Εργαστήρια Δεξιοτήτων στον θεματικό κύκλο «Φροντίζω το Περιβάλλον»

Το διάστημα Φεβρουάριος-Μάρτιος  ασχοληθήκαμε στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τον Θεματικό κύκλο «Φροντίζω το Περιβάλλον» μέσα από το σχέδιο δράσης με τίτλο

 «Τα ζώα του δάσους εκπέμπουν …. S.O.S !!!».

Ακολουθούν ενδεικτικά κάποιες δραστηριότητες και των τριών τμημάτων του νηπιαγωγείου μας πάνω σε αυτό το θέμα.

  • Χρησιμοποιήσαμε εποπτικό υλικό για την αρχική διερεύνηση του θέματος…

Image 003 1 Image 002 1

  • Μιλήσαμε για τα ζώα του δάσους…

Image 007 1 Image 001 1

  • Μιλήσαμε για τα ζώα υπό εξαφάνιση….

Image 022 Image 020 Image 021

  • Κάναμε κατασκευές και ομαδικές μακέτες για το δάσος , αφού πρώτα μιλήσαμε για τις απειλές του δάσους και τις  πινακίδες προειδοποίησης που μπορεί να υπάρχουν σε αυτό…

Image 013

  • Image 014 Image 016 Image 015 Image 012 1

Image 008 1 Image 019 Image 018

  • Παίξαμε κινητικά παιχνίδια σχετικά με το θέμα…

Image 009 1 Image 004 1 Image 005 1 Image 006 1

  • Τέλος , προβήκαμε σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό οργανισμό Αρκτούρος. Υιοθετήσαμε σαν σχολείο την αρκούδα που ακούει στο όνομα “Γιωργάκης”, προβήκαμε σε τηλεδιασκέψεις με το παιδαγωγικό προσωπικό του οργανισμού που μας ξενάγησε στα καταφύγια της αρκούδας και του λύκου , και στο τέλος λάβαμε και το πιστοποιητικό υιοθεσίας για κάθε μαθητή.

thumbnail 1651167385476 Image 017 Image 011 1 Image 010 1 Image 024 Image 023

 

 

25η Μαρτίου η διπλή μας γιορτή…

Η 25η Μαρτίου είναι θρησκευτική αλλά και εθνική εορτή. Ο απανταχού ελληνισμός τιμά τους προγόνους του και γιορτάζει την έναρξη της επανάστασης του 1821 ενάντια στον τουρκικό ζυγό. Παράλληλα, τιμά την ορθόδοξη πίστη, εορτάζοντας την επέτειο αναγγελίας της γέννησης του Ιησού.

Πάρτε μια γεύση από τις δραστηριότητες που κάναμε με τα παιδιά για την διπλή μας εορτή..

Ένα μεγάλο επίσης ΜΠΡΑΒΟ σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στην μικρή μας γιορτούλα!!Ήταν όλα υπέροχα!!

Χρόνια πολλά Ελλάδα, χρόνια πολλά Ελευθερία!!

Image 010 Image 011 Image 012 Image 001 Image 002 Image 003 Image 004 Image 005 Image 006 Image 007 Image 008 Image 009 IMG 20220324 100203 IMG 20220318 132842 IMG 20220322 154522 IMG 20220323 155032 IMG 20220323 155301

To αρκουδάκι μου για εσένα!

