-
6_4_Σχεδιάζοντας δράσεις υποστήριξης στο πλαίσιο των ΠΕΚΕΣ
-
15. ΕΑΥΤΟΣ
-
15. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
-
15. ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ SOCIAL MEDIA
-
15. ΣΧΟΛΕΙΟ
-
15. ΦΙΛΙΑ – ΕΡΩΤΑΣ
-
Εκπαίδευση παιδιών προσφύγων σε συνθήκες Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
-
Περιήγηση (με σύντομες περιγραφές και επισημάνσειες) στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ με τίτλο «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ»
-
Συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό σε ψηφιακή μορφή
-
Cities
-
Diapolitismiki ekpaideusi
-
Emotions
-
ICCtoolGR
-
Intercultural competence for all_GR.pdf
-
Letters and Shapes
-
School
-
Surrealist-as
-
UNESCO 2015 Rethinking Education_humanistic view
-
UNESCO 2017 A Guide for ensuring inclusion and equity in education
-
UNESCO 2017 Education for SDGs learning objectives
-
UNESCO 2020 Humanistic futures of learning
-
ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
-
Εργαστήριο 1 Μπαίνω στα παπούτσια του Ρόλου – 2
-
Εργαστήριο 2 Τα αταίριαστα γίνονται ταιριαστά; – 2
-
Εργαστήριο 3 Συμφωνώ – Διαφωνώ – 2
-
Εργαστήριο 4 Μετακινούμαι από τη θέση μου, αλλάζω οπτική -2
-
Μαθηματικά και εκπαίδευση προσφύγων
-
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ _ΒΥΘΟΥΛΚΑ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
-
ΥΛΙΚΟ SMC_ΕCML 1ου ΠΕΚΕΣ ATTΙΚΗΣ
-
ΥΠΑΙΘ_Αυτοτελές Προσφύγων_Μπούτσκου