Τι κι αν είμαι διαφορετικός..;

Λίγο πριν τη λήξη του διδακτικού έτους ολοκληρώθηκε το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα τη διαφορετικότητα. Η απόφασή μας να διαπραγματευτούμε με τα παιδιά ένα τόσο ευαίσθητο και σημαντικό ταυτόχρονα θέμα στηρίχθηκε στην κοινή μας αποδοχή και υποχρέωση ως εκπαιδευτικοί της προάσπισης της αξιοπρέπειας και της αυτοεκτίμησης όλων των μαθητών/τριών μας. Οι σύγχρονες συνθήκες δημιουργούν περισσότερο από ποτέ άλλοτε την ανάγκη η εκπαίδευση, μέσα από τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών και δραστηριοτήτων, να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο στην ανάπτυξη υγιών προσωπικοτήτων, με ισορροπία, ψυχική υγεία και θετική εικόνα, τόσο για τον εαυτό τους όσο και για τους άλλους, χωρίς διακρίσεις ως προς τον πολιτισμό, την εθνικότητα, τη γλώσσα, τη θρησκεία, το φύλο και τις ατομικές διαφορές.

Η διαπροσωπική αλληλεπίδραση και η διαπραγμάτευση ταυτοτήτων που επιχειρείται μέσα από αυτή, οι ανθρώπινες σχέσεις αλληλεπίδρασης μεταξύ δασκάλων και μαθητών, αλλά και παιδιών μεταξύ τους, παίζουν σπουδαιότερο ρόλο στη μαθητική πρόοδο, σε συνάρτηση με τη διδασκαλία της γλώσσας, των μαθηματικών και άλλων γνωστικών αντικειμένων.

Στα πλαίσια λοιπόν του εργαστηρίου μας, έγιναν αναγνώσεις επιλεγμένων βιβλίων παιδικής λογοτεχνίας, παιχνίδια και δραστηριότητες ενσυναίσθησης, ομαδικές εργασίες και αφίσες αποδοχής της διαφορετικότητας, επίσκεψη γονέα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, της κ. Μάρθας, για να μας “μυήσει” στη γλώσσα της νοηματικής, μάθαμε τραγούδι στη νοηματική γλώσσα το οποίο και παρουσίασαν τα παιδιά στη γιορτή λήξης της χρονιάς κ. ά.

 

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

μαθαίνοντας να παίζουμε μπάλα για τυφλά παιδάκια

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.jpg 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.jpg 3.JPG4 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.jpg 3.JPG4 .JPG5 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.jpg 3.JPG4 .JPG5 .JPG6 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.jpg 3.JPG4 .JPG5 .JPG6 .jpg7 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.jpg7 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.jpg9IMG 0050