Σύμφωνα με το άρθρο 14 του ΠΔ 79/2017 (Ά 109) πραγματοποιήθηκε ενημέρωση προόδου μαθητών/μαθητριών πρώτου τριμήνου κατά την οποία συμμετείχε σημαντικός αριθμός γονέων . Μια εβδομάδα πριν από την προγραμματισμένη συνάντηση, είχαν διανεμηθεί ερωτηματολόγια στους γονείς, προκειμένου να καταγραφεί η άποψή τους σχετικά με την πρόοδο των παιδιών, τη συνεργασία με το σχολείο καθώς και για να τεθούν πιθανές προτάσεις. Η ανταλλαγή πληροφοριών υπήρξε εποικοδομητική και συνέβαλε στη διαμόρφωση κοινών στόχων για τη συνέχεια της σχολικής περιόδου. Ο Ατομικός φάκελος του κάθε μαθητή αξιοποιήθηκε για την ολιστική ενημέρωση των γονέων καθώς είναι ένα εργαλείο το οποίο αποτελείται από αυθεντικά τεκμήρια, που συγκεκριμενοποιούν και νοηματοδοτούν τα μαθησιακά βήματα του κάθε παιδιού. Μέσα από την ανασκόπηση των έργων του κάθε παιδιού διαγράφεται η εξέλιξη και η πρόοδος καθώς κάθε δημιουργία αποτυπώνει δεξιότητες ενδιαφέροντα και επιτεύγματα, δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα της μαθησιακής πορείας.

Αφήστε μια απάντηση