Το Σώμα μας!

Λίγο πριν το Πάσχα ολοκληρώθηκε και το 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα το Σώμα μας! Η υλοποίηση της θεματικής «Το σώμα μου» ανταποκρίνεται στην ανάγκη να γνωρίσουν τα παιδιά καλύτερα το σώμα τους για να το φροντίζουν σωστά, να ζουν υγιή  και χαρούμενα, να γνωρίσουν βασικούς κανόνες της ατομικής καθαριότητας υιοθετώντας ανάλογες στάσεις συμπεριφοράς και τέλος να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ιατρικής φροντίδας για την προστασία της υγείας. Για το σκοπό αυτό, με παιγνιώδη πάντα τρόπο και με τη χρήση εποπτικού υλικού και παιδαγωγικού υλικού, παραμυθιών, μουσικοκινητικών και αισθητηριακών δραστηριοτήτων, παρατήρησαν, κατονόμασαν και κατασκεύασαν τα εξωτερικά μέλη του σώματος, γνώρισαν τα εσωτερικά μας όργανα και τις βασικές λειτουργίες του οργανισμού (σκελετικό, κυκλοφορικό, αναπνευστικό, πεπτικό σύστημα) στα οποία ανήκουν το καθένα. Πήραμε μέρος σε κινητικές δραστηριότητες, όπως μετατοπίσεις στον χώρο ελεύθερα, σε γραμμή, σε κύκλο, σε διάφορους σχηματισμούς, ανάμεσα από εμπόδια, χορέψαμε όλοι μαζί το «Χόκυ -πόκυ» κ.ά.

Αναγνωρίσαμε υπηρεσίες υγείας, όπως νοσοκομείο, οδοντίατρος, παιδίατρος κλπ. και συζητήσαμε για τον ρόλο και τη σημασία τους. Επισκεφτήκαμε το Μουσείο Ανθρωπίνου Σώματος στο Ωραιόκαστρο και “περπατήσαμε” μέσα σε ένα ανθρώπινο σώμα!! Τέλος, πήραμε μέρος στο πρόγραμμα “Χ.Ο.Π.Α. ΉΡΩΕΣ 112”. Μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος τα παιδιά με παιχνίδια και με τη βοήθεια τεσσάρων υπερηρώων και κινουμένων σχεδίων, “εκπαιδεύονται” με ενδιαφέρον στην εκμάθηση σημαντικών συμπτωμάτων του εγκεφαλικού επεισοδίου, συνδέοντάς τα με την άμεση κλήση του αριθμού 112.

 

IMG 20230228 114051 IMG 9706 IMG 9704 IMG 9702  20230308 090732

IMG 20230301 095210 1 IMG 9703   IMG 9701

IMG 9700   20230309 123847    IMG 20230303 113539 

20230307 101434  20230309 123809

IMG 20230313 095249 IMG 20230313 092748    

Η Γιορτή της 25ης Μαρτίου στο Νηπιαγωγείο μας

25martioudipligiorti1y 678x381

Η επέτειος της 25ης Μαρτίου έχει πάντα για τον ελληνισμό και την Ορθοδοξία έναν ιδιαίτερο συμβολισμό. Εκπέμπει μηνύματα ελπίδας, πίστης κι εθνικής υπερηφάνειας. Το Έθνος μας γιορτάζει τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, ο οποίος έχει συνδεθεί αναμφισβήτητα στη συνείδησή μας, με τον αγώνα των προγόνων μας για την ελευθερία και την ανεξαρτησία. Τιμούμε όλους εκείνους που με τις θυσίες τους έγραψαν ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια της νεότερης ιστορίας και επανέφεραν την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη. Το σχολείο μας συμμετέχει, όπως κάθε χρόνο, με εορταστικές εκδηλώσεις και πλήθος δραστηριοτήτων, στη μνήμη αυτής της χρυσής σελίδας της Ιστορίας μας. Αξιοποιήθηκαν σύγχρονες, όπως πάντα, διδακτικές προσεγγίσεις της Ιστορίας προκειμένου να επιτευχθεί η ιστορική συνείδηση στα παιδιά. Μέσα από «παλιά» γράμματα και φωτογραφίες της εποχής τα παιδάκια μας ξετύλιξαν τα γεγονότα της ιστορίας, αναγνώρισαν διαφορές στον τρόπο ζωής στα «παλιά χρόνια» και στη σύγχρονη ζωή μέσα από τη δημιουργία παραδοσιακής γωνιάς, κατασκευής χειροποίητων υφαντών και ακρόαση παραδοσιακών τραγουδιών. Η αναδρομή στην Ιστορία μας ολοκληρώθηκε με αφηγήσεις, κατασκευές και φυσικά με ποιήματα και παραδοσιακούς χορούς στην γιορτή του Νηπιαγωγείου μας!!!

