Σε συνδυασμό με τη λειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου μας, επισκεφθήκαμε τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Χαλκίδας. Μάθαμε ενδιαφέροντα πράγματα για την ιστορία του κτιρίου, για τον τρόπο λειτουργίας της βιβλιοθήκης και πήραμε μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “το χαμένο κλειδί”.


