- Οι προτεινόμενοι ηλεκτρονικοί σύνδεσμοι με θέματα πολιτιστικού περιεχομένου που αναρτώνται σε ιστοσελίδες του ΥΠΑΙΘ, σύμφωνα με το με αρ. 56/03-12-2020 Απόσπασμα Πρακτικού του Δ.Σ. του ΙΕΠ:
(α) πληρούν τα κριτήρια παιδαγωγικής καταλληλότητας και σκοπιμότητας του ΙΕΠ,
(β) δύνανται να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο της σύγχρονης ή/και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας και κατά την κρίση του/της εκπαιδευτικού για ό,τι αφορά την επιλογή και την απαραίτητη προσαρμογή του υλικού, ανάλογα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών.
Η εγκύκλιος με όλες τις πληροφορίες & τους συνδέσμους εδώ
- Εκπαιδευτικό υλικό της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα με τίτλο: «Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες». Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς & μαθητές/-τριες Α/θμιας & Β/θμιας εκπαίδευσης, η χρήση του είναι προαιρετική βρίσκεται αναρτημένο & ελεύθερο για χρήση στην ιστοσελίδα της Ύπατης Αρμοστείας.
- Εκπαιδευτικό υλικό στο πλαίσιο του εγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος: “Εγώ κι Εσύ Μαζί ” για την Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα,του ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους και όλες τους/τις μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στους/στις εκπαιδευτικούς καθώς και στους γονείς/κηδεμόνες.
-
Στο πλαίσιο του έργου LIFE TERRACESCAPE και της ανάπτυξης υλικού περιβαλλοντικής εκπαίδευσης δημιουργήθηκε το διαδραστικό ηλεκτρονικό παιχνίδι «Φτιάχνω πεζούλες». Το παιχνίδι απευθύνεται σε παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου. Μέσα από το παιχνίδι επιδιώκεται η απόκτηση γνώσεων για τις πεζούλες, ένα στοιχείο χαρακτηριστικό του τοπίου των νησιών του Αιγαίου. Ακολουθώντας μια διαδρομή σε τέσσερα νησιά του Αιγαίου, ένα για κάθε εποχή του χρόνου, ο παίχτης μαθαίνει ιστορίες που σχετίζονται με τις πεζούλες, μαζεύει πέτρες και χώμα και στο τέλος της διαδρομής φτιάχνει τις δικές του πεζούλες. Ο παίχτης μαθαίνει για παραδοσιακές πρακτικές, όπως το αλώνισμα της φάβας, για τη χρήση των μελισσόσπιτων και των ανεμόμυλων· για τοπικές ποικιλίες όπως το μελιτζανί φασόλι, τη φάβα, το κριθάρι, το λεμόνι· για παραδοσιακά προϊόντα, όπως η σουμάδα, οι συκοπιταρίδες· για προτεινόμενες καλλιέργειες και προϊόντα, όπως το μαύρο σουσάμι, το ροδόξιδο. Μέσα από το παιχνίδι αναδεικνύονται οι δυσκολίες στην καλλιέργεια των αναβαθμίδων και της αγροτικής ζωής, αλλά και η χαρά της συνεργασίας μεταξύ των γεωργών, όπως και η σημασία των αναβαθμίδων για το μέλλον μέσα από την λειτουργία τους ως πράσινες υποδομές με την επιστασία γης ως χρηστικό εργαλείο.
Για όλες τις πληροφορίες και πρόσβαση στο παιχνίδι πατήστε εδώ
|