Οι μαθητές του 2ου  Νηπιαγωγείου Παλαιοκάστρου, ανταποκρινόμενοι στην δράση του Χαμόγελου του Παιδιού «Το Αρκουδάκι μου για εσένα», συγκέντρωσαν λούτρινα αρκουδάκια, με σκοπό να τα χαρίσουν στα παιδιά της Ουκρανίας και στέλνουν το δικό τους μήνυμα ΕΙΡΗΝΗΣ. Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση σας! 275997803 1103398436870068 2872261464944062209 n 276045437 348683720542256 7030040271382767983 n276156744 847388036662400 7050047500063256899 n

Αποκριάτικες στιγμές στο 2ο Νηπιαγωγείο Παλαιοκάστρου

Οι Απόκριες είναι πάντα το αγαπημένο θέμα των παιδιών. Δεδομένου, ότι, το έθιμο του καρναβαλιού είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στη χώρα μας, αναφερθήκαμε στα ήθη και στα έθιμα που επικρατούν σε πολλές περιοχές της Ελλάδας και με αυτό το τρόπο αρχίσαμε να ασχολούμαστε με το έθιμο του καρναβαλιού.

  • Διαβάσαμε ιστορίες σχετικά με το θέμα…

i zoi tou klooun cover 964436b9473e6851af8b12464e39b482 arlekinos sarrh cover

  • …παρακολουθήσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου χρησιμοποιώντας το τεχνολογικό εξοπλισμό του σχολείου….

IMG 20220302 133329

  • …φτιάξαμε μάσκες και καπέλα…

IMG f422aa3899291bb23b51518ded336e89 V IMG 2817 Image 004 Image 001

  • …και διακοσμήσαμε τη τάξη με κλόουν και κατασκευές!

IMG 20220303 154806 IMG e2c9d1a4bef78d626122c2d5ae0f17bc V

  • Την ημέρα της Τσικνοπέμπτης, αφού αναφερθήκαμε στα έθιμά της μέρας, πραγματοποιήσαμε το αποκριάτικο party μας.

Ντυθήκαμε καρναβάλια…

 

 

Image 001 2

 

Image 009 \Image 001 1 Image 002 1 Image 003 1 Image 004 1 Image 006 Image 007 Image 008

  • …παίξαμε αποκριάτικα παιχνίδια, χορέψαμε…

Image 002 2 Image 003 2 Image 004 2 Image 005 1Image 001 9 Image 001 3 Image 001 4 Image 002 3 Image 003 3 Image 002 4 Image 001 5

…και “τσικνίσαμε” όλοι μαζί! 🙂

Image 003 4 Image 001 6 Image 002 5

  • Μιλήσαμε για την Καθαρά Δευτέρα, φτιάξαμε τους χαρταετούς μας και την κυρά Σαρακοστή!

Image 003 5 IMG 734708808f9477eab9e658cac39eccff V IMG 20220308 155049

  • Τέλος, μας επισκέφτηκε η κ. Κλεάρχου Κατερίνα και αφηγήθηκε στα παιδιά παραδοσιακά παραμύθια με θέμα τις Απόκριες!

Image 002 7 Image 001 8 Image 003 6

Καλή Σαρακοστή σε όλους με υγεία!!

Make a wish

Μετά την συμμετοχή μας στη φετινή δράση του ΜΑΚΕ A WISH , παραλάβαμε το πιστοποιητικό υιοθεσίας και αποστείλαμε τις συμμετοχές μας για το διαγωνισμό “Σχεδίασε το δικό σου Αστέρι”  καθώς και ζωγραφιές των παιδιών που ήθελαν να δείξουν με αυτό τον τρόπο τη συμπαράσταση στα παιδιά και στο Make a wish. Τέτοιες δράσεις ενισχύουν το αίσθημα της αλληλεγγύης και της ενσυναίσθησης των παιδιών, γεγονός που αποτελεί προτεραιότητα το νηπιαγωγείου μας!  🙂



Λήψη αρχείου

273830248 323691509712923 181529865865833546 nthumbnail IMG 2258 thumbnail IMG 2257 thumbnail IMG 2255 IMG 20211220 123548 IMG 20211220 123542 IMG 20211220 123536 IMG 20211220 123530 IMG 20211220 123517Screenshot 2022 04 01 18 08 29 247 cn.wps .moffice eng1651165383748 1

Ευχαριστήριο σημείωμα

Mε μεγάλη μας χαρά παραλάβαμε τις προηγούμενες μέρες ένα laptop , χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων   που θα εμπλουτίσει περισσότερο τον τεχνολογικό εξοπλισμό του σχολείου μας. Επίσης παραλάβαμε και ένα ψυγείο που θα καλύψει τις ανάγκες των ολοήμερων τμημάτων μας.  Όλοι μας, ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής  για αυτές  τις  αγορές !

