Η ιστορία μιας σταγόνας….

Η  βροχή  δεν μας άφησε να βγούμε διάλειμμα ,τα παιδιά στεναχωρήθηκαν..κοιτούσαν από τα παράθυρα οι ερωτήσεις και τα σχόλια ήταν πολλά... Θα βρέχει όλη μέρα; έχει πολύ σκοτεινό ουρανό...Πόσο νερό  έχουν τα σύννεφα; πως βρέθηκε εκεί;  Κάπως έτσι αρχίσαμε να ασχολούμαστε με το νερό.. αναζητώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο και τα  βιβλία της τάξης μας..

 

 

 

Οι σταγόνες  πέφτουν από τα σύννεφα και ξεκινούν το ταξίδι τους                                    ( Διαβάζουμε τα βιβλία  Πέφτει, πέφτει η σταγόνα   και  Δε φοβάμαι το νερό) Βλέπουμε σχετικά βίντεο  και ζωγραφίζουμε τη δική μας ιστορία..

Σύννεφο για πες αλεύρι.. η βροχούλα σε γυρεύει…

Παιχνιδο-τραγούδι  με κάρτες και κίνηση ..Τα παιδιά τραγουδούν κινούνται και ζωγραφίζουν…

Εικαστική απόδοση του ποιήματος

΄΄ΤΟ ΠΟΤΑΜΑΚΙ΄΄

του Ζαχ.Παπαντωνίου

(ομαδική εργασία)

 

Παρατηρώντας την υδρόγειο σφαίρα  τα παιδιά συμπέραναν ότι το περισσότερο νερό υπάρχει στη θάλασσα και την ζωγράφισαν..Για βαρκούλες χρησιμοποίησαν μισούς κύκλους μαθαίνοντας έτσι ένα νέο σχήμα το ημικύκλιο..

Στην  ιστορία του μολυβένιου στρατιώτη παρατηρήσαμε ότι η χάρτινη βαρκούλα βυθίστηκε .. Γιατί έγινε αυτό ; Βυθίζονται όλα τα αντικείμενα στο νερό; Για να το μάθουμε πειραματιστήκαμε , και καταγράψαμε τα συμπεράσματά μας..

Μια διακοπή νερού δημιούργησε διάφορα προβλήματα στο σχολείο μας  τα οποία καταγράψαμε και  τα παιδιά πρότειναν λύσεις..

Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς νερό; Τι γίνεται σε χώρες που βρέχει σπάνια ; Βλέπουμε μερικά βίντεο και επανεκτιμούμε την αξία του νερού αποφασίζοντας να μη το σπαταλάμε ούτε να το ρυπαίνουμε …Το ίδιο ζητάμε και από τους μεγάλους ..

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *