Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025, σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.6/23717/Δ1- 04-03-2025 .
Φέτος εγγράφονται τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2021.
Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής στο : https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Τα υπόλοιπα δικαιολογητικά που θα χρειαστεί να προσκομιστούν στο σχολείο είναι:
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και ΥΔ ετερου γονέα ότι συναινεί στην εγγραφή!
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η διεύθυνση του Νηπιαγωγείου θα ενημερώσει τους γονείς/κηδεμόνες για το πότε θα προσκομίσουν τα υπόλοιπα δικαιολογητικά!
Ωρες επικοινωνίας: 12.10-13.00 στο 2130319173 ή με email στο 2nippylaias@gmail.com
Ξεκίνησε το Τριώδιο και η πρώτη εβδομάδα ονομάζεται Προφωνή. Καλέσαμε λοιπόν κι εμείς τις “Κόκκινες Μύτες” για να το διαλαλήσουμε αλλά και να ξεφαντώσουμε!!!
Στις 5 Φεβρουαρίου 2025 γιορτάστηκε η Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού παιχνιδιού και φυσικά το σχολείο μας δεν ήταν δυνατό να μην συμμετέχει. Κατά την Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού, οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να δίνουν στους μαθητές άφθονο χρόνο για δωρεάν παιχνίδι χωρίς τη χρήση οθονών, δομημένων παιχνιδιών ή σκηνοθεσίας ενηλίκων. Η ιδέα είναι να αφήσουμε τα παιδιά να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητά τους, τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και τις κοινωνικές τους αλληλεπιδράσεις σε ένα αδόμητο και αυθόρμητο περιβάλλον.
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) διοργανώνεται από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κάθε Φεβρουάριο για την προώθηση της ασφαλούς και θετικής χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, ειδικά μεταξύ των παιδιών και των νέων. Κατά την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, εκατομμύρια άνθρωποι ενώνονται για να εμπνεύσουν θετικές αλλαγές στο διαδίκτυο, να ευαισθητοποιήσουν σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο και να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο. Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε επίσης με διάφορες δράσεις και έλαβε το αντίστοιχο πιστοποιητικό.
1ο τμήμα
2ο τμήμα
3ο τμήμα
Το υλικό είναι αναρτημένο και στη σελίδα https://isecurenet.sch.gr/portal/?p=9809 του Διαθεματικού Δικτύου για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο , που είναι μέλος το νηπιαγωγείο μας .
Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου είχαμε τη χαρά να πραγματοποιήσουμε μια διαδικτυακή συνάντηση με την κα Γιώτα Κούγιαλη. Η κα Κούγιαλη εργάστηκε στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς και στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ως υπεύθυνη για την πρακτική άσκηση των φοιτητών του Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης. Υπήρξε συνεργάτρια του Εργαστηρίου Λόγου και Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Είναι ιδρυτικό μέλος και αντιπρόεδρος του Κέντρου Βιβλίου Μαγνησιωτών Συγγραφέων (ΚΕ.ΒΙ.ΜΑ.ΣΥ.). Είναι επίσης παραγωγός λόγου της εκπομπής Ιστορίες πίσω από τις ιστορίες στην ertvolou και συγγραφέας μυθιστορημάτων, παιδικών βιβλίων και εγχειριδίων για εκπαιδευτικούς. Μετά από μια συζήτηση και την επίλυση των αποριών των παιδιών, μας διηγήθηκε μια πολύ όμορφη διαδραστική ιστορία κι εμείς υποσχεθήκαμε να την ευχαριστήσουμε με ένα δώρο που θα της ετοιμάσουμε.
Λίγο πριν από το κλείσιμο των σχολείων για τις διακοπές των Χριστουγέννων, είπαμε κι εμείς να χαλαρώσουμε λίγο παραπάνω και να περάσουμε τις τελευταίες μέρες λίγο διαφορετικές από τις συνηθισμένες. Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου είχαμε οργανώσει Πιτζάμα πάρτι με ζεστή σοκολάτα και χριστουγεννιάτικη ταινία. Ενώ την Παρασκευή, μετά τον εκκλησιασμό μας, μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς μας επισκέφθηκε στο σχολείο ο Άγιος Βασίλης, που εκτός από τη χαρά μάς προσέφερε και δώρα!!
Με επιτυχία στέφθηκε και το φέτος, 8 Δεκεμβρίου 2025, το χριστουγεννιάτικο παζάρι του σχολείου μας που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων. Ο σύλλογος γονέων έκανε εξαιρετική δουλειά με τη διακόσμηση, το παζάρι, τον μπουφέ, το face painting και το photobooth
ενώ οι εκπαιδευτικοί από τη μεριά τους, οργάνωσαν εργαστήρια για τη δημιουργική απασχόληση των μικρών μας μαθητών όπως το εικαστικό εργαστήρι με τη δημιουργία στολιδιών για “Το δέντρο των ευχών”, εργαστήρι ζαχαροπλαστικής για τη δημιουργία κουλουριών πορτοκαλιού και κουραμπιέδων που άπλωσαν τα αρώματα τους πέρα από τη νόστιμη γεύση τους. Τέλος, ακολούθησε και θεατρικό εργαστήρι, με τη δραματοποίηση της ιστορίας “Τα ανθρωπάκια με τα κόκκινα”, για την προσθήκη μουσικής και κίνησης στην ομόρφη γιορτή μας. Φυσικά υπήρχε και τραγούδι στην αυλή του σχολείου. Οι μικροί μας μαθητές είχαν ετοιμάσει για τους γονείς τους το τραγούδι “Χριστούγεννα μυρίζει”.
Το 3ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας, με την έναρξη του νέου έτους, ξεκινά τη συμμετοχή του στο eTwinning πρόγραμμα “The museum awaits us”. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, τη Γαλλία, τη Ρουμανία, τη Λιθουανία και την Εσθονία. Το έργο εστιάζει στη μουσειακή εκπαίδευση για παιδιά προσχολικής ηλικίας, παρέχοντας μοναδικές ευκαιρίες μάθησης και εξερεύνησης.
Στόχοι του έργου μουσειακής εκπαίδευσης
Δημιουργία μιας ποιοτικής μαθησιακής εμπειρίας όπου τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από τη διασκέδαση, καλλιεργώντας την αγάπη τους για τη μάθηση.
Εμβάθυνση στην πολιτιστική τους ταυτότητα, βοηθώντας τα να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν την κουλτούρα τους.
Εξοικείωση με διαφορετικές κουλτούρες, καλλιεργώντας την πολυπολιτισμικότητα και την αίσθηση του σεβασμού προς το διαφορετικό.
Ενίσχυση της δημιουργικότητας, της παρατηρητικότητας και της εκτίμησης για την τέχνη, την ιστορία και τον πολιτισμό.
Ανάπτυξη μουσειακής κουλτούρας, ώστε να γίνουν συνειδητοί και υπεύθυνοι επισκέπτες μουσείων.
Αναγνώριση και προστασία της ιστορικής κληρονομιάς της χώρας τους, ενισχύοντας το αίσθημα ευθύνης για τη διατήρησή της.
Εισαγωγή των παιδιών σε εργαλεία Web 2, διευρύνοντας τις ψηφιακές τους δεξιότητες μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες.
Οι στόχοι του έργου επικεντρώνονται στην καλλιέργεια της φυσικής περιέργειας των παιδιών, την ενθάρρυνση της εξερεύνησης του περιβάλλοντός τους και τη δημιουργία μιας ευχάριστης και διαδραστικής μαθησιακής εμπειρίας.
