Σε αποκριάτικους ρυθμούς, διαβάσαμε το παραμύθι του αρλεκίνου και φτιάξαμε τον δικό μας για να στολίσουμε την πόρτα του σχολείου μας. Φτιάξαμε μάσκες, διαβάσαμε παραμύθια και κάναμε δραστηριότητες στη γλώσσα και στα μαθηματικά. Και βέβαια, παρακολουθήσαμε την παράσταση “ο Αρλεκίνος μοιράζει χαμόγελα”, από τη θεατρική ομάδα που ήρθε στο σχολείο μας και με τη βοήθειά τους κατασκευάσαμε τις δικές μας βενετσιάνικες μάσκες από γύψο. Φυσικά, δεν παραλείψαμε τον χαρταετό για την Καθαρή Δευτέρα.


