137576386899531 4635065837197435757 n 1 319543880 534666268597551 4429534381844342709 n 320667801 837491003980506 2260817389026628608 n  

 

 

 

Το σχολείο μας επισκέφτηκε η Μαρία Μαργιολάκη,  συγγραφέας του βιβλίου  “Αναζητώντας την Αγάπη”  το οποίο και δραματοποιήσαμε στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!

 

320971484 724638006043291 9016970134776741075 n

 

319656414 1167405700813179 6157288127665835324 n 319889031 534479981954678 6713110980021978295 n 1 320120315 910135236819774 6314698501680608853 n 320205082 679419597125456 4393267830636673458 n 320243839 436642661867827 5610046556155073795 n 1 320355486 1124617058193154 4319035290417228881 n 321578840 3353025004916443 2263208783064621841 n

 

 

Κάποιες στιγμές απο την Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!

 

 

320528761 538213851560575 3997538720074411893 n 320790074 559123009022368 8548946755751568213 n  321771348 1480536299100101 8662168186983257599 n 320086735 660874929160229 3007214692128973091 n

 

 

Οι Δασκάλες του 34ου Νηπιαγωγείου Ηρακλείου σας εύχονται ολόψυχα καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2023!!!!!!

 

 

 

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

Στα πλαίσια της δική μας εκπαίδευσης για την καλύτερη διαχείριση διαφόρων καταστάσεων που ίσως προκύψουν στην τάξη, διοργανώθηκε σε συνεργασία με το 13ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου επιμόρφωση εκπαιδευτικών με θέμα: “Η συναισθηματική αντίληψη των νηπίων, το συναίσθημα του θυμού και η επιθετική συμπεριφορά”.   Την επιμόρφωση εισηγήθηκε η εκπαιδευτικός του σχολείου μας Ροζάρια Τριγώνη η οποία ταυτόχρονα με την ιδιότητα της νηπιαγωγού κατέχει και την ιδιότητα της παιδοψυχολόγου.

8c8df78d c7a7 49ba 9285 8a262a192643 53feafb4 d158 428b aa11 4122f1fd6a07 279b0643 cbe5 4b25 b696 5b60392c581f f60a8df6 e6a4 4bad 9efc 677503f6b2d7

17Νοέμβρη: Επέτειος Πολυτεχνείου

Με αφορμή τον εορτασμό της επετείου του πολυτεχνείου, με την χρήση εποπτικού υλικού, έγινε αναφορά στα γεγονότα που συνέβησαν καθώς και στο κλίμα και στις  συνθήκες ζωής των Ελλήνων, στον όρο δηλαδή της δικτατορίας και στις διαφορές της από την δημοκρατία. Συνειδητοποιήσαμε την αξία της εξέγερσης αυτής, ακούσαμε τραγούδια και μάθαμε το σύνθημα των φοιτητών στο πολυτεχνείο “ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”. Σύνθημα το οποίο με την σειρά μας, το φωνάξαμε και το  γράψαμε τόσο σε φύλλα εργασίας όσο και στο δικό μας πανό που στόλισε την αυλή του σχολείου.

 

 

f7c312e1 3329 4e8f 91fe 3c9dee1c48b5 b92cf70e 53a4 4ee4 8df8 1cf452cd0480 64de0c88 e2d4 48a4 a8b8 3b6bc4c88d41 b3f6ba19 4ce2 4523 989d 5fc9e4157a23 179a843f 72fb 436b a4f5 6eceab7911cc a0477165 1bb5 4907 8304 49bc567b7630 a3c1878f 8a08 4587 b3e4 aae4d9ac4c04 9242e571 fb78 4a48 8f61 055f289fd482 002684d0 da21 4710 b9a5 ac05e9453f99 26c6d3ef e1ef 40b9 8372 86fa114a8a12 a22950d1 b9ef 4a03 b67c 349afbb920f6 395b021c 1124 4a39 bb33 b20e0b9d08e1bd001f67 44ba 4665 8418 8e4d710fa0f97d1f62d2 8c19 46ef 96fc 66fd436af5908ea29346 998f 4b52 bffe 7dc4552552de9873dddc 207a 4c1a bfd9 677a616f7effd1ad7855 9497 483b 98ea 54b8d73b7e4c

 