Δράσεις Ιανουαρίου
– Η προκαταρτική έρευνα των μαθητών
– Η δημιουργία του πίνακα του έργου
– Επιλογή του poster & logo του έργου μετά από ψηφοφορία
– Δημιουργία βίντεο για την παρουσίαση των μαθητών της τάξης μας στους εταίρους A few words about us…
Δράσεις Φεβρουαρίου
– Διαδικτυακή ομαδική συναντήση και γνωριμία με συνεργαζόμενα σχολεία από Τουρκία, Λιθουανία και Εσθονία
– Δημιουργία προτάσεων για τη μασκότ του έργου και επιλογή της επικρατέστερης
– Ψηφιακό παιχνίδι με αξιοποίηση του web 2 εργαλείου jigsaw planet “Παζλ με το poster και το logo του έργου”
– Δράσεις για την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
– Γνωριμία με τις παραδοσιακές φορεσιές της χώρας μας
– Ανάγνωση εικονογραφημένων βιβλίων με θέμα το μουσείο
– Εκδρομή στο μουσείο (Εξωσχολική μαθησιακή δραστηριότητα)
Δράσεις Μαρτίου
– Φτιάχνοντας απολιθώματα δεινοσαύρων από ζύμη αλατιού
– Παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο για τη ζωή των δεινοσαύρων
– Πειράματα με δεινόσαυρους
– Χειροτεχνίες με θέμα τους δεινόσαυρους
– Ψηφιακά παιχνίδια με θέμα τους δεινόσαυρους
– Γνωριμία με διάφορα γνωστά μωσαϊκά έργα της χώρας μας και δημιουργία δικών μας εικαστικών
– Παρατηρούμε και κατασκευάζουμε μουσειακά αντικείμενα (βάζα, πιάτα, κύπελλα, γλυπτά) και κεραμικά από πηλό
– Γνωριμία με το επάγγελμα του αρχαιολόγου
– Δημιουργία κινούμενων καρτών με την αξιοποίηση του ψηφιακού web 2.0 εργαλείου “I wish you to”
– Δημιουργία ακροστιχικού ποιήματος με θέμα το μουσείο, με τη συνεργασία όλων των εταίρων
Δράσεις Απριλίου
– Αξιοποίηση του Web 2 εργαλείου ChatterPix για τη δημιουργία βίντεο με το οποίο συστηθήκαμε στους εταίρους φίλους μας
– Εικονική περιήγηση σε μουσείο
– Η συνεισφορά μας στη συνεργατική δραστηριότητα για την εικαστική δημιουργία του ονόματος του έργου και το τελικό αποτέλεσμα
– Επισκέψεις των μαθητών σε μουσεία, οργανωμένες απο τους γονείς
– Δραστηριότητες βασισμένες σε διάφορους ζωγράφους
– Παρουσίαση χειροτεχνημάτων που ανήκουν στην περιοχή μας
– Δημιουργία Σχολικού Μουσείου και αξιοποίησή του για τη διοργάνωση ανοιχτής έκθεσης στην ευρύτερη σχολική κοινότητα, με ενεργή συμμετοχή των οικογενειών.
– Η συμβολή μας στη διαμόρφωση μιας συλλογικής ιστορίας με θέμα το μουσείο, με ηρωίδα τη μασκότ του προγράμματος, η οποία οδήγησε στη δημιουργία ενός κοινού τελικού ψηφιακού αφηγήματος.
Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας υποδέχτηκαν στο χώρο του νηπιαγωγείου την παράσταση “Το δίλημμα του αυτοκράτορα”, παραγωγής του Hippo Theatre Group. H παράσταση κέρδισε το δεύτερο βραβείο καλύτερης παράστασης στο διεθνές φεστιβάλ για παιδιά και νέους STRUS, που έγινε στην πόλη Λβιβ της Ουκρανίας το 2021. Bασίζεται στο κλασικό παραμύθι τουΧανς Κρίστιαν Άντερσεν Το Αηδόνι του Αυτοκράτορα, το οποίο εξετάζει τη σχέση ενός μηχανικού και ενός πραγματικού αηδονιού με έναν άνθρωπο. Οι ηθοποιοί αφηγούνται την ιστορία χρησιμοποιώντας τεχνικές του σωματικού θεάτρου με έμφαση στην εκφραστικότητα, την κίνηση, τον χορό και την φωνή. Παράλληλα με τη δράση και σε συγκεκριμένα σημεία της παράστασης τα παιδιά καλούνται να συμμετέχουν στην αφήγηση της ιστορίας μέσα στο ασφαλές περιβάλλον που έχουν δημιουργήσει. Εκεί ενθαρρύνεται η διάδραση, η συναισθηματική εμπλοκή των συμμετεχόντων, καθώς και η νοητική επεξεργασία των τεκταινομένων.
Η σημερινή ημέρα ήταν αφιερωμένη στην “υπαίθρια τάξη,” και το πρόγραμμά μας περιελάμβανε δραστηριότητες σε εξωτερικό χώρο, όπως στην αυλή και στο γειτονικό δασάκι. Παίξαμε παιχνίδια ακουστικής προσοχής, συνεργαστήκαμε ως ομάδα, και δημιουργήσαμε τέχνη με υλικά από τη φύση! Ας βγούμε έξω από τους τοίχους και ας μάθουμε μέσα από τη φύση!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή