Η νέα βδομάδα ξεκινάει με σχήματα και το πρωί στην παρεούλα σχηματίζουμε έναν κύκλο και καθόμαστε όλοι πάνω του, γιατί θα ασχοληθούμε όλη μέρα με αυτόνDSCN8851

Θα κάτσουμε σε αυτόν, θα τον περπατήσουμε, θα χορέψουμε και θα συγκεντρώσουμε εκεί ό,τι κύκλο υπάρχει στην τάξη μαςDSCN9124

Κι επειδή μας άρεσε αυτή η ιδέα θα το κάνουμε και μόνοι μας αργότερα στις ελευθερες δραστηριότητεςDSCN9125

Ενώ με τα αντικείμενα,που είχαν σχήμα κύκλου θα φτιάξουμε τα προσωπικά μας έργα τέχνηςDSCN8846

αποτυπώντας στο χαρτί τα όσα είδαμε, πιάσαμε, δουλέψαμε και μάθαμε σχετικά με τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του κύκλου

DSCN9126 0-02-05-f71937ef6562e29f4b77f533d028ffa337703fb9dd9c99c09b258a3a2d270c68_full DSCN9128

και έτοιμα τα έργα μαςDSCN8848 DSCN8847 DSCN8846

παίξαμε και μουσικά πιάτα ως εμπέδωση του σχήματος του κύκλουμουσι καο

Συνεχίζοντας ,μιλήσαμε για το τρίγωνο και τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, καθισμένοι σε ένα μεγάλο τρίγωνο αυτή τη φορά, το οποίο και πάλι το περπατήσαμε

DSCN8852 DSCN8853 DSCN8854

και το αποτυπώσαμε στο χαρτί ,με έναν άλλο τρόπο αυτή τη φορά, πιο… «μαγικό»

DSCN8855 DSCN8856 DSCN8857

και ορίστε το αποτέλεσμα

DSCN8858 DSCN8860 DSCN8868 DSCN8869 DSCN8870 DSCN8872

ενώ στην προσπάθειά μας να εμπεδώσουμε τα όσα μάθαμε, είπαμε τις καλύτερές μας σκέψεις και ενθουσιάσαμε τις δασκάλες μας

0-02-05-3f227c7812dca6db703c1227bf65f8ce4dc026f0686fc75a583e7361c27f5b37_full

Επίσης ,τρίγωνο ήταν κι ένα από τα σχηματόδεντρά μας,που με τόσο ζήλο φτιάξαμεthumbnail_WIN_20170926_09_22_54_Pro thumbnail_WIN_20170926_09_46_03_Pro

Τετράγωνο και ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο δουλεύτηκαν μαζί, μας έμοιαζαν πολύ άλλωστε και τα περπατήσαμε για να τα ξεχωρίσουμε και να δούμε,αν και πού διαφέρουνDSCN8864 DSCN8866 DSCN8865

όλοι σχεδόν κατάλαβαν τη διαφορά στο μέγεθος των πλευρών του ορθογωνίου απ’ του τετραγώνου και συνεχίσαμε βρίσκοντας πολλά ορθογώνια και ξεχωρίζοντάς τα από τα τετραγωνα

DSCN8863

ενώ κι ένας ορθογώνιος φίλος μας έκανε την εμφανισή του στην τάξη μας, ένας φίλος πολύ λιχούδης,που τρελαίνονταν να τρώει σχήματα- σχήματα όλων των ειδώνDSCN8867

Όμως, ο διατροφολόγος, του είχε δώσει συγκεκριμένη διατροφή να κάνει και εμείς θα πρέπει να τον βοηθήσουμε σε αυτό, ταίζοντάς τον!DSCN8875

Παράλληλα με τα σχήματα μιλήσαμε για τα χρώματα και ονοματίσαμε όσα ξέραμε, ενώ αναφερθήκαμε και είδαμε και όσα δε μας ήταν τόσο οικεία.Κατηγοριοποιήσαμε τα βασικά χρώματα(κόκκινο-κίτρινο-μπλε)

πιν

και ανακαλύψαμε κάποια απ’τα συμπληρωματικά(μωβ-πράσινο-πορτοκάλι-καφέ) μέσω πειραματισμού με τα βασικάχραν

 

συνεχίζοντας με σχήματα και χρώματα κάναμε κατηγοριοποίση των σχημάτων μας με βάση το χρώμαDSCN8881

 

με βάση το σχήμαDSCN8884

 

με βάση το μέγεθοςDSCN8885

 

Μετά απ΄όλα όσα μάθαμε κάναμε και τους δικούς μας Σχηματούληδες κατονομάζοντας σχήμα και χρώμα στον καθένα τους και δίνοντάς τους ανθρώπινα χαρακτηριστικά ..στο χαρτίDSCN8876 DSCN8877

ενώ σχεδιάσαμε και πολλά σχήματα με διάφορα χρώματα στο διαδραστικό μας πίνακα22007845_102550723832198_5868233873751805968_n 22008276_102550640498873_1795949549987150164_n 22045700_102551143832156_4602742403133433065_n

 

και φτιάξαμε και μια «πίτσα σπέσιαλ με σχήματα» για-ποιον άλλο;- το Σχηματούλη μας φυσικά!DSCN8873

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων