Η μετάβαση στην Α΄ τάξη γίνεται ένα όμορφο ταξίδι γεμάτο χαμόγελα, συνεργασία, νέες εμπειρίες και δημιουργικές στιγμές. Μέσα από κοινές δράσεις, παιχνίδι και γνωριμία με το νέο σχολικό περιβάλλον, τα παιδιά αποκτούν αυτοπεποίθηση και κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο Δημοτικό με χαρά και ενθουσιασμό.
Το 2ο Νηπιαγωγείο Παραλίας Σταυρού στηρίζει με αγάπη και φροντίδα αυτή τη σημαντική μετάβαση των παιδιών μας!
