Με μεγάλη χαρά και αθλητικό πνεύμα, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ και Ε΄ τάξης του Σχολείου συμμετείχαν σε «Αγώνες Καλαθοσφαίρισης Δημοτικών Σχολείων», που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2026.
Η διοργάνωση, η οποία τελούσε υπό την αιγίδα της Οργανωτικής Επιτροπής Σχολικών Δραστηριοτήτων των Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, φιλοξενήθηκε στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Γυμναστικού Συλλόγου Βόλου.
Οι μικροί μας αθλητές είχαν την ευκαιρία:
-
Να γνωρίσουν τα μυστικά του μπάσκετ μέσα από το ομαδικό παιχνίδι.
-
Να ενισχύσουν τους δεσμούς τους με συμμαθητές από άλλα σχολεία της πόλης μας.
-
Να εφαρμόσουν τις αρχές του «ευ αγωνίζεσθαι».
Θα θέλαμε να συγχαρούμε όλους τους μαθητές για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς για την οργάνωση και την υποστήριξη της ομάδας μας.
Το σχολείο μας συνεχίζει να στηρίζει τον αθλητισμό και την ενεργό συμμετοχή σε κάθε εκπαιδευτική δράση.









