Εθνική γιορτή και την τιμήσαμε. Μιλήσαμε για τις ηρωίδες/τους ήρωες, μάθαμε τι σημαίνει ηρωίδα/ήρωας, τι κάνει κάποια/ον ηρωίδα/ήρωα, ποιες/ποιους ξέρουμε από την Επανάσταση του 1821 κλπ. Ασχοληθήκαμε με τις σημαίες της Επανάστασης, μάθαμε γιατί τότε υπήρχαν διαφορετικές σημαίες και φτιάξαμε τις δικές μας, με έμπνευση από το τότε αλλά και το σήμερα. Μάθαμε βέβαια και το βασικό σύνθημα του 1821 “Ελευθερία ή Θάνατος”, με ποιο τρόπο αυτό υπάρχει στη σημερινή σημαία μας και την φτιάξαμε κι εμείς (την απλή εκδοχή). Τραγουδήσαμε και μάθαμε να χορεύουμε το τραγούδι “40 παλικάρια”. Ξέρουμε όμως ότι είναι διπλή γιορτή και μάθαμε και για τον Ευαγγελισμό της Παναγίας.
Το καλύτερό μας ήταν όταν ήρθε στο σχολείο ο καραγκιοζοπαίκτης Νικόλας Τζιβελέκης και παρακολουθήσαμε τις περιπέτειες του καραγκιόζη κατά την περίοδο της Επανάστασης. Τέλος, τη μέρα της γιορτής παρακολουθήσαμε κουκλοθέατρο, “τα Ελληνάκια”, της Ευγ. Φακίνου. Περάσαμε πολύ ωραία!