274572563 679855939828171 693732014135625003 n 274370965 996860897598741 5902699318308757268 n

Εγγραφές μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το Σχολικό έτος 2022-2023

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ τηςπαρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α ́ 109)όπως τροποποιήθηκε με τηνπαρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α ́ 25)οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι αιτήσεις γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής που υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, γεννημένοι/ες το 2017 και το 2018

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα(παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.

Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημαmyschoolκαι παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογοτων τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τουςμερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στοΝηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουντο/τατέκνογια το/ταοποίο/α επιθυμούν να υποβάλουναίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογοςδεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούννα εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοιτουςτα στοιχείατου νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουντη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας,είτε με ιδιωτικόσυμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας,με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή
εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφοαπό το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδαεφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδώντων νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω τηνευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου.

ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Ο ΓΟΝΕΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙ:

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).
θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων κηδεμόνων τους.

Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Τα προνήπια που ήδη φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά, εγγράφονται αυτεπάγγελτα, θα πρέπει εν τούτοις να επικοινωνήσουν μαζί μας και να φέρουν αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο, όσοι επιθυμούν.

Για πιθανές απορίες ,μπορείτε να τηλεφωνείτε καθημερινά απο τις 12:00-13:00 στο τηλέφωνο του νηπιαγωγείου 2310690673.

Τα όρια της σχολικής μας μονάδας φαίνονται εδώ:



Λήψη αρχείου

Tη σχετική εγκύκλιο μπορείτε να την βρείτε  εδώ:



Λήψη αρχείου

Εργαστήρια Δεξιοτήτων στον θεματικό κύκλο «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ»

Το διάστημα Δεκέμβριος-Ιανουάριος  ασχοληθήκαμε στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τον Θεματικό κύκλο «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ» μέσα απο το σχέδιο δράσης με τίτλο

 «Εγώ, εσύ και όλα τα παιδιά της Γης – Όλοι διαφορετικοί-όλοι ίσοι».

Ακολουθούν ενδεικτικά κάποιες δραστηριότητες και των τριών τμημάτων του νηπιαγωγείου μας πάνω σε αυτό το θέμα.

  • Αρχικά ανιχνεύσαμε προυπάρχουσες γνώσεις των παιδιών πάνω σε αυτό το θέμα.

Image 010

  • Διαβάσαμε πολλές ιστορίες και χρησιμοποιήσαμε και τις Τ.Π.Ε  πάνω σε αυτό το θέμα…

Image 028 Image 017 Image 016

Image 031 Image 029 Image 030

  • …μετά απο συζήτηση ,κάναμε φύλλα εργασίας …

Image 042 Image 032 Image 033 Image 034 Image 035 Image 038 Image 040

  • …και πολλές κατασκευές.

Image 025 Image 024 Image 001 Image 011 Image 002Image 022Image 018

  • Στη συνέχεια ,μιλήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών σε όλη τη Γη και κάναμε αφίσες και κατασκευές…
  • Image 020 Image 021 Image 004 Image 005 Image 012 Image 013 Image 019 Image 014Image 027Image 026

 

  • …προσεγγίσαμε πίνακες ζωγραφικής σχετικούς με το θέμα και κάναμε “ανοιχτά” φύλλα εργασίας…

Image 023Image 015

  • Και στο τέλος, δραματοποιήσαμε την ιστορία”Τα παιχνίδια του Φλεβάρη” , ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο αυτό το εργαστήριο δεξιοτήτων 🙂

Image 008 Image 006 Image 007

Ευχαριστήριο σημείωμα

271735081 1970172266524972 568144768741125701 n Σήμερα, με μεγάλη μας χαρά παραλάβαμε τον καινούργιο μας προτζέκτορα που θα βοηθήσει όλο το σχολείο να μετατρέψει την μαθησιακή διαδικασία σε μία πιο ευχάριστη και πιο ενδιαφέρουσα  εμπειρία για τα παιδιά. Όλοι μας, ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για αυτή την αγορα!