Προκειμένου να κατανοήσουμε καλύτερα τους όρους δημοκρατία και δικτατορία διαβάσαμε το παραμύθι “Ντενεκεδούπολη”. Αφού συζητήσαμε για αυτές τις έννοιες και τονίσαμε ακόμα μία φορά την αξία της ειρήνης, φτιάξαμε το σύμβολο της το περιστέρι, αποτυπώνοντας την λευκή παλάμη μας σε μπλε χαρτί.

f140d305 a15b 4976 adc6 ef1b0a89fcbd 99c4d548 2572 4caf b853 9ac5d9cf22dc 1f422b65 6765 4d30 b137 f4e993365e1f 8646cd96 227b 45a5 bdde ca3c4dee6e5d eaa71ab6 98e0 4603 9e6d 95e2b2b2e2c3 fced0c30 759f 41b4 9726 66430bed28d2 5e8c2454 40c7 4ea9 b20e 9cab28d4f017

Αφορμή της επετείου, μάθαμε το γράμμα Π του πολυτεχνείου. Το αναγνωρίσαμε ανάμεσα σε πολλά άλλα γράμματα, του δώσαμε διαφορετική μορφή και το γράψαμε.

8042129f f414 43a7 9593 de0f3d32485d ab433015 3614 43c3 a6de 45f3cf587cd6 7caf68ca d411 4d42 9bd2 8d0433fefe99 2e0e8b3c 63f0 433d 9644 fadfb249afc1 6f324c12 fdb9 4a5f 8d65 f16f24ec99e5 82d2fe54 f19c 4d9c 8ad2 1e8c7cffc661 0239c9f0 0f14 4df0 b6e0 487136dc09a1 92d3615f 6219 418d a97e a838d74379a3 914d507c 294d 4474 b8cc ce7879fe2277 c7b4b203 d491 4522 87d7 859318df060c dcbf9cd7 ffc6 409d 91be f62daf13414c 2edb5cda bef6 40b5 9263 0b149ae805c4 f93c9a6b 544a 4bc0 ba67 22ed394df0b8

 

 

 

Ήρθε λοιπόν η μέρα της γιορτής μας όπου τραγουδήσαμε δυνατά τα τραγούδια που μάθαμε τις προηγούμενες ημέρες , “ Ο Δρόμος είχε την δική του ιστορία” , ” Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”, φωνάξαμε δυνατά το σύνθημα μας  ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ  Τέλος παρακολουθήσαμε το κουκλοθέατρο της ¨Ντενεκεδούπολης” και φεύγοντας κάθε παιδί πήρε μαζί του από ένα κόκκινο γαρύφαλλο

 

 

7d595bf2 9d5b 45d4 955f f36ec922e000

ae8332ac 559f 4bd4 98aa b9365288f1a3

“Κύκλος είναι και γυρίζει” Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Με αφορμή το εργαστήριο δεξιοτήτων “Κύκλος είναι και γυρίζει”, αναφερθήκαμε στο σχήμα το κύκλου και στον μεγαλύτερο κύκλο, στο σπίτι μας, την γη αλλά και στην προστασία που χρειάζεται από εμάς και στην μόλυνση που έχει υποστεί.  Ψάξαμε και βρήκαμε τρόπους να την προστατέψουμε, με τον βασικότερο να είναι η ανακύκλωση.

Αφού εξηγήσαμε τι είναι η ανακύκλωση, βρήκαμε το σήμα της για να αναγνωρίζουμε τους κάδους ανακύκλωσης και φτιάξαμε τον δικό μας κάδο ώστε να συμβάλουμε και εμείς σε αυτή την προσπάθεια.

 

 

666c9788 eda9 4e68 bacc 8ddacc6f30a0

4fb23e73 4ff5 4524 b297 40f81fa5ec73 6e6ad446 c35f 4de7 baee b660e33b4c8c

 

 

 

Μάθαμε ποια είναι τα προϊόντα που ανακυκλώνονται και πως μπορούμε να τα αναγνωρίζουμε από τις συσκευασίες τους, αναζητώντας το σήμα της ανακύκλωσης σε διάφορα προϊόντα που είχε η τάξη μας.

3d78372f f3a2 4f05 b514 034e7ca8d0d1 a58e5dd5 fba9 4127 aae0 ea9957a1f378 e9afe54a d1f3 48e4 a05d e485959758bb

 

 

Ταξινομήσαμε σε φύλλα εργασίας τα ανακυκλώσιμα και μη προϊόντα που βρήκαμε σε φυλλάδια σούπερ-μάρκετ, ταξινόμηση που έγινε και στην συνέχεια μέσα από ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι, όπου τα παιδιά κλήθηκαν να ψάξουν την τάξη για κρυμμένες εικόνες προϊόντων και να τα βάλουν στο σήμα της ανακύκλωσης ή όχι.

