Βράβευση νηπιαγωγείου

Βράβευση με την Πράσινη Σημαία των Οικολογικών Σχολείων

656929908 1632789364637538 360165175626410285 n

Την Παρασκευή 3 Απριλίου 2026 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων διοργανώθηκε το Μαθητικό Φεστιβάλ Οικολογικών Σχολείων, από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), στο πλαίσιο του οποίου βραβεύτηκε το σχολείο μας με την ‘Πράσινη Σημαία” των Οικολογικών Σχολείων, το διεθνές σύμβολο ποιότητας για ένα οικολογικό σχολείο. Τα «Οικολογικά Σχολεία» (Eco-Schools) είναι ένα διεθνές δίκτυο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που στοχεύει στη μετατροπή των σχολικών μονάδων σε βιώσιμες κοινότητες. Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα συντονίζεται από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ). Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο δίκτυο από το 2022 με δράσεις που σχεδιάζει και υλοποιεί  που  ενσωματώσουν την αειφορία. Μπορείτε να τις δείτε στην ιστοσελίδα του δικτύου εδώ.

676873328 1508943670767073 1241208480217366486 n Η βράβευση του σχολείου μας αποτελεί  μια έμπρακτη αναγνώριση μιας συστηματικής προσπάθειας εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών που διαμορφώνουν ένα διαφορετικό σχολικό πρότυπο: πιο συμμετοχικό, πιο ανοιχτό, πιο υπεύθυνο απέναντι στο φυσικό περιβάλλον.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το νηπιαγωγείο μας είναι ίσως το μοναδικό νηπιαγωγείο στην Δυτική Θεσσαλονίκη που έχει βραβευτεί και έχει πιστοποιηθεί αντίστοιχα με δυο “πράσινες” σημαίες: του Αειφόρου και του Οικολογικού Σχολείου!

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 33ου Ν/Γ Ευόσμου (2025-26)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *