Ο Γιώργος Μαρκόπουλος με τη Λογοτεχνική Συντροφιά μας την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου

Στο πλαίσιο του θεματικού κύκλου «Η Συνάντηση μεταξύ Πομπού και Δέκτη στη Λογοτεχνία», την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013, στη Βιβλιοθήκη του σχολείου, και την ίδια πάντοτε ώρα (2,15΄ μ.μ.), υποδεχόμαστε τον ποιητή και δοκιμιογράφο Γιώργο Μαρκόπουλο.

Υπενθυμίζουμε ότι οι Συναντήσεις του Ομίλου Λογοτεχνίας είναι ανοιχτές σε κάθε ενδιαφερόμενο – και χωρίς καμιά προειδοποίηση…

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *