Δεινόσαυροι (2ο Μέρος)

                              Δ   όπως  Δεινόσαυρος

    Εντοπίζουμε το γράμμα Δ στα ονόματα , λέμε λέξεις από Δέλτα ,το σχηματίζουμε  με χαρτοταινία στο χαλί, περπατάμε πάνω σε αυτό με διάφορους τρόπους ,το γράφουμε και συνδιάζουμε το γράμμα με το σχήμα ΄΄Τρίγωνο΄΄.

Φύλλο εργασίας που συνδιάζει γλώσσα και μαθηματικά..    Πρέπει  να ανακαλύψουν το γράμμα  Δ μέσα στο κείμενο και να το κυκλώσουν να το γράψουν και μετά να ταϊσουν τον πεινασμένο Διπλόδοκο ζωγραφίζοντας δέντρα,στο τέλος κάθε παιδί μετράει τα δέντρα του και γράφει τον αριθμό.

Πάζλ  με εικόνες που ζωγράφισαν τα παιδιά και μετά  έπαιξαν με αυτά.

*Διαλέξαμε ποιός Δεινόσαυρος θα θέλαμε να ήμασταν , τον ζωγραφίσαμε και δώσαμε κι ένα χαρακτηριστικό όνομα.

*Παρακολουθήσαμε την παιδική σειρά ΄΄Το τρένο των Δεινοσαύρων¨ και βίντεο στο ίντερνετ από το θεματικό πάρκο των Δεινοσαύρων της ΔΕΘ που σκοπεύουμε να επισκεφθούμε.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *