ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ

Λίγες μέρες προτού φύγει και ημερολογιακά πλέον η άνοιξη  σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα πιο ολοκληρωμένο αφιέρωμα στα αγαπημένα μας έντομα τα οποία βέβαια είναι πιο ωραίο να τα παρατηρείς από κοντά. 

Τα έντομα μας απασχολούν στο νηπιαγωγείο την άνοιξη και ιδιαίτερα τον Απρίλιο και τον Μάιο,  όπου είναι η περίοδος αναπαραγωγής τους.

Έτσι βλέπουμε τον κύκλο της ζωής της πεταλούδας, την οργάνωση της κοινωνίας της μέλισσας,  όπου  δεν θα αναφερθούμε αναλυτικά σε αυτή την ανάρτησή μας, εφόσον έχουμε κάνει ειδικό αφιέρωμα σε παλαιότερες αναρτήσεις.

 

Ετοιμαστείτε λοιπόν να πετάξετε και να ταξιδέψετε στον κόσμο των εντόμων

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ

 

Και τώρα μέτρησε, σκέψου, πιάσε το μολύβι και γράψε τον σωστό αριθμό

 

Ζωγράφισε τόσα λουλούδια στο κουτάκι όσες είναι οι μέλισσες

Βοήθησε την μέλισσα να πάει στο λουλουδάκι

 

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Ας ξεκινήσει χαρούμενα και αισιόδοξα με το τραγούδι της αγαπημένης σας  Καλής κυρά εβδομάδας, από παλαιότερη ανάρτηση  της 5 Απριλίου.

Πάμε να το θυμηθούμε:

 

https://safeyoutube.net/w/aIpH

Θυμάστε στις 15 Μαΐου που ήταν η παγκόσμια ημέρα της οικογένειας;

Σας είχαμε πει ένα ωραίο ποιηματάκι για την γελαστή οικογένεια και σας είχαμε ζητήσει να ζωγραφίσετε και εσείς την δική σας οικογένεια, είτε γελαστή είτε όπως την φαντάζεστε, για να μας τις στείλετε και θα φτιάχναμε μία έκπληξη!

 

Επειδή μάλλον σας έπιασαν οι ζέστες και προτιμήσατε τις παραλίες, οπότε δεν υπήρχε χρόνος  για ζωγραφιές, εμείς τώρα δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε την έκπληξη που είχαμε στο μυαλό μας.

 

Όμως θα επιβραβεύσουμε δύο θαρραλέους συμμαθητές σας που έστειλαν τις ζωγραφιές τους και θα  τις ανεβάσουμε στην ιστοσελίδα σαν παζλ για να παίξετε όλοι σας!!!

 

 

 

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Οι εγγραφές άρχισαν και πολλοί γονείς σκέφτονται και αγχώνονται πολύ, για το ίδιο θέμα:

«Το παιδί μου θα πάει στην πρώτη δημοτικού»

«άραγε θα τα καταφέρει;».

Φυσικά το θέμα της μετάβασης από την μια εκπαιδευτική βαθμίδα στην επόμενη δεν απασχολεί μόνο τους γονείς.

Αν εσείς ανησυχείτε, φανταστείτε πόσο  στρεσάρεται το παιδί σας, όσο μικρή κι αν είναι η ηλικία του.

Αν εσείς ως ενήλικες μπορείτε ή δεν μπορείτε να το διαχειριστείτε με την λογική σας, φανταστείτε πόσο δύσκολο είναι να εκλογικεύσει μια τέτοια κατάσταση, ένα παιδικό μυαλουδάκι.

«Άραγε θα τα καταφέρω;».

Ένα παιδί που ετοιμάζεται  να αποχωριστεί το γνώριμο και ασφαλές περιβάλλον της οικογένειάς του, του νηπιαγωγείου του, των φίλων του, για να μεταβεί στην επόμενη σχολική βαθμίδα, «στο μεγάλο σχολείο» φοβάται, ανησυχεί, αντιδρά έντονα.

Χρειάζεται από τους ενήλικες  και όχι μόνο τους γονείς αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον του, να το βοηθήσουν και να το διαβεβαιώσουν ότι όλα θα πάνε καλά και θα είναι όλοι δίπλα του.

Χρειάζονται όμως και οι ενήλικες βοήθεια, για να αντιμετωπίσουν σωστά τα στάδια της μετάβασης του παιδιού τους, από την μια βαθμίδα στην επόμενη.

 Χρειάζονται εκπαίδευση, γνώσεις, ενθάρρυνση οι ίδιοι , ώστε να μπορούν να σταθούν δίπλα στα παιδιά τους και να τα  βοηθήσουν αποτελεσματικά .

Χρειάζεται να είναι ενήμεροι για τα σχολεία, την εκπαίδευση γενικότερα, τις διαδικασίες, τα δικαιώματα , αλλά και τις υποχρεώσεις τους, ως γονείς μελλοντικών μαθητών.

Καλό είναι να αποφεύγονται οι αρνητικές σκέψεις και συμπεριφορές ανθρώπων  του τύπου » θα τα βρεις δύσκολα στο δημοτικό»,  «θα σου βάλει ο δάσκαλος τα δυο πόδια σ’ενα παπούτσι», «τέρμα το παιχνίδι, από εδώ και πέρα έχει διάβασμα»

Η εκπαίδευση  είναι συνεχής και ενιαία. Η κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα έχει τις ιδιαιτερότητες και τις απαιτήσεις της.

‘Oλες όμως έχουν, ή θα έπρεπε να έχουν,  στόχο το παιδί να είναι πρώτα ένας υγιής, σωστά κοινωνικοποιημένος , ευτυχισμένος άνθρωπος και μετά ένας καλός μαθητής.

Σε αυτό μπορούν να συμβάλλουν ευαισθητοποιημένοι και ενημερωμένοι εκπαιδευτικοί, γονείς, κοινωνικοί φορείς  και τοπική κοινωνία.

Τέτοιες μέρες,  εάν τα νηπιαγωγεία ήταν ανοιχτά, σχεδιάζαμε επισκέψεις στο κοντινό δημοτικό σχολείο ώστε τα νηπιάκια μας να εξοικειωθούν αρχικώς τουλάχιστον με το περιβάλλον του δημοτικού σχολείου και ειδικότερα των τάξεων, του προαύλειου χώρου,  του τρόπου διεξαγωγής του μαθήματος, των θρανίων, του κυλικείου, του διαλείμματος, του γυμναστηρίου και να μειωθεί ο φόβος και το άγχος του άγνωστου και την θέση τους  να πάρει μία γλυκιά  προσμονή για τον Σεπτέμβρη.

Εμείς θα προσπαθήσουμε, από εδώ διαδικτυακά, να φέρουμε τους μικρούς μας μαθητές, που τόσο απότομα σταμάτησαν να έρχονται στην σχολική τάξη, να γνωρίσουν το νέο σχολικό περιβάλλον του κοντινού μας δημοτικού σχολείου, του 16ου  με την συγκατάθεσή, βέβαια και του διευθυντή του κυρίου Παναγιώτη Λάιου.

 

Πάμε λοιπόν παιδιά. Πατήστε πάνω στους αριθμούς από το 1 έως το 10 χωρίς ζαβολιές και δείτε και ακούστε πληροφορίες για το νέο σας σχολείο!! Έπειτα απολαύστε τις εκπλήξεις!!

 

 

 

Και τώρα όπως πάντα σαν σωστοί μαθητές πιάστε χαρτί και μολύβι και κάντε τις εργασίες

 

 

 

 

18 ΜΑΙΟΥ ΔΙΕΘΝΗΣ HΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Η 18η Μαΐου  βρίσκει φέτος τα περισσότερα Μουσεία του κόσμου κλειστά.

Όμως τα Μουσεία δεν παύουν ποτέ να αποτελούν βασικό πυλώνα πολιτισμού και ανάπτυξης της κοινωνίας
και συνεχίζουν το έργο τους ακόμη και αυτή τη δύσκολη περίοδο,
μέσα από ψηφιακές εφαρμογές και δράσεις. 

Στόχος του φετινού εορτασμού είναι να αναδειχθεί η κοινωνική αξία των Μουσείων, που συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία βιωματικών εμπειριών. Ως Οργανισμοί με κύρος και φορείς κοινωνικών αλλαγών και ανάπτυξης, τα Μουσεία αποδεικνύουν ακόμη και κάτω από τις τόσο δύσκολες συνθήκες πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος τους!

Μέσα σε αυτό το πνεύμα και συμμετέχοντας στο #MuseumFromHome,
το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας εορτάζει τη φετινή Διεθνή Ημέρα Μουσείων, φέρνοντας τη φύση στο σπίτι σας

Ακολουθήστε  λοιπόν στο εσωτερικό του Μουσείου 
και ζήστε την ομορφιά της φύσης, σαν να ήσασταν εκεί!

Για να μπείτε στην εφαρμογή πατήστε:

 εδώ:

και θα  δείτε ζώα, έντομα και όχι μόνο,  από κοντά σαν να είστε εκεί.

ΩΡΑ  ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Θα επισκεφτούμε το Μουσείο Ακρόπολης παίζοντας…

  1.   Χρωμάτισε την πεπλοφόρο

 

Μέσα από το ψηφιακό παιχνίδι «Χρωμάτισε την Πεπλοφόρο» μπορείτε να διαλέξετε το πινέλο και τα χρώματα που επιθυμείτε, χρωματίζοντας το άγαλμα της Πεπλοφόρου και αποθηκεύοντας ή τυπώνοντας το έργο σας όσες φορές επιθυμείτε και με πολλές απίθανες παραλλαγές.

2.  Βρες την θεά Αθηνά μέσα στο μουσείο

 

 

Το οικογενειακό παιχνίδι «Αναζητώντας τη θεά Αθηνά» συνδυάζεται με την ψηφιακή εφαρμογή με τίτλο «Αθηνά, η θεά της Ακρόπολης» (www.acropolis-athena.gr), μία εικονική περιήγηση με στόχο τη γνωριμία του επισκέπτη με τις διαφορετικές υποστάσεις της θεάς, αλλά και με το Μουσείο Ακρόπολης.

 Συμπλήρωσε τις λέξεις στο σταυρόλεξο

 

Συνέχισε τα σχέδια στο αγγείο

Και ένα ευχάριστο τραγούδι για τα μουσεία  από την αγαπημένη μας Λιλιπούπολη

https://safeYouTube.net/w/wlzF

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-2021

 

15o  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  ΙΛΙΟΥ                                                                 

ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ 40Α, 13123

ΠΛΗΡ : κ.ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ

ΤΗΛ:2102629880

ΜΑIL:mail@15nip-iliou.att.sch.gr

ΙΛΙΟΝ  14-5-2020

30o  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  ΙΛΙΟΥ                                                                 

ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ 40Α, 13123

ΠΛΗΡ : κ. ΜΟΥΣΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

ΤΗΛ:2102690073

ΜΑIL:mail@30nip-iliou.att.sch.gr

ΙΛΙΟΝ  14-5-2020

Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι ηλεκτρονικές εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020. Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-21, μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη. Από το σχολικό έτος 2020-2021, σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου 1566/1985 (ΦΕΚ Α’ 167), όπως αντικαταστάθηκε με την περ. γ΄ της παρ. 3 του άρθρου 33 του νόμου 4521/2018 (ΦΕΚ Α’ 38) και με την υπ’ αρ. πρωτ. 127860/Δ1/13-08-2019 (ΦΕΚ 3233Β) ΚΥΑ, η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109).

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή, β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

 δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

 ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα

 στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου. (Μέχρι τις 30 Μαΐου)

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

 ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

 η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13)).

 θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

 

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

α. Προϋποθέσεις εγγραφής στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00)

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

  1. Μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
  2. Μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως:

Ι) Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι.

  1. II) Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. 2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  2. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 Τα όρια  του 15ου  & του 30ου  Νηπιαγωγείου (κοινά):

 Είναι η  περιοχή που περικλείεται από τις οδούς:

Πωγωνίου-Ελαιών-Θηβών-Ηρακλείτου-Πετρουπόλεως

(Δηλώνετε το ένα από τα δύο, δεν έχει σημασία ποιο)

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια  της εγγραφής επικοινωνήστε μαζί μας.

Σας παρακαλούμε θερμά για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) 

Οδηγίες προφύλαξης για το κοινό: για την προσέλευσή σας  θα πρέπει να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία στη σχολική μονάδα. Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.

 

ΩΡΑΡΙΟ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 8.30πμ έως 11:00πμ

 

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση!

 

ΧΑΡΤΗΣ ΟΡΙΩΝ 15ου & 30ου  Ν/Γ ΙΛΙΟΥ

15 MAIOY – ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!

Γεια σας παιδάκια μας!

Είμαστε σίγουρες ότι βάλατε τα δυνατά σας και  ευχαριστήσατε τις μανούλες την προηγούμενη Κυριακή που ήταν η γιορτή της Μητέρας. Με τους μπαμπάδες όμως τι γίνεται; Μήπως άρχισαν να παραπονιούνται  και να λένε ότι τους ξεχάσαμε; Δεν είναι όμως αλήθεια. Γιατί υπάρχει και μία μέρα που είναι αφιερωμένη στον πατέρα.Το ξέρατε;;;

Η Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα γιορτάστηκε για πρώτη φορά στις 19 Ιουνίου 1910 και από τότε γιορτάζεται κάθε τρίτη Κυριακή του Ιουνίου. Εμπνεύστρια ήταν η αμερικανίδα Σονόρα Σμαρτ Ντοντ που θέλησε να τιμήσει τον πατέρα της Γουίλιαμ Τζάκσον Σμαρτ, βετεράνο του Αμερικανικού Εμφυλίου, που ανέθρεψε μόνος του τα 6 παιδιά της οικογένειας.

Απλά τα σχολεία έχουν κλείσει εκείνη την ημερομηνία και δεν προλαβαίνουμε να το γιορτάσουμε. 

Οι μπαμπάδες σήμερα όλο και περισσότερο συμμετέχουν ενεργά στην ανατροφή των παιδιών τους: παίζουν μαζί τους, τα αγκαλιάζουν, είναι τρυφεροί, τα φροντίζουν και τα απολαμβάνουν όλες τις ώρες που μπορούν, ακόμη κι αν λόγω δουλειάς τα βλέπουν το Σαββατοκύριακο, προσπαθούν να περνάνε χρόνο μαζί τους και μάλιστα ποιοτικό.

Μπαμπάδες…., να θυμάστε ότι πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι, ακόμα και από τη βρεφική ηλικία, τα παιδιά που έχουν πατέρες που συμμετέχουν ενεργά στην ανατροφή του παιδιού είναι πιο πιθανό να είναι συναισθηματικά ασφαλή και  να νιώθουν περισσότερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση καθώς μεγαλώνουν!!!

 

Μετά από αυτή την μικρή αφιέρωση στους μπαμπάδες  ας μιλήσουμε για την αυριανή μέρα.

  Η 15η  Μαΐου έχει οριστεί να γιορτάζεται ως η Παγκόσμια Ημέρα της Οικογένειας  από τη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ).

 

Σίγουρα  δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από μια κανονική και  ισορροπημένη οικογένεια. Στην αρχή της χρονιάς δουλέψαμε με τα παιδιά το θέμα της οικογένειας.

Η οικογένεια στις μέρες μας δεν έχει μόνο έναν τύπο.. Δώστε στο παιδί σας παραδείγματα διαφορετικών τύπων οικογένειας.  Για παράδειγμα, μερικά παιδιά έχουν μητέρες και μπαμπάδες, μερικά παιδιά έχουν μόνο μπαμπά και μερικά παιδιά έχουν μόνο μαμά . Άλλα παιδιά δεν έχουν μητέρα ή πατέρα  αλλά συνεχίζουν να έχουν μια οικογένεια που τα αγαπά και τα φροντίζει. Σε κάθε περίπτωση η οικογένειά μας , όποια και όπως κι αν είναι αυτή, σε όποιον τύπο κι αν ανήκει, είναι εκεί για να μας στηρίζει σε κάθε μας βήμα, να μας αγαπά και να μας προστατεύει…

Και να μην ξεχνάμε και τον ξεχωριστό ρόλο που έχει στην οικογένεια η γιαγιά και ο παππούς…

 

 

 

Κάτω απ’ τα τριανταφυλλένια πέλματά σου

δυο καρδιές …

η καρδιά της μητέρας,

η καρδιά του πατέρα.

Πάτα γερά.

Δε θα πέσεις.

