Τμήμα 1: Η πεταλούδα!

Τα νήπια προσέγγισαν το θέμα “Πεταλούδα” με πρωτότυπους τρόπους, όπως την κατανόηση χρήσης εργαλείων του διαδραστικού πίνακα της τάξης, σε μια επαφή με τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Η πεταλούδα, με τα ποικίλα χρώματα και σχέδια των φτερών της αποτέλεσε αφορμή για τέχνη. Είδαμε την πεταλούδα όπως την αποτύπωσε ο Μιρό και ο Πικάσο και στη συνέχεια με καμβά τον διαδραστικό πίνακα της τάξης, τα παιδιά χρησιμοποίησαν τα εργαλεία του για να εκφραστούν εικαστικά.

6fa12edc 53f6 4809 ae68 d878c8946b69 35de4ef2 b1d2 4dcf 9ff5 176fb151f443 90b113f1 7080 4c88 923a e4db553f9987 681f54f5 8971 4937 a3b1 74580a50293c 28920f65 cae1 4e28 8034 767d8330172c 441972bd 75e7 4a04 a278 322a0a4827ce a6e45a9a be19 42ee b689 2f6989d47031 a07ca896 8b5c 4632 a355 74b8084c88ca b3072e3b 245a 4446 9f39 d4f50be5f9cc

dc937eb8 046c 4f3c 8126 8e6ea4c444ba

Μάθαμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας 

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Μια κάμπια πολύ πεινασμένη” και στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδι μνήμης και κουίζ μαθηματικών 

1a361bf8 63da 4602 9697 183e1409590d 1e6b2e99 17df 4461 855b fad82b19a12f

Μιλήσαμε για την ανατομία της και συμμετείχαμε σε ερωτήσεις

0ae2b7d0 1019 48d9 8d93 e9b7a9d0c092 bf313f41 05fb 4afc bb60 e8d7f2748fb7 1

Και ολοκληρώσαμε με φύλλα εργασίας 

934755e4 0d82 44b8 a304 b01ed60f5157 d907c75c 3598 4124 ac70 134632371598