 

 

519e530e 6e95 429a a126 250085c70ec1

 

b2b8cbb8 0475 4884 a363 0027db4cd1c1 1  7cea73fe 8cf4 4071 b28f 1966021cb78a 2b6f96f6 79b5 4010 80f3 c2bf699b4395 1f90ac3d 1282 440f a4f2 a8e232a54dfd 3770caa2 220a 4852 8e18 f9985b0816ac 613ea9bc 952d 45ee b359 1c93fa4047f2 04d94a2e 736d 4ddc a8aa 10a5389e6901 1

Σκεπτόμενοι τις καταστροφικές συνέπειες τις γης αν δεν την προσέχουμε, φτιάξαμε μία ομαδική εργασία της γης χωρισμένης στα δύο…Μισή χαρούμενη και υγιής και η άλλη μισή, μολυσμένη, άρρωστη και λυπημένη…

72010170 e7f0 4d8b b8e2 989d9e66e17a 2ab488f7 21cd 449f b354 b949a7f346ee 5d7b743c 053c 4046 99ef d29b457aa1c2 26b3b0cf 1990 4c99 afdf 4e4730b19197  06ea230f f6b5 48a1 aead 6ea8cb6dfaf6 520e7099 e19b 46ef ab2c e8f4f5a422b6 16e2686a ae41 4155 8168 c6852d99e4e3 3609c660 796a 438b bad1 74f25892127d d24c412a a853 40fe 9ddd b751d2870be4  27deb2d0 49fd 4bee b3f5 021b6effb447

Συνεχίζοντας, αναφερθήκαμε στο νερό, στο πόσο πολύτιμο είναι. στην χρησιμότητα του, στην μόλυνσή του και στις καταστροφικές συνέπειες που έχει, αλλά και στους τρόπους εξοικονόμησης του νερού. Με αφορμή το πολύτιμο αυτό αγαθό, ήρθε ένα καινούριο γράμμα στην τάξη μας, το Ν του νερού. Για να το γνωρίσουμε, το περπατήσαμε το γράψαμε και ψάξαμε και άλλες λέξεις που ξεκινάνε με το γράμμα αυτό.

ae06f3a8 1f4e 4b24 9a8c f6c39d9fa983 fb8d0d6b 8df1 451c 8bd5 a42c7c994c64 e99d178b f968 4a1e 9aac 7225e16d63b2 f8986815 f113 4a06 b754 7bd60be9c8c5 58a0536e 20f3 40ea 8a40 cad8a8660b7a 87e6c357 bdd2 4b74 9b7e 71fc0bcdbb94 cef449fa a8fe 4101 86df 0af666f7b824 b4541b5a ae82 43bf 9406 c911e8cc5f80 bfdb1c2b fb95 4646 a096 3096d2720d69 ad7acde0 c8ac 494d 8f93 840c8c1aa623 e3086f59 272f 42be 9e50 a767ba0fb311

 

 

 

Τελειώνοντας, υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τον κ. Άλκη Πασχαλίδη όπου με τα μουσικά του παραμύθια κλείσαμε την θεματική αυτή. Μας αφηγήθηκε παραμύθια ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον, μας έδειξε τα μουσικά του όργανα και καταφέραμε να παίξουμε και εμείς κάποια από αυτά και τέλος φτιάξαμε μαζί του την δικιά μας γη, μία γη με καθαρές θάλασσες και γεμάτη χρώματα από όμορφα λουλούδια.

e09d9f45 771a 43b3 b4de d20f5123fe3a f0541303 9e99 4ba7 b8ff 75dcdd74db5d 0d03a998 6927 4981 881f 9c459c2a833e 2e943dd6 7b54 4ce9 b28a a6a8ea8ecaad ee280c7b dd29 4508 a10e 485260b6cea2 1e13c9b3 ede0 475f 9224 93dcc8588301 1ef1d9b6 42f8 4566 8214 183b2af1359f 6b10ea1e 943d 460a a4d7 dd191cfb9e27 217b91cc 4b95 496b 920e 7dea7226a2e8 fed3b0d8 8f2b 4ff8 bdf2 af413eceac1a 2b357c0b a9a2 4da9 8fbd 86f1e3866da1