ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 22-26/11 Β’ ΤΜΗΜΑ

Αυτήν την εβδομάδα ολοκληρώθηκε ο 1ος κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που αφορούσε την Οδική Ασφάλεια. Είχαμε αφήσει σε εκκρεμότητα την ολοκλήρωση των φαναριών για πεζούς και αυτοκίνητα. Τα παιδιά που ανέλαβαν να σχεδιάσουν, να κόψουν και να ζωγραφίσουν ό,τι χρειαζόταν για την τελική κατασκευή έπιασαν δουλειά, δοκίμασαν ότι «δουλεύουν» και μπήκαν και αυτά δίπλα στις πινακίδες Οδικής Κυκλοφορίας.

Slide5 2

Slide4 2

Slide6 2

Μας επισκέφτηκαν εντελώς απρόσμενα δυο τροχονόμοι της αστυνομίας μας έδειξαν τη ζώνη και τα γάντια που χρησιμοποιούν και μας έκαναν ερωτήσεις για να τεστάρουν τις γνώσεις μας. Τα πήγαμε πολύ καλά νομίζω και αυτό μάλιστα μας έδωσε μια ιδέα για την συνέχεια αυτού του παιχνιδιού που θα δείτε παρακάτω. Επειδή η επίσκεψη από τους τροχονόμους έγινε μόλις το προηγούμενο απόγευμα, δεν προλάβαμε να προετοιμαστούμε για μια συνέντευξη μαζί τους όμως έγιναν κάποιες πολύ εύστοχες ερωτήσεις από κάποια παιδιά. Μια ερώτηση που θέλαμε να κάνουμε ήταν τι γίνεται όταν μια πινακίδα βρίσκεται σε λάθος θέση πάνω στο πεζοδρόμιο (θυμάστε τι ανακαλύψαμε την προηγούμενη φορά για την πινακίδα στο απέναντι σχολείο;). Μας είπαν λοιπόν να επικοινωνήσουμε με το Δήμο και να ενημερώσουμε γι αυτήν την λάθος πινακίδα…Χμμ μου φαίνεται ότι ένα γράμμα ετοιμάζεται σιγά σιγά… 

Slide3 4

Η ιδέα του παιχνιδιού που μας έδωσαν οι τροχονόμοι ήταν να παίξαμε Σωστό ή Λάθος, χρησιμοποιώντας το κόκκινο και το πράσινο χρώμα σε καρτέλες με τις αντίστοιχες λέξεις και να αξιολογήσουμε τι γνώσεις αποκομίσαμε μέσα από την ενασχόλησή μας με το θέμα της Οδικής Ασφάλειας. Για να γίνει λίγο πιο δύσκολο, το παιχνίδι έγινε ομαδικό, τα μέλη της κάθε όμάδας έπρεπε να συνεργαστούν όταν άκουγαν την ερώτηση για να συμφωνήσουν ποια καρτέλα, με το σωστό ή το λάθος θα επέλεγαν. Κάποιες ομάδες συνεργάστηκαν εξαιρετικά αλλά υπήρξαν και κάποιες που δεν τα πήγαν τόσο καλά. Όμως το βασικότερο όλων ήταν ότι χαρήκαμε το παιχνίδι και  ακούστηκαν οι σωστές απαντήσεις που θα μας βοηθήσουν να θυμόμαστε τους κανόνες οδικής ασφάλειας.

Slide1 4

Τα παιδιά συμπλήρωσαν μια ρουμπρίκα αξιολόγησης για την εμπλοκή τους και την ευημερία για το σύνολο των δραστηριοτήτων που πραγματοποιήθηκαν μέσα σε αυτόν τον 1ο κύκλο των εργαστηρίων. Η ρουμπρίκα περιείχε κάποιες ερωτήσεις που τις διάβαζε η νηπιαγωγός και κάθε παιδί συμπλήρωνε ένα emoticon ανάλογα με το αν συμφωνεί πολύ,λίγο ή καθόλου με αυτές.

Slide2 4

Τέλος, κλείσουμε με τα αγγλικά και την Κα Ελένη που δίδαξε στα παδιά τα μέρη του σώματος και μέσα από δραστηριότητες και μουσικοχορευτικά παιχνίδια όλοι μαζί τα μάθαμε χορεύοντας

Αφήστε μια απάντηση