32o Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας

Δημοσιευμένο στις 30 Ιουνίου 2015 Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία από ΜΑΡΙΑ ΡΟΥΣΟΥΛΗ
     ΑΦΙΣΑ_ΣΥΝΕΔΡΙ0_final_005     FIBONACCI_KASTORIA_2_300_2

Η Δύναμη των Μαθηματικών κινητήριος μοχλός της επιστημονικής έρευνας και της εξελικτικής πορείας του πολιτισμού μας.

Οι θεματικοί άξονες που θα αναπτυχθούν είναι :

  • Η ταυτότητα των μαθηματικών και η πορεία της μαθηματικής επιστήμης.

  • Σχέση των μαθηματικών με τις άλλες επιστήμες, (Ιατρική, Βιολογία, Οικονομία, Φυσική, Τεχνολογία, …).

  • Τα μαθηματικά στην Τέχνη και τον Πολιτισμό.

  • Ο μετασχηματισμός της μαθηματικής γνώσης σε σχολική –πανεπιστημιακή γνώση και η συμβολή των μαθηματικών της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη  και στον εκσυγχρονισμό της κοινωνίας.

    




7 σχόλια προς '32o Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας'

Γραφτείτε συνδρομητής στα σχόλια μέσω καναλιού νέων (RSS Feed) RSS

  1.   μαρίαφ said,

    στις 5 Σεπτεμβρίου 2015 στις 21:37     

    που μπορώ να κάνω εγγραφή στο συνέδριο ;


    • στις 14 Σεπτεμβρίου 2015 στις 17:24     

      Όταν έρθεις, στην γραμματεία του συνεδρίου.

  2.   Ολγα said,

    στις 23 Σεπτεμβρίου 2015 στις 17:52     

    Πόσο κοστίζει η εγγραφή ; έχει κάποια προσφορά για φοιτητές ; πότε μπορώ να την κάνω; δίνεται χαρτί παρακολούθησης ;


    • στις 5 Οκτωβρίου 2015 στις 20:43     

      20 ευρώ για προπτυχιακούς. Η εγγραφές θα γίνονται στο χώρο του συνεδρίου, ξεκινούν την Παρασκευή το μεσημέρι (30 Οκτ)
      και φυσικά θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

  3.   Mαριλένα said,

    στις 2 Οκτωβρίου 2015 στις 03:00     

    Ποιο είναι το κόστος παρακολούθησης του συνεδρίου για φοιτητές? Που μπορώ να δω το πρόγραμμά του? Δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης?


    • στις 5 Οκτωβρίου 2015 στις 20:40     

      20 ευρώ για προπτυχιακούς φοιτητές. Το πρόγραμμα δεν βγήκε ακόμη. Δίνεται βεβαίωση εφ’όσον γίνει εγγραφή.
      Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα 32συνέδριο

  4.   Ειρήνη said,

    στις 22 Οκτωβρίου 2015 στις 16:56     

    Οι εγγραφές μπορούν να γίνουν μόνο την Παρασκευή?