ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 29/11-3/12 Α’ΤΜΗΜΑ

1.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Ολοκληρώσαμε τον θεματικό κύκλο της οδικής ασφάλειας δίνοντας στα παιδιά 2 φύλλα αξιολόγησης. Το πρώτο αφορά στην αξιολόγηση συμπεριφορών στα πλαίσια των οδικών κανόνων και το δεύτερο αφορά την ανάπτυξη της δεξιότητας της αυτοαξιολόγησης σε σχέση με το πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχε το παιδί.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

2.Αυτην την εβδομάδα ολοκληρώσαμε με την ελιά γιατί μπήκαμε στον μήνα των Χριστουγέννων και μας περιμένουν πολλά πράγματα 1

Αναφορικά με την ελιά μάθαμε την ιστορία του Νώε κατα την οποία το περιστέρι γυρίζει με ενα φύλλο ελιάς στο στομά.

Η αφήγηση έγινε με εικόνες και κατα την ολοκλήρωση της ακρόασης ο μαθητής/τρια προσπαθούσε σταδιακά με την βοήθεια των εικόνων να κάνει αναδιηγήση.

Επειδή η αφήγηση ήταν αρκετά χρονοβόρα γιατι οι εικόνες ήταν πολλές σηκώθηκαν να κάνουν την αναδιήγηση 3  παιδιά.

3

Στη συνέχεια με αφορμή το λάδι που βγάζει η ελιά, αφού προβληματιστήκαμε για το που εμείς οι άνθρωποι χρησιμοποιούμε το λάδι φτάσαμε και στο καντηλάκι οπότε τί άλλο διαχρονικό; Απο το να μάθουμε το Ντίλι-Ντίλι.

Το τραγούδι αρχικά παρουσιάστηκε σαν ιστορία που ξετυλίγεται λίγο,λίγο με την βοήθεια εικόνων και κατ’όπιν όλοι μαζί ξεκινήσαμε να το τραγουδάμε με την βοήθεια των εικόνων.

Ολόκληρη η τάξη τραγουδούσε και κάθε παιδάκι κατέβαλε την προσπάθειά του με το αποτέλεσμα να είναι πολύ ωραίο.Πάνω απ’όλα το διασκεδάσαμε ! Στο τέλος ο πιο τολμηροί προσπάθησαν να το τραγουδήσουν μόνοι τους με την βοήθεια βέβαια της δασκάλας και των εικόνων !

2

Και απο το λάδι και το καντήλι καθώς το έφερε η κουβέντα προβληματιστήκαμε για το τί θα συμβεί αν ρίξουμε στο λάδι νερό.

Το λάδι θα είναι στην επιφάνεια του νερού ή θα πάει κάτω κάτω; Ακούστηκαν όλες οι πιθανές απαντήσεις όπως και το οτι θα εξαφανιστεί το νερό!

Βέβαια το παιδί που το είπε αυτο είχε μάλλον στο μυαλό του το βρασμό που είχαμε κάνει απο την προηγούμενη χρονιά.

Έτσι τα πράγματα μας οδήγησαν στο να κάνουμε την δραστηριότητα”Τα αντικείμενα που επιπλέουν και τα αντικείμενα που βουλιάζουν.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που κράτησε το ενδιαφέρον των παιδιών αμείωτο καθώς έχει μια ερευνητική ματιά.

Γίναμε λοιπόν για λίγο ερευνητές .Καθε παιδί επέλεγε απο ενα πλήθος αντικειμένων που είχε στη διάθεσή του, το έδειχνε στην ομάδα και έπρεπε να διατυπώσει την εξής φράση”Θα ρίξω π.χ αυτο το βότσαλο στο νερό για να δώ 1)τί θα συμβεί 2)αν θα βουλιάξει ή θα επιπλέει.

Μια φράση που δυσκόλεψε αρκετά τα παιδιά για να την πούν. Στην συνέχεια ρίχναν το αντικείμενο μεσα στη μικρή γυάλινη γαβάθα και στο τέλος κατέληγαν στο συμπέρασμα.

Π.Χ Το βοτσαλάκι βουλιάζει μέσα στο νερο.  Αναφέρθηκε και η έννοια βαρύ και ελαφρύ.

1

3.ΑΓΓΛΙΚΑ

Στο μάθημα των Αγγλικών η κυρία Ελένη έπαιξε με τα συναισθήματα .Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τις λέξεις happy,sad,angry,scary που αυτο το διασκέδασαν πιο πολύ ειδικά στην δραματοποίηση,hungry.

Τα παιδιά για την εκμάθηση αυτων των λέξεων έπαιξαν με εικόνες , άκουσαν ενα αγγλικό τραγουδάκι με την φράση ”if you are happy and you know it clap your hands” εναλλασσόμενες  όλες οι φράσεις κάνοντας μια αντίστοιχη κίνηση που είχαν διδαχθεί και στο τέλος έπαιξαν ενα πολύ ωραίο παιχνίδι κατα το οποίο μπροστά τους είχαν ρολάκια με ζωγραφισμένα όλα τα συναισθήματα και έπρεπε να ρίξουν με μια χάρτινη μπαλίτσα ενα ρόλο. Κάναν δηλαδή στόχο στο συναίσθημα που ήθελαν .Κατα την διάρκεια του παιχνιδιού η δασκάλα χρησιμοποιεί και ελληνικές και αγγλικές λέξεις στα παιδιά για να μπαίνουν τα παιδιά στην διαδικασία να καταλαβαίνουν τι λέει  αλλα παράλληλα να εξοικειώνονται και με τις ξένες φράσεις.

4

5

Την άλλη μέρα η κυρία Ελένη έπαιξε με τις λέξεις του καιρού sunny,rainy,windy,snowy και cloudy κάνοντας παιχνίδια με τις εικόνες και ακούγοντας ενα αγγλικό τραγουδάκι κατα το οποίο σε κάθε καιρικό φαινόμενο που άκουγαν τα παιδιά ,έπρεπε να αναγνωρίσουν και να κάνουν σχετικές κινησεις που είχαν διδαχθεί προηγουμένως. Πάντα με την βοήθεια της δασκάλας και πάντα με την μορφή του παιχνιδιού.

Καλή σας εβδομάδα!