Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό

6 Μαρτίου!

Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό

“Δεν κάνω στον άλλον αυτό που δεν θέλω να μου κάνει”

“Κάνω στον άλλον αυτό που θέλω να μου κάνει”

480932108 951182410464217 4826439438983546799 n

IMG 20250306 151002

Τα χέρια μας είναι για να αγαπάμε!!

Εγγραφές 2025-26

γιος μητέρων κατσικιών γιαγιάδων παππούδων οικογενειακών πατέρων 124605988

 

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα
πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.

Η είσοδος γίνεται στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και η επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκετε σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας σας.

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-
προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-
προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου». Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου
γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της
ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).

 

 

 

Δώρα Βράβευσης από το Διεθνές Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Σήμερα μας περίμενε μια μεγάλη έκπληξη!

Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύση μας έστειλε τα δώρα από τη βράβευση του σχολείου μας σχετικά με το περιβαλλοντικό πρόγραμμα που υλοποιήσαμε τη σχλολική χρονιά 2023-24 με θέμα: ‘Το δάσος…Η ΖΩΗ μου!”

Τα παιδιά μας χάρηκαν πάρα πολύ και σας ευχαριστούμε!

IMG 20250224 114003

IMG 20250224 114503

IMG 20250224 114534

Έτοιμοι να εξερευνήσουμε τη φύση!! 

Αστέρι της ευχής!

Αυτή είναι η δική μας φετινή συμμετοχή στο Αστέρι της ευχής γιατί ενεργός πολίτης σημαίνει να νοιάζομαι και να ενδιαφέρομαι για τους ανθρώπους γύρω μου ανεξάρτητα από το πόσο κοντά ή μακριά μου βρίσκονται!

IMG 20250214 152927

Ο Φλεβάρης και αν φλεβίσει…..

Λιβάδια της Ποσειδωνίας. Helmepa!

Θαλασσινά δάση – Λιβάδια της Ποσειδωνίας

Τα γνωρίζετε; Ξέρετε πόσο σημαντικά είναι για τον καθαρισμό των θαλασσών μας;

Ξέρετε ότι σε αυτά βρίσκουν καταφύγιο τα ψάρια και φτιάχνουν τις φωλιές τους;

Ξέρετε ότι συγκρατούν με τις ρίζες τους την άμμο;

Όλα αυτά τα μάθαμε συμμετέχοντας στον παιδικό διαγωνισμό της Helmepa με θέμα :

“Τα θαλασσινά δάση – Λιβάδια της Ποσειδωνίας. Αυτή είναι η δικιά μας αφίσα.

IMG 20250206 141150

Και μετά κάναμε και το πείραμα της φωτοσύνθεσης μέσα στο νερό!

Όπου υπάρχει φως τα φυτά φωτοσυνθέτουν και βλέπουμε τις φυσαλίδες που δημιουργούνται ενώ αν είναι στο σκοτάδι δεν μπορούν!!

IMG 20250205 125819

IMG 20250205 130025

 

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Προσέχω πως χρησιμοποιώ το διαδίκτυο και το κινητό, ενημερώνω τους γονείς μου για κάθε ύποπτο!

Το Νηπιαγωγείο μας είναι υποστηρικτής της Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου.

 

ctf 20 25 b 2       SID 2025 2 Open Access 300x300 1

Με αυτή τη φιλοσοφία συμμετείχαμε για άλλη μια χρονιά στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των οnline τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου εορτάζεται σε περισσότερες από 180 χώρες στον κόσμο. Την ευθύνη οργάνωσης στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ.

Μια από τις δράσεις είναι και ο διαγωνισμός στον οποίο συμμετείχαμε και εμείς  με την παρακάτω αφίσα φωνάζοντας δυνατά:

ΟΧΙ στον εμπαιγμό ΝΑΙ στον σεβασμό!

saferinternet4K

εικόνα Viber 2025 02 11 13 21 09 926  εικόνα Viber 2025 02 11 13 21 23 491

Χρόνια Πολλά μαμά!

Αποτελεί παράδοση πλέον στο σχολείο μας το γεγονός να γιορτάζουμε τη γιορτή της μητέρας την Υπαπαντή στις 2 Φεβρουαρίου θέλοντας να διατηρήσουμε αλλά και να σεβαστούμε τα ήθη και έθιμα του τόπου μας. Έτσι μέσα σε ένα κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε για δωδέκατη συνεχή χρονιά η γιορτή για τις μανούλες μας.

Χρόνια Πολλά ΜΑΜΑ

εικόνα Viber 2025 01 31 15 00 21 070 εικόνα Viber 2025 01 31 15 00 20 929

εικόνα Viber 2025 01 31 15 50 47 075 1

Βράβευση!

Την Τετάρτη 29/1/2025 ενημερωθήκαμε από το Διεθνές Δίκτυο Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο οποίο συμμετείχε το σχολείο μας τη σχολική χρονιά 2023-24 για τη βράβευση των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας σχετικά με το πρότζεκτ που οργανώσαμε και εκπονήσαμε με θέμα “Το δάσος…… Η ΖΩΗ μου”.  Στόχος των πολυποίκιλων δράσεων και συνεργασιών ήταν να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών μας για την προστασία του περιβάλλοντος και να καλλιεργήσουμε μια συνείδηση ενός ενεργού και υπεύθυνου πολίτη. Με τον τρόπο αυτό συνεισφέρουμε και εμείς στην επίτευξη μερικών από τους πολύ σημαντικούς 17 Βιώσιμους Στόχους Ανάπτυξης όπως θεσπίστηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) το 2015. Οι στόχοι αυτοί  εκφράζουν τις σύγχρονες παγκόσμιες προκλήσεις, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθούν αποτελεσματικά όλες οι χώρες στα παγκόσμια προβλήματα.

Η χαρά μας ήταν  μεγάλη ειδικά όταν αυτό που κάνουμε με ευχαρίστηση και μεράκι βραβεύεται!

Συγχαρητήρια παιδιά ήσασταν όλοι και όλες καταπληκτικοί!!!

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ

.Καταγραφή

11 122