 

IMG 9345  IMG 9344  20230314 101520

IMG 9709  IMG 9711 1 IMG 9707  IMG 9710

456 876 IMG 20230315 120032

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Ανακύκλωση Τώρα!!”

Μέσα από τον θεματικό κύκλο «Φροντίζω το Περιβάλλον» αντλήθηκε το σχέδιο εργασίας μας για το 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων «Ανακύκλωση Τώρα!!!». Η ανακύκλωση αποτελεί μια βασική έννοια της σύγχρονης διαχείρισης των αποβλήτων. Με γνώμονα λοιπόν πάντοτε την καλλιέργεια και την όξυνση της περιέργειας, αλλά και της μάθησης των παιδιών, διαπραγματευτήκαμε το διαχρονικό αυτό θέμα της ανακύκλωσης στη ζωή του ανθρώπου (η ιστορία της ανακύκλωσης άρχισε από την εποχή του Χαλκού) και του πλανήτη μας γενικότερα. Τα παιδιά, με τη βοήθεια της λογοτεχνίας και των Νέων Τεχνολογιών, με έρευνες πεδίου και ομαδοσυνεργατικές εργασίες, κατασκευές και αφίσες οδηγήθηκαν σε προβληματισμούς και διεξαγωγή συμπερασμάτων, αναφορικά με τη συμβολή της ανθρώπινης δραστηριότητας στη διεξαγωγή της ανακύκλωσης και της προστασίας του περιβάλλοντος γενικότερα. Στα πλαίσια του εργαστηρίου, μας επισκέφθηκε η εθελοντική ομάδα SAVE YOUR HOOD. Η συγκεκριμένη ομάδα-κίνημα με βιωματική μέθοδο, έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να εξερευνήσουν διάφορα υλικά, να τα παρατηρήσουν, να αντιληφθούν τις ιδιότητές τους, αλλά και να βρουν νέους τρόπους επαναχρησιμοποίησής τους.

IMG 9286  IMG 9342  IMG 9283

IMG 9285        IMG 9281    IMG 9282

IMG 9288   IMG 9287   IMG 9341

IMG 9338

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2023-2024

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ Φ.6/15035/Δ1-09-02-2023οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα  πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της  Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιοπρονήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην
ηλεκτρονική διεύθυνση:
 https://protieggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 20232024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου
 34 του ν. 4704/2020 (Α133).

Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 202324, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να
δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ αρ. πρωτ.
 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

1. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικώνδιαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).


2. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (
https://protieggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή τουΝηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.


3.  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. 
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767):
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα
 myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το  τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε
με ιδιωτικό
 συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή, β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίαςγ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδαεφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας. δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ
 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Σε αυτά τα
 παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ.
 Φ.6/1094/80261/Δ1/2052015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (
παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια  της εγγραφής επικοινωνήστε μαζί μας.