 

Γιάννης Ρίτσος

 

 Ώρα για παιχνίδι 

Πάτα πάνω στα χρωματιστά εικονίδια  και κοίτα τι κρύβουν

 

 

 

 

Και μερικές παροιμίες για την οικογένεια

 

 

 

 

Και όποιος έχει και άλλη όρεξη για δουλειά ας συνεχίσει…

 

Βρες όσες περισσότερες διαφορές μπορείς

Φτιάξτε το γενεαλογικό σας δέντρο με την βοήθεια των γονιών σας και κρεμάστε το στο δωμάτιό σας.

 

Στόλισε την γραβάτα όπως σου αρέσει και χάρισέ την στον μπαμπά σου

 

 

 

Συμπλήρωσε τις λέξεις στο σταυρόλεξο

 

Τέλος, με αφορμή το ποίημα της Γουμενοπούλου για την γελαστή οικογένεια που ακούγεται και μέσα στον διαδραστικό πίνακά μας, θα θέλαμε  να μας ζωγραφίσετε και εσείς παιδιά την γελαστή οικογένειά σας, όπως  την ονειρεύεστε και να ανεβάσετε τις ζωγραφιές το αργότερο μέχρι την Τρίτη στο παρακάτω σύνδεσμο με την βοήθεια των γονιών σας. (πατώντας το + στη κάτω δεξιά πλευρά του πίνακα και εισαγωγή φωτογραφίας). Παράκληση να φαίνεται μόνο το μικρό όνομα  του παιδιού και το αρχικό του επιθέτου γραμμένο από το ίδιο το παιδί εννοείται. Εάν δυσκολεύεστε να ανεβάσετε τις ζωγραφιές ενημερώστε μας.

Μην το ξεχάσετε…γιατί ..θα χάσετε!!!

https://el.padlet.com/vergipsatha/51i9xfyeg5j9k4jp

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ!!!

Γεια σας παιδιά!

Μας λείπετε πολύ… Μέχρι όμως να ξαναβρεθούμε θα συνεχίσουμε να επικοινωνούμε από εδώ.

Κάθε χρόνο,κάθε δεύτερη Κυριακή του Μάη γιορτάζεται η γιορτή της μητέρας.

Μάνα,  Μανούλα,  Μητέρα,  Μαμά!

Τρεις λέξεις μαγικές  που κλείνουν μέσα τους αγάπη και τρυφερότητα  για την πιο σημαντική ύπαρξη στη ζωή κάθε ανθρώπου.Το πιο σημαντικό πρόσωπο στη ζωή μας, στη ζωή του κάθε παιδιού, μοναδική και αναντικατάστατη είτε πρόκειται για τη βιολογική δηλαδή αυτή που μας έχει γεννήσει είτε για τη μάνα της καρδιάς, αυτή που πήρε ένα παιδάκι  για να το κάνει δικό της και να το μεγαλώσει με αγάπη.

Διαδραστικός πίνακας για τη γιορτή της μητέρας. Πατήστε πάνω στα εικονίδια!  Κρύβονται εκπλήξεις…

 

 

 

ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!

Ζωγραφίζω  τον εαυτό μου στην καρδούλα και  δεν ξεχνώ να συμπληρώσω κλωναράκι με φύλλα από κάτω

 

 

Κυκλώνω τη λέξη  ΜΑΜΑ

 

 

        Αντιγράφω τις  λέξεις

 

 

 

Ακροστιχίδα με τη λέξη  ΜΗΤΕΡΑ

 

 

 

Ζωγραφίζω και χαρίζω

 

 

 

Δίπλωμα μαμάς

 

 

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!

 

 

Καλή Πρωτομαγιά!

Αγαπημένα μας παιδιά,ας δημιουργήσουμε! Πάρτε χαρτιά και μπογιές και φτιάξτε μια ζωγραφιά με τίτλο  Άνοιξη! Περιμένουμε με χαρά τις ζωγραφιές σας! Έτσι , αν και μακριά  σωματικά ,θα διατηρήσουμε ζωντανή την επαφή μας!!!

(Για τους γονείς: πατώντας το σύμβολο του συν κάτω δεξιά στην οθόνη σας και μετά το εικονίδιο της φωτογραφικής μηχανής μπορείτε να ανεβάσετε την ζωγραφιά του παιδιού,δεν πρέπει όμως να φαίνεται σε καμία περίπτωση το πρόσωπό του ή το πλήρες ονοματεπώνυμο του.)

http://padlet.com/mmoustaki12/gxhe1wu5qhs4wfj8