Με αφορμή την γιορτή του Αγίου Γρηγορίου – πολιούχου και προστάτη της Νέας Καρβάλης – που η εκκλησία μας τιμά στις 25 Ιανουαρίου κάθε χρόνο , μιλήσαμε με τους μαθητές για το έργο του και την προσφορά του και δημιουργήσαμε ένα μοναδικό ενθύμιο.
Μηνιαία αρχεία: Μάρτιος 2026
Make a Wish!
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε τη φετινή χρονιά στο πρόγραμμα “Αστέρι της Ευχής” του οργανισμού Make-A-Wish(Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).
Το πρόγραμμα “Αστέρι της Ευχής” μεταφέρει μηνύματα εθελοντισμού και προσφοράς ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα. Αυτή τη χρονιά μεταφέρει το μήνυμα της θετικής σκέψης – ψυχικής ενδυνάμωσης.
Αξιοποιήσαμε το Αστέρι της Ευχής ως εκπαιδευτικό εργαλείο και μιλήσαμε στα παιδιά για τη δύναμη της θετικής σκέψης , της αλληλεγγύης , της προσφοράς και της ενσυναίσθησης.
Με μια συμβολική δωρεά των 2 ευρώ παραγγείλαμε τα χάρτινα Αστέρια της Ευχής και τα παραλάβαμε με πολλή χαρά . Με τη δωρεά αυτή συμμετέχουμε και εμείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες και έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.
Στην προσπάθειά μας αυτή αρωγοί ήταν οι γονείς των μαθητών που με την σημαντική προσφορά τους απέδειξαν πως μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά.
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή!
Οι μαθητές του 2ου νηπιαγωγείου Νέας Καρβάλης ετοίμασαν μία μοναδική χριστουγεννιάτικη παράσταση . Οι μικροί ηθοποιοί μας ταξίδεψαν σε ένα ονειρικό χριστουγεννιάτικο σκηνικό και μας μετέφεραν όλη την μαγεία των Χριστουγέννων. Κίνηση -Χορός – τραγούδι και μοναδικές ερμηνίες ήταν αρκετά για να αποσπάσουν το θερμό χειροκρότημα των γονέων και όλων των παραβρισκόμενων .
Την γιορτή ομόρφυναν γευστικά τα γλυκά και αλμυρά εδέσματα που ετοίμασαν οι γονείς δημιουργώντας έναν απολαυστικό μπουφέ.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Νέας Καρβάλης και των 1ου και 2ου Νηπιαγωγείων Νέας Καρβάλης για τα χριστουγεννιάτικα δωράκια που πρόσφεραν στους μαθητές.
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και με σκοπό την ευαισθητοποίηση
της εκπαιδευτικής κοινότητας σε ζητήματα ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην
εκπαίδευση και επιπρόσθετα με αφορμή το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ –
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ
Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα
Τίτλος: Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο
διοργανώσαμε σε επίπεδο τμήματος δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών, οι
οποίες αφορούσαν:
α) στο δικαίωμα των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για
ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση,
β) στην καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων και
γ) στην αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας.
Και αφού εργαστήκαμε ομαδικά ετοιμάσαμε μία αφίσα ευαισθητοποίησης.