Εργαστήρια Δεξιοτήτων στον θεματικό κύκλο “Ζω καλύτερα-Ευ Ζην”

Το διάστημα Οκτώβριος-Νοέμβριος ασχοληθήκαμε στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τον Θεματικό κύκλο “Ζω καλύτερα-Ευ Ζην” μέσα απο το σχέδιο δράσης με τίτλο

 “Τρώω υγιεινά-Μεγαλώνω σωστά!”.

Ακολουθούν ενδεικτικά κάποιες δραστηριότητες και των τριών τμημάτων του νηπιαγωγείου μας πάνω σε αυτό το θέμα.

  • Κάναμε κατασκευές

IMG 1553 Image 001 IMG 20211119 130416 P11119 123513 P11118 105207Image 009 2

  • Προσεγγίσαμε διαφορετικές τεχνικές ζωγραφικής στα πλαίσια του προγράμματος…
  • Image 012 3Image 007 3Image 011 2
  • Μιλώντας για την ελιά και το λάδι στο πλαίσιο της μεσογειακής διατροφής ,ασχοληθήκαμε με το πίνακα του ζωγράφου Θεόφιλου , με τίτλο ” Το λιομάζωμα”.
  • IMG 20211125 154008 IMG 20211124 134753 Image 001 1 IMG 20211124 134649 IMG 20211124 134551 Image 004 Image 003 Image 002Image 006 3Image 001 5

 

  • Ομαδοποιήσαμε τις τροφές με παιγνιώδη τρόπο, χρησιμοποιήσαμε εκπαιδευτικα λογισμικά για να προσεγγίσουμε την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και αναπτύξαμε την φωνολογική ενημερότητα των παιδιών μέσα απο δραστηριότητες Γλώσσας.

Image 013 3 Image 015 2 Image 014 2 Image 010 2

 

  • Γράψαμε συνταγές και μαγειρέψαμε κολοκυθόπιτα, φρουτοσαλάτα  και ελιόψωμο!

Image 019 Image 007 Image 018 Image 012 Image 001 2 Image 002 1 Image 003 1 Image 004 1 Image 005 Image 006 Image 008 Image 009 Image 010 Image 020 Image 013 Image 014 Image 011 Image 015 thumbnail IMG 1915 Image 017

  • Μας επισκέφτηκε η κυρία Πίκουλα Βαρβάρα ,η οποία μέσα απο βιωματικό τρόπο μας παρουσίασε την διαδρομή “απο την ελιά στο λάδι”. Στο τέλος , το κάθε παιδί πήρε ένα σαπουνάκι και ενα βαζάκι με ελιές!

Image 011 1 Image 003 2 Image 010 1 Image 017 1 thumbnail IMG 1745 Image 005 1 Image 006 1 Image 008 1 Image 009 1 Image 002 2 P11124 102055 Image 013 1 Image 004 2 Image 012 1 Image 007 1 Image 014 1Image 015 1 Image 016 Image 019 1  Image 001 3Image 008 2Image 002 3Image 003 3Image 005 3

  • Τέλος, μας επισκέφτηκε γυμναστής, ο οποίος, αφου μας εξήγησε την σημασία της διατροφής και της σωματικής άσκησης στην καθημερινότητα μας, οργάνωσε για εμάς παιχνίδια στην αυλή….τα παιδιά ενθουσιάστηκαν! 

Image 001 4 Image 013 2 Image 006 2  Image 005 2 Image 007 2 Image 012 2