Η μάθηση γίνεται εύκολη υπόθεση, όταν τα παιδιά διασκεδάζουν!
Στο εργαστήριο Πληροφορικής, λοιπόν, τα πράγματα έγιναν εύκολα 🙂
Παρακάτω μπορείτε να δείτε κάποιες από τις εργασίες των τάξεων Δ, Ε και ΣΤ από τη φετινή σχολική χρονιά!
Προγραμματισμός με Scratch (Ε-ΣΤ)
Στο καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Scratch, τα παιδιά σχεδιάζουν και προγραμματίζουν animation, ιστορίες, ακόμα και video games. Εμβαθύνουν στις αρχές του προγραμματισμού και της αλγοριθμικής σκέψης. Ξεδιπλώνουν τη δημιουργικότητά τους και αξιοποιούν γνώσεις από τις Επιστήμες και τα Μαθηματικά!
Εκπαιδευτική εκδρομή στους Δελφούς (ΣΤ)
Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας ΣΤ – Ενότητα 1.5, σελίδα 19 – οι μαθητές χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες και δούλεψαν στα παρακάτω θέματα:
Πληροφορίες για τους Δελφούς από τη μυθολογία και την ιστορία – Οδικός χάρτης, από ποια μέρη περνάς και πληροφορίες για αυτά – Οικονομικά θέματα της εκδρομής – Πληροφορίες για μνημεία και το μουσείο
Αναζήτησαν, συλλέξαν και διαχειρίστηκαν πληροφορίες από ποικίλα μέσα και πηγές και δημιούργησαν νέο ψηφιακό περιεχόμενο, δουλεύοντας με πρόγραμμα παρουσιάσεων. Τέλος, η κάθε ομάδα παρουσίασε σε όλους μας την εργασία της με χρήση βιντεοπροβολέα.
Στατιστική έρευνα (Ε)
Αρχικά οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και επέλεξαν ένα θέμα της αρεσκείας τους. Στη συνέχεια, δουλεύοντας σε πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και αναζητώντας μέσα και πληροφορίες στο διαδίκτυο, τα παιδιά συνέταξαν τα δικά τους ερωτηματολόγια. Αυτά εκτυπώθηκαν, και σαν μικροί ερευνητές, έκαναν την έρευνα τους στην ώρα των διαλλειμάτων. Το δείγμα των ομάδων ήταν περίπου από 25 έως 100 παιδιά!
Όταν τελείωσαν με τη συλλογή των δεδομένων, επεξεργάστηκαν τα δεδομένα τους σε κατάλληλο πρόγραμμα υπολογιστικών φύλλων. Τέλος, «πέρασαν» όλες τις νέες πληροφορίες σε πρόγραμμα παρουσιάσεων και με χρήση βιντεοπροβολέα τις επικοινώνησαν στους συμμαθητές τους.
Κατεβάστε (download) τις εργασίες εδώ και επιλέξτε προβολή παρουσίασης (F5)!
Παρουσιάσεις (Δ1)
Η τελευταία εργασία με τα αγόρια του Δ1 ήταν να ασχοληθούμε με τις παρουσιάσεις, αλλά με ένα διαφορετικό τρόπο. Τα παιδιά εργάστηκαν σε θέματα των ενδιαφερόντων τους και δημιούργησαν δυναμικές παρουσιάσεις, όπου ο χρήστης έχει την επιλογή του επόμενου περιεχομένου, κάτι σαν «μενού», με την εισαγωγή «ενεργειών» σε σχήματα, εικόνες και κουμπιά. Ο χρήστης αρκεί να «πατήσει» στα αντίστοιχα σημεία των παρουσιάσεων, όπου το «βελάκι» του ποντικιού γίνεται «χεράκι».
Κατεβάστε (download) τις εργασίες εδώ και επιλέξτε προβολή παρουσίασης (F5)!
ΥΣ Για όσους αναρωτιούνται τι έκαναν τα κορίτσια του Δ1… η απάντηση είναι ότι έκαναν πρόβες για το χορευτικό της καλοκαιρινής γιορτής του σχολείου 🙂
Η εκπαιδευτικός Πληροφορικής και Τ.Π.Ε.
Χριστίνα Γκόγκου