Χωρίς κατηγορία

Την Τετάρτη 12/3 στις 2.15 οι μαθήτριες του Α6 Ιουστίνα Τβόρεκ και Κλαούντια Τβόρεκ θα μα μιλήσουν για τους μύκητες . Θα ακολουθήσει παρατήρηση μυκήτων στο μικροσκόπιο. Οι υπεύθυνοι του ομίλου

Την Τετάρτη 15/1 οι μαθητές του ομίλου θα απομονώσουν σε δοκιμαστικό σωλήνα και θα δουν στο μικροσκόπιο DNA από φυτικούς ιστούς Οι υπέυθυνες καθηγήτριες Μ. Γεωργάτου Α.Μυλωνά Φ. Τσορτέκη

      Την Τετάρτη  17/12  η  ΚΑΜΕΛΙΑ ΣΙΝΤΑΧΜΕΤ μαθήτρια του Γ5  παρουσίασε στον όμιλο  την εργασία της με θέμα «ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ»   Ακολούθησαν εργαστηριακές ασκήσεις  μικροσκοπίας 

ΜΙΚΡΟΒΙΑΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ

Στη συνάντηση του ομίλου την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου η Καμέλια Σινταχμέτ θα παρουσιάσει το θέμα “Μικροβιακές Ασθένειες”. Οι υπεύθυνοι Γεωργάτου Μάνια Μυλωνά Αναστασία

Την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου και ώρα 2.15 στο εργαστήριο Βιολογίας θα απομονώσουμε DNA. Αν και πολλοί έχουν μυθοποιήσει το μακρομόριο αυτό και τις πληροφορίες του, εμείς ελπίζουμε μετά το τέλος […]