Τηλ νηπιαγωγείου 2310 690673  και mail: mail@2nip-palaiok.thess.sch.gr

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Παρακάτω , μπορείτε να ενημερωθείτε για τα όρια της σχολικής μας μονάδας

2ο Νηπιαγωγείο Παλαιοκάστρου
Οδοί ή τμήματα οδών σε αλφαβητική σειρά:
Αγίας Μαγδαληνής (όλη)
Αγίας Παρασκευής (όλη)
Αγίου Ελευθερίου (όλη)
Αγίου Νικολάου (όλη)
Αγίου Στεφάνου (όλη)
Βεροίας (όλη)
Γεωργίας (ζυγά το 2)
Γούναρη (όλη)
Ζακύνθου (όλη)
Ζάππα (όλη)
Ηρώων (όλη)
Ηρώων-πάροδος (όλη)
Ιωνίας (όλη)
Καβάφη (όλη)
Κανελλοπούλου (όλη)
Καπετάν Άγρα (όλη)
Καραϊσκάκη (μονά 1 έως 23, ζυγά 2 έως 30)
Κονταξοπούλου (μονά Μακεδ. Αγώνα έως τέλος, ζυγά Αερ/μίου έως τέλος)
Λεχόβου (όλη)
Λούη Σπύρου (όλη)
Μακεδονίας (όλη)
Μακεδονικού Αγώνα (μονά 21 έως τέλος, ζυγά όλα)
Μακεδονομάχων (όλη)
Μετσόβου (όλη)
Μπέλλη Ι. (όλη)
Νάουσας (όλη)
Ουζούνη (όλη)
Παπανικολή (όλη)
Παύλου Μελά (όλη)
Σάμου (όλη)
Σερρών (όλη)
Σκουφά (όλη)
Σκρα (όλη)
Σοφίας (όλη)
Σοχού (όλη)
Στανίση Χρ. (όλη)
Συμμαχική (Μακεδονικού Αγώνα έως Ιωνίας )
Φιλίππου (όλη)
Φλωρίνης (μονά 1 έως 9, ζυγά 2 έως 8)
Χειμάρας (όλη)
Την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ διαβάζετε εδώ:



Λήψη αρχείου

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Ο κύκλος του νερού!

Οι δράσεις του πρώτου μας εργαστηρίου δεξιοτήτων ολοκληρώθηκε με το τέλος του φθινοπώρου κι είχε θέμα τον κύκλο του νερού. Πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δραστηριότητες, πάντα με γνώμονα την ολόπλευρη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών και κυρίως λαμβάνοντας υπόψη την όξυνση της περιέργειάς τους, την καλλιέργεια της κριτικής τους ικανότητας, την παρότρυνση να επιλύουν προβλήματα και να καταλήγουν σε συμπεράσματα. Μέσα από συγκεκριμένες δράσεις τα παιδιά αναγνώρισαν τις ιδιότητες του νερού, τη σημασία του για τον πλανήτη μας και κατ’ επέκταση για τον άνθρωπο, ενώ αντιλήφθηκαν την “κυκλική διαδρομή” του νερού στη φύση και την ατμόσφαιρα. Παρατίθενται ενδεικτικά φωτογραφίες από το συγκεκριμένο εργαστήριο δεξιοτήτων.

IMG 20221122 120513

ιδεοθύελλα, τι γνωρίζω για το νερό…

IMG 20221128 105114

πειράματα με το νερό: επίπλευση, βύθιση

IMG 20221128 100058

IMG 20221110 101745

ζωγραφίζω όπως μπορώ τον κύκλο του νερού

IMG 20221130 115931 IMG 47ab60fb9a5fc02f2d827b221969f555 V IMG 20221123 114017

IMG 20221121 103302 IMG 20221125 114936

IMG 9194

η γκρινιάρα σταγόνα…γκρινιάζει γιατί έχει βαρεθεί να κάνει συνεχώς τον κύκλο του νερού!!

IMG 9199

διαπιστώσαμε ότι ο πλανήτης μας αποτελείται περισσότερο από νερό-θάλασσες, γι’ αυτό κι η ονομασία του γαλάζιος πλανήτης!!

 

 

 

 

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ!!

IMG 8763

Στις 17 Νοεμβρίου 2022, ημέρα μνήμης της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις μαζί με τα παιδιά προκειμένου να τιμήσουμε κι εμείς το διαχρονικό μήνυμα υπεράσπισης της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας. Τα παιδιά παρακολούθησαν κουκλοθέατρο, την “Ντενεκεδούπολη”, από τις εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου μας, ενώ τραγουδήσαμε τραγούδια, όπως “ένα το χελιδόνι”, “ο δρόμος”, “τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο” κ.ά.

Στις μέρες που προηγήθηκαν, με σεβασμό στην μικρή ηλικία, τα παιδιά είδαν σχετικό φωτογραφικό υλικό, έγιναν αναγνώσεις ανάλογης παιδικής λογοτεχνίας, κατασκευές, ψηφοφορίες προκειμένου να αντιληφθούν την έννοια της Δημοκρατίας, ζωγράφισαν κι αποτύπωσαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο την “κ. Δημοκρατία” και την “κ. Δικτατορία” κ.ά.

         IMG 8767 1              IMG 8762

        IMG 8773                     IMG 8760 1

 

IMG 8761        IMG 8772           

IMG 8769               

 

 

 

28η Οκτωβρίου

Στις 27/10/2022 έγινε η γιορτή του Νηπιαγωγείου μας προκειμένου να τιμήσουμε -με τον δικό μας μοναδικό τρόπο- την ένδοξη Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 και το “ΟΧΙ” του Ελληνικού λαού στον ευτελισμό των αξιών, στην τυραννία και την υποδούλωση.

Έχει αποδειχθεί πως τα νήπια μπορούν να “διδαχθούν” ιστορία! Νέες διδακτικές προσεγγίσεις της επιστήμης της Ιστορίας μπορούν να αξιοποιηθούν στο Νηπιαγωγείο και να επιτευχθεί η ιστορική συνείδηση στα μικρά παιδιά. Στις μέρες λοιπόν που προηγήθηκαν τα παιδάκια μας έγιναν μικροί “ιστορικοί” ερευνητές και ξετύλιξαν το κουβάρι των γεγονότων της ιστορικής εκείνης περιόδου μέσα από πλούσιο φωτογραφικό και κινηματογραφικό υλικό, ακρόαση και ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων, διαπραγμάτευση έργων τέχνης και ζωγραφικής, δραματοποίηση ιστοριών κ.ά.

Ανήμερα της γιορτής τα παιδιά απήγγειλαν ποιήματα για την Ειρήνη και την Ελευθερία, τραγουδήσαμε όλοι μαζί αντιπολεμικά τραγούδια, κάναμε παρέλαση και η γιορτή ολοκληρώθηκε με τον Εθνικό μας Ύμνο.

Screenshot 20221102 213756 Gallery            20221021 114240

20221021 083601          20221019 103328

20221020 092212 1         IMG 8697

IMG 8704            IMG 8707

IMG 8699        IMG 8702         IMG 8705

Από τις δραστηριότητες των αγγλικών:

IMG 8713 IMG 8714 IMG 8711 IMG 8712

 

 

Το 2ο Νηπιαγωγείο Παλαιοκάστρου σας εύχεται Καλή Σχολική Χρονιά!!! 2022-2023

Τα σχολεία άνοιξαν! Οι αίθουσες του Νηπιαγωγείου μας πήραν ζωή και πλημμύρισαν με τις φωνούλες των παιδιών μας!

Ευχή όλων των εκπαιδευτικών μας είναι να έχουμε μια όμορφη, δημιουργική και πολύχρωμη σχολική χρονιά!!

Από το blog του σχολείου μας θα έχετε την ευκαιρία για άλλη μια χρονιά να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, τις κατακτήσεις των παιδιών μας, για τις γιορτές και τις εκπαιδευτικές μας επισκέψεις, ακόμα και διάφορες ανακοινώσεις σχετικές με τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου μας.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα θέλαμε να καλωσορίσουμε παλιούς και νέους γονείς στο νέο μας σχολικό “ταξίδι” κι ευχόμαστε να είναι αρωγοί και συνοδοιπόροι μας και αυτή τη σχολική χρονιά! 

Πάσχα στο νηπιαγωγείο μας!!!

Καθώς πλησιάζει το Πάσχα,η μεγαλύτερη γιορτή της αγάπης, προσεγγίσαμε το θέμα γνωρίζοντας  ήθη και έθιμα των ημερών του Πάσχα όπως επίσης και τα γεγονότα των ημερών της Μεγάλης εβδομάδας, κάναμε πολλές κατασκευές ,βάψαμε αβγά,παίξαμε παιχνίδια και  φτιάξαμε λαζαράκια ,έθιμο που υπάρχει σε πολλά μέρη  της πατρίδας μας.

Σας παραθέτουμε ενδεικτικές φωτογραφίες απο τις δραστηριότητες και των τριών τμημάτων μας ,στέλνοντας μας τις θερμές μας ευχές για καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

!Image 016 1 Image 024 1 Image 004 2 Image 025 Image 012 2 Image 006 2 Image 001 2 Image 015 1 Image 003 2 Image 013 1 Image 023 1 Image 005 2 Image 011 2 Image 010 2 Image 019 1 Image 018 1 Image 007 2 Image 020 1 Image 036 Image 031 Image 037 Image 008 2 Image 038 Image 009 2 Image 017 1 Image 021 1 Image 022 1 Image 026 Image 027 Image 028 Image 029 Image 002 2 Image 032 Image 014 1 Image 033 Image 034 Image 035 Image 030

Εργαστήρια Δεξιοτήτων στον θεματικό κύκλο «Φροντίζω το Περιβάλλον»

Το διάστημα Φεβρουάριος-Μάρτιος  ασχοληθήκαμε στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τον Θεματικό κύκλο «Φροντίζω το Περιβάλλον» μέσα από το σχέδιο δράσης με τίτλο

 «Τα ζώα του δάσους εκπέμπουν …. S.O.S !!!».

Ακολουθούν ενδεικτικά κάποιες δραστηριότητες και των τριών τμημάτων του νηπιαγωγείου μας πάνω σε αυτό το θέμα.

  • Χρησιμοποιήσαμε εποπτικό υλικό για την αρχική διερεύνηση του θέματος…

Image 003 1 Image 002 1

  • Μιλήσαμε για τα ζώα του δάσους…

Image 007 1 Image 001 1

  • Μιλήσαμε για τα ζώα υπό εξαφάνιση….

Image 022 Image 020 Image 021

  • Κάναμε κατασκευές και ομαδικές μακέτες για το δάσος , αφού πρώτα μιλήσαμε για τις απειλές του δάσους και τις  πινακίδες προειδοποίησης που μπορεί να υπάρχουν σε αυτό…

Image 013

  • Image 014 Image 016 Image 015 Image 012 1

Image 008 1 Image 019 Image 018

  • Παίξαμε κινητικά παιχνίδια σχετικά με το θέμα…

Image 009 1 Image 004 1 Image 005 1 Image 006 1

  • Τέλος , προβήκαμε σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό οργανισμό Αρκτούρος. Υιοθετήσαμε σαν σχολείο την αρκούδα που ακούει στο όνομα “Γιωργάκης”, προβήκαμε σε τηλεδιασκέψεις με το παιδαγωγικό προσωπικό του οργανισμού που μας ξενάγησε στα καταφύγια της αρκούδας και του λύκου , και στο τέλος λάβαμε και το πιστοποιητικό υιοθεσίας για κάθε μαθητή.

thumbnail 1651167385476 Image 017 Image 011 1 Image 010 1 Image 024 